Precies, dat zeg ik!quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:29 schreef SHE het volgende:
Waar ik nog wel even aan wil toevoegen dat ik de wetenschappelijke waarde van dit experiment niet echt zie.
Mensen voor de gek houden door je relatie te etaleren is volgens mij nog steeds geen rocket science.
Maar goed, ik weet dan ook niet zoveel van rocket science.
Boulevard zit niet in het complot want ze belden ons (grenswetenschap.nl) op om te weten hoe het in elkaar zit. Moesten ze in het complot zitten dan wisten ze zelf wel hoe het zit.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:22 schreef Jane het volgende:
Maareh... zat Boulevard nou wel of niet in het complot? Is me nog niet helemaal duidelijk geworden. Of lees ik er overheen? Ik vond hun berichtgeving in ieder geval anders-dan-anders. Daphnes verontwaardigde reactie zegt natuurlijk ook helemaal niks. Kan ook net zo goed geacteerd zijn geweest.
En 'je relatie etaleren' en 'ze zit toch mooi wel te zoenen met een andere man'.... Als je daar al iets over kunt zeggen is het alleen dat de relatie tussen Georgina en Jort kennelijk erg sterk is en dat ze blijkbaar goed samen om dingen kunnen lachen. Ik moet zeggen dat ik ze allebei een stuk leuker ben gaan vinden, sinds ze een relatie hebben. Hem vond ik eerst maar een stomme blasé Quote-bal en haar een domme huppelkut, maar nu zie ik dat heel anders. Die twee zijn naast lovers ook duidelijk vriendjes van elkaar, die elkaar ook hun eigen dingen laten doen. Vind ik altijd mooi om te zien in een relatie. Hoop voor ze dat het nog lang mag duren.
Als een fok!ster naaktfoto's van zichzelf plaatst op het forum, dan denk ik ook niet: Goh, die heeft klaarblijkelijk een sterke relatie. Dan denk ik: Kun je dat niet in vredesnaam voor jezelf en je geliefde houden? Het is maar net welke normen je hebt m.b.t. het allerintiemste wat je met een ander kunt delen. Mijn normen zijn duidelijk anders.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:22 schreef Jane het volgende:
En 'je relatie etaleren' en 'ze zit toch mooi wel te zoenen met een andere man'.... Als je daar al iets over kunt zeggen is het alleen dat de relatie tussen Georgina en Jort kennelijk erg sterk is en dat ze blijkbaar goed samen om dingen kunnen lachen.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:38 schreef speknek het volgende:
Ik ga morgen op vakantie, en ik neem mee: Atlas Shrugged.
quote:Jort Kelder woest op journalisten.
Jort Kelder is woest vanwege de hypocrisie van journalisten. "De presentatoren en verslaggevers van RTL Boulevard sturen liefdevolle sms'jes, maar intussen wordt het wel allemaal uitgezonden", briest de oud-hoofdredacteur van Quote op zijn weblog
Maandag zond RTL Boulevard beelden uit waarop de vriendin van Kelder, Georgina Verbaan, zoenend met een onbekende man te zien was. Het zou gaan om VPRO-presentator Pieter van der Wielen, met wie Verbaan het programma Noorderlicht Nieuws presenteert.
Inmiddels wordt gespeculeerd dat de zoen door de programmamakers in scène is gezet om de praktijken van de roddeljournalistiek aan de kaak te stellen.
Daphne Bunskoek liet dinsdag weten dat ze spijt had van het uitzenden van de beelden."Ik vind dat we te ver zijn gegaan", zei de brunette.
Pauw&Witteman
Niet alleen de makers van RTL Boulevard krijgen ervan langs van Kelder. Ook Jeroen Pauw en Paul Witteman kunnen rekenen op een sneer van de presentator, die de afgelopen dagen 'een hel' noemt. "Pauw en Witteman nodigden me uit om over Rita Verdonk te praten, maar je weet dat er die avond helaas wel andere affaires zijn om met je te bespreken", schrijft hij.
Georgina houdt haar lippen stevig op elkaar nadat de beelden in het entertainmentprogramma te zien waren. Advocaten zouden Verbaan hebben geadviseerd om een rechtszaak te beginnen tegen de 'roddelhoernalisten', zoals Kelder ze noemt.
"Juridisch win je dat, maar de emotionele wond gaat alleen maar meer etteren", schrijft hij. "Het enige overlevingsmechanisme is: geen commentaar." Dat laatste geldt kennelijk niet voor Kelder zelf, die een dag na uitzending van de beelden op zijn weblog al op de kwestie inging.
Ik zit net te denken, als dit ook nog bij het scenario hoort, wordt het wel erg bedroevend.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:05 schreef SHE het volgende:
Nou, dat werpt ook weer een heel ander licht op de kwestie.
Ik lees hierin dat het helemaal geen experiment was, maar bittere realiteit? Waarom zou hij anders 'woest' zijn?
Maar... het ís dus wel een complot...?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:23 schreef GaylordF0kker het volgende:
[..]
Boulevard zit niet in het complot want ze belden ons (grenswetenschap.nl) op om te weten hoe het in elkaar zit. Moesten ze in het complot zitten dan wisten ze zelf wel hoe het zit.
quote:Verzoening of toch niets aan de hand?
Verzoening, of toch niets aan de hand? Georgina Verbaan sliep vannacht thuis. Haar auto, en die van Jort, stonden de hele nacht voor de deur geparkeerd.
Als de vermeende relatiecrisis ten behoeve van de wetenschap is opgezet, lijk het experiment te zijn mislukt. Georgina houdt haar lippen stijf op elkaar over de breuk, en Jort haalt woest uit naar de media op zijn weblog.
Kan, maar daar hebben wij niets mee te maken alleszins. Om dat éxtra duidelijk te maken hebben we er een kort stukje over gepubliceerd: http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=1886quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:50 schreef Nies het volgende:
[..]
Maar... het ís dus wel een complot...?
Althans, dat is wat ik uit jouw post haal.
Lijkt mij ook.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:05 schreef SHE het volgende:
Nou, dat werpt ook weer een heel ander licht op de kwestie.
Ik lees hierin dat het helemaal geen experiment was, maar bittere realiteit? Waarom zou hij anders 'woest' zijn?
Afgezien van het feit dat ik dat zelf ook nooit zou doen, denk ik niet dat het ook maar íets met de sterkte van je relatie te maken heeft. Hoe is het een gelinkt aan het ander?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:33 schreef Claudia_x het volgende:
Als een fok!ster naaktfoto's van zichzelf plaatst op het forum, dan denk ik ook niet: Goh, die heeft klaarblijkelijk een sterke relatie.
Ehm...je maakt de link zelf.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat ik dat zelf ook nooit zou doen, denk ik niet dat het ook maar íets met de sterkte van je relatie te maken heeft. Hoe is het een gelinkt aan het ander?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |