Ik verwacht dat het bij die wetenschapsshow hoort. Zal wel een of ander experimentje of theorie aan gekoppeld zijn...quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:16 schreef L.Denninger het volgende:
Waarom zou het in bobsnaam niet echt zijn ?
Denk je nou echt dat ze met iemand in een cafe gaat zoenen, "want hopelijk ziet iemand het en neemt ie het op en komt het op tv, en dan kan ik zeggen '1 APRIL !!!!!' OMFG LOL GE0RG1NA !!!!EINS!'" ?
Als het een grap is, dan is die mobiele filmer natuurlijk ook onderdeel van het spel.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:16 schreef L.Denninger het volgende:
Waarom zou het in bobsnaam niet echt zijn ?
Denk je nou echt dat ze met iemand in een cafe gaat zoenen, "want hopelijk ziet iemand het en neemt ie het op en komt het op tv, en dan kan ik zeggen '1 APRIL !!!!!' OMFG LOL GE0RG1NA !!!!EINS!'" ?
Haha, idd.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:43 schreef Greys het volgende:
En als het echt is zou ik als ik Georgina was gewoon 'Hahahaaaaaa, 1 april!' tegen Jort gillen, snel
Dan zou ze nog smeriger zijn. Maar goed, "Oh, 1 april grap, nou okay dan. Kusje" zie ik toch niet gebeuren.quote:
En de redactie van Boulevard, die er voor de verandering - heel vreemd - eens niet gelijk achteraan is gaan bellen voor een reactie van Jort, Georgina of, desnoods, de bakker op de hoek.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als het een grap is, dan is die mobiele filmer natuurlijk ook onderdeel van het spel.
quote:JORT KELDER: 'Zoenende Georgina geen eenaprilgrap'
(1-4-2008) Jort Kelder is verslagen van het nieuws dat zijn vriendin Georgina Verbaan heeft gezoend met een andere man. "Au, spijt en een traan", schrijft hij vandaag op zijn weblog.
>Van een eenaprilgrap is dan ook absoluut geen sprake, verzekert de oud-hoofdredacteur van Quote. Maandagavond zond RTL Boulevard een amateurfilmpje uit waarin te zien is hoe zijn vriendin hevig zoent met een man.
Dat de man in kwestie als twee druppels water lijkt op VPRO-presentator Pieter van der Wielen, met wie Verbaan momenteel het programma Noorderlicht presenteert, is ook Kelder opgevallen. "Mijn geliefde G is kennelijk ingescheept op het ms. Noorderlicht", merkt hij op. "Goed voor de kijkcijfers, ongetwijfeld."
Kelder ontkent dat het om een eenaprilgrap zou gaan. "Of het een grap is? Hou het maar op een boze droom", schrijft hij. Het management van Verbaan weigert in te gaan op de kwestie. "Ik ben heel blij dat ik het privéleven van mijn cliënt niet met de media hoef te bespreken", zegt manager Amber de Vente.
Kelder eindigt zijn verhaal gelaten. "'Women never see what you do for them; they only see what you didn't.'"
De maker van het filmpje, Jaap Arriens (33), die zich bij Boulevard amateur-papparazzo noem was in 2003, achtstejaars psychologiestudent nog een van de 4182 deelnemers die meededen aan de krakercompetitie, een wedstrijd die is opgezet door NRC Handelsblad en de websites bibliotheek.nl en overheid.nl. Hoofdprijs: de eretitel ‘beste zoeker op internet’.
Neh. Ze geeft d'r tieten namen en laat ze uitgebreid op tv zien en bespreken maar zo in daglicht doodserieus een ander aflebberen, nehquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:11 schreef Greys het volgende:Zij-online trekt gewoon hun eigen conclusies uit datzelfde blogje op de site van Jort!
Maar... zou ze ECHT zo dom zijn...?
quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:12 schreef Apache4U het volgende:
Die kerel die geinterviewd wordt... Is dat niet op schiphol? Is ie meteen het land uitgevlucht? :-).
Ik zeg, 1 april :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |