abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57823724
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 09:29 schreef SHE het volgende:
Waar ik nog wel even aan wil toevoegen dat ik de wetenschappelijke waarde van dit experiment niet echt zie.
Mensen voor de gek houden door je relatie te etaleren is volgens mij nog steeds geen rocket science.
Maar goed, ik weet dan ook niet zoveel van rocket science.
Precies, dat zeg ik!

Maar ik ben wel blij dat ze dus blijkbaar gewoon nog bij elkaar zijn. Leuk koppel!

En nu weer over naar de orde van de dag.

Rob de N. nog wat te melden?
  vrijdag 4 april 2008 @ 10:22:26 #202
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_57823794
Maareh... zat Boulevard nou wel of niet in het complot? Is me nog niet helemaal duidelijk geworden. Of lees ik er overheen? Ik vond hun berichtgeving in ieder geval anders-dan-anders. Daphnes verontwaardigde reactie zegt natuurlijk ook helemaal niks. Kan ook net zo goed geacteerd zijn geweest.

En 'je relatie etaleren' en 'ze zit toch mooi wel te zoenen met een andere man'.... Als je daar al iets over kunt zeggen is het alleen dat de relatie tussen Georgina en Jort kennelijk erg sterk is en dat ze blijkbaar goed samen om dingen kunnen lachen. Ik moet zeggen dat ik ze allebei een stuk leuker ben gaan vinden, sinds ze een relatie hebben. Hem vond ik eerst maar een stomme blasé Quote-bal en haar een domme huppelkut, maar nu zie ik dat heel anders. Die twee zijn naast lovers ook duidelijk vriendjes van elkaar, die elkaar ook hun eigen dingen laten doen. Vind ik altijd mooi om te zien in een relatie. Hoop voor ze dat het nog lang mag duren.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 4 april 2008 @ 10:35:32 #203
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57824052
Aha, dus om te bewijzen dat mijn relatie goed is, moet ik met een andere man zoenen..for the sake of science!
Sorry, maar ik heb toch heel andere maatstaven om te bepalen of ik een solide relatie heb.
  vrijdag 4 april 2008 @ 10:55:37 #204
1986 Jane
pi_57824514
Doe niet zo zuur, SHE. Dat zeg ik helemaal niet!
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:45:11 #205
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57825642
Je insinueerde het!
  vrijdag 4 april 2008 @ 12:14:33 #206
8369 speknek
Another day another slay
pi_57826363
Op zich moet Georgina natuurlijk voor haar werk ook regelmatig met andere mannen zoenen. Zou ik als vriend overigens ook niet happy van worden maar toch.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_57826565
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 10:22 schreef Jane het volgende:
Maareh... zat Boulevard nou wel of niet in het complot? Is me nog niet helemaal duidelijk geworden. Of lees ik er overheen? Ik vond hun berichtgeving in ieder geval anders-dan-anders. Daphnes verontwaardigde reactie zegt natuurlijk ook helemaal niks. Kan ook net zo goed geacteerd zijn geweest.

En 'je relatie etaleren' en 'ze zit toch mooi wel te zoenen met een andere man'.... Als je daar al iets over kunt zeggen is het alleen dat de relatie tussen Georgina en Jort kennelijk erg sterk is en dat ze blijkbaar goed samen om dingen kunnen lachen. Ik moet zeggen dat ik ze allebei een stuk leuker ben gaan vinden, sinds ze een relatie hebben. Hem vond ik eerst maar een stomme blasé Quote-bal en haar een domme huppelkut, maar nu zie ik dat heel anders. Die twee zijn naast lovers ook duidelijk vriendjes van elkaar, die elkaar ook hun eigen dingen laten doen. Vind ik altijd mooi om te zien in een relatie. Hoop voor ze dat het nog lang mag duren.
Boulevard zit niet in het complot want ze belden ons (grenswetenschap.nl) op om te weten hoe het in elkaar zit. Moesten ze in het complot zitten dan wisten ze zelf wel hoe het zit.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 4 april 2008 @ 12:31:50 #208
22592 crew  Ole
pi_57826732
Is het iémand opgevallen dat Elsevier onze meest betrouwbare, journalistiek verantwoorde site Zijonline als bron noemt?

Dit verhaal wordt steeds leuker
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_57826770
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 10:22 schreef Jane het volgende:
En 'je relatie etaleren' en 'ze zit toch mooi wel te zoenen met een andere man'.... Als je daar al iets over kunt zeggen is het alleen dat de relatie tussen Georgina en Jort kennelijk erg sterk is en dat ze blijkbaar goed samen om dingen kunnen lachen.
Als een fok!ster naaktfoto's van zichzelf plaatst op het forum, dan denk ik ook niet: Goh, die heeft klaarblijkelijk een sterke relatie. Dan denk ik: Kun je dat niet in vredesnaam voor jezelf en je geliefde houden? Het is maar net welke normen je hebt m.b.t. het allerintiemste wat je met een ander kunt delen. Mijn normen zijn duidelijk anders.

His face was closed like a safety vault; things locked in safety vaults are valuable; men did not care to feel that.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 4 april 2008 @ 12:38:23 #210
8369 speknek
Another day another slay
pi_57826861
Ik ga morgen op vakantie, en ik neem mee: Atlas Shrugged.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_57826916
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:38 schreef speknek het volgende:
Ik ga morgen op vakantie, en ik neem mee: Atlas Shrugged.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:49:45 #212
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_57830892
quote:
Jort Kelder woest op journalisten.

Jort Kelder is woest vanwege de hypocrisie van journalisten. "De presentatoren en verslaggevers van RTL Boulevard sturen liefdevolle sms'jes, maar intussen wordt het wel allemaal uitgezonden", briest de oud-hoofdredacteur van Quote op zijn weblog

Maandag zond RTL Boulevard beelden uit waarop de vriendin van Kelder, Georgina Verbaan, zoenend met een onbekende man te zien was. Het zou gaan om VPRO-presentator Pieter van der Wielen, met wie Verbaan het programma Noorderlicht Nieuws presenteert.

Inmiddels wordt gespeculeerd dat de zoen door de programmamakers in scène is gezet om de praktijken van de roddeljournalistiek aan de kaak te stellen.

Daphne Bunskoek liet dinsdag weten dat ze spijt had van het uitzenden van de beelden."Ik vind dat we te ver zijn gegaan", zei de brunette.

Pauw&Witteman

Niet alleen de makers van RTL Boulevard krijgen ervan langs van Kelder. Ook Jeroen Pauw en Paul Witteman kunnen rekenen op een sneer van de presentator, die de afgelopen dagen 'een hel' noemt. "Pauw en Witteman nodigden me uit om over Rita Verdonk te praten, maar je weet dat er die avond helaas wel andere affaires zijn om met je te bespreken", schrijft hij.

Georgina houdt haar lippen stevig op elkaar nadat de beelden in het entertainmentprogramma te zien waren. Advocaten zouden Verbaan hebben geadviseerd om een rechtszaak te beginnen tegen de 'roddelhoernalisten', zoals Kelder ze noemt.

"Juridisch win je dat, maar de emotionele wond gaat alleen maar meer etteren", schrijft hij. "Het enige overlevingsmechanisme is: geen commentaar." Dat laatste geldt kennelijk niet voor Kelder zelf, die een dag na uitzending van de beelden op zijn weblog al op de kwestie inging.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 4 april 2008 @ 16:05:47 #213
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57831215
Nou, dat werpt ook weer een heel ander licht op de kwestie.
Ik lees hierin dat het helemaal geen experiment was, maar bittere realiteit? Waarom zou hij anders 'woest' zijn?
  vrijdag 4 april 2008 @ 16:06:59 #214
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57831231
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 16:05 schreef SHE het volgende:
Ik lees hierin dat het helemaal geen experiment was, maar bittere realiteit? Waarom zou hij anders 'woest' zijn?
Ik zit net te denken, als dit ook nog bij het scenario hoort, wordt het wel erg bedroevend.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 4 april 2008 @ 16:11:25 #215
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57831306
Precies. Ik lees Jort wekelijks en ondanks dat ik het niet altijd met hem eens ben vind ik het wel een intelligente en vermakelijke man.
Ik kan mij echt op geen enkele manier voorstellen dat hij zich tot zulke treurige scenario's zou verlagen.
  vrijdag 4 april 2008 @ 16:12:10 #216
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_57831325
Als het een experiment is begint het aardig uit de hand te lopen. Beetje Stanford idee...
  vrijdag 4 april 2008 @ 16:50:03 #217
103012 Nies
Die hekse
pi_57832023
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:23 schreef GaylordF0kker het volgende:

[..]

Boulevard zit niet in het complot want ze belden ons (grenswetenschap.nl) op om te weten hoe het in elkaar zit. Moesten ze in het complot zitten dan wisten ze zelf wel hoe het zit.
Maar... het ís dus wel een complot...?
Althans, dat is wat ik uit jouw post haal.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  vrijdag 4 april 2008 @ 17:03:48 #218
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_57832285
quote:
Verzoening of toch niets aan de hand?

Verzoening, of toch niets aan de hand? Georgina Verbaan sliep vannacht thuis. Haar auto, en die van Jort, stonden de hele nacht voor de deur geparkeerd.

Als de vermeende relatiecrisis ten behoeve van de wetenschap is opgezet, lijk het experiment te zijn mislukt. Georgina houdt haar lippen stijf op elkaar over de breuk, en Jort haalt woest uit naar de media op zijn weblog.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_57832456
Ik heb net het filmpje even bekeken, maar dit ziet er toch helemaal niet natuurlijk uit?
Ik verdenk Georgina ervan echt een geile donder te zijn met mad-bed-skillz maar dit ziet er vooral ongemakkelijk en geforceerd uit.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_57832879
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 16:50 schreef Nies het volgende:

[..]

Maar... het ís dus wel een complot...?
Althans, dat is wat ik uit jouw post haal.
Kan, maar daar hebben wij niets mee te maken alleszins. Om dat éxtra duidelijk te maken hebben we er een kort stukje over gepubliceerd: http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=1886
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 april 2008 @ 19:17:55 #221
163650 Greys
pi_57834578
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 16:05 schreef SHE het volgende:
Lijkt mij ook.
Of is een laatste poging om, na het 'uitlekken' dat het een experiment zou zijn, ditzelfde experiment nog een beetje te redden, aangezien ze er pas op 16 april op tv over zouden praten in het programma. Zo werd er gezegd tenminste. Dus misschien vonden ze het jammer dat het nu al met een sisser afliep en willen ze nog wat olie op het vuur gooien?

Speculaties... speculaties....
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 4 april 2008 @ 19:34:18 #222
1986 Jane
pi_57834906
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:33 schreef Claudia_x het volgende:

Als een fok!ster naaktfoto's van zichzelf plaatst op het forum, dan denk ik ook niet: Goh, die heeft klaarblijkelijk een sterke relatie.
Afgezien van het feit dat ik dat zelf ook nooit zou doen, denk ik niet dat het ook maar íets met de sterkte van je relatie te maken heeft. Hoe is het een gelinkt aan het ander?
pi_57834992
Nou ja, we kunnen ook concluderen dat het experiment nog even verder loopt, hoe gaan wij klootjesvolk (en mogelijk belanghebbenden bij de diverse gossipbladen/programma's) omgaan met dit soort 'nieuwtjes.' Tot aan 16 april worden we nog wel even bezig gehouden cq vermaakt met deze onzin. Wat mij betreft is deze best wel geslaagde 'grap' gescoord/ontmaskerd en over tot de orde van de dag.
pi_57835310
Vaag verhaal. Ik hoop in elk geval dat het niet waar is want ik vind ze een leuke stel. Hem mag ik zelf niet zo, maar haar vind ik echt cool en grappig.
  vrijdag 4 april 2008 @ 22:36:59 #225
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57839467
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 19:34 schreef Jane het volgende:

[..]

Afgezien van het feit dat ik dat zelf ook nooit zou doen, denk ik niet dat het ook maar íets met de sterkte van je relatie te maken heeft. Hoe is het een gelinkt aan het ander?
Ehm...je maakt de link zelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')