Op de een of andere manier had ik het eigenlijk toch wel leuk gevonden als ze bij elkaar blevenquote:Op maandag 31 maart 2008 19:31 schreef NED het volgende:
Als die quote homo mijn vriend was zou ik ook vreemd gaan
Dat is het eerste wat mijn vriend zei.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind dat ook wel zon setje wat daar niet zo moeilijk over doet.
Het lijkt mij inderdaad een stel wat een open relatie heeft..quote:Op maandag 31 maart 2008 20:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind dat ook wel zon setje wat daar niet zo moeilijk over doet.
quote:Op maandag 31 maart 2008 20:30 schreef arneaux het volgende:
Nou ik ben er kapot van. Eerst Fitna, nu dit. Het moet niet erger worden.
O ja en volgens mij zijn we morgen gewoon allemaal keihard het bokje.
Hoezo?quote:Op maandag 31 maart 2008 23:04 schreef djnospinzone het volgende:
TVP. Neem aan dat het een grap is, maar anders mogen zowel de eikel die het opneemt en opstuurt voor eigen profijt en de redactie van RTL Boulevard opgeknoopt worden.
Waar slaat dat nou weer op? Wat een huisvrouwen GELUL. Iedereen heeft recht op een privé-leven, ook al vervullen ze een publieke functie. Waarom willen mensen dit uberhaupt weten?quote:Op maandag 31 maart 2008 23:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
Zij gaat vreemd, daar kunnen zij niks aan doen. Dat programma is er voor dit soort nieuws en als je als bekende Nederlander niet op die manier in het nieuws wilt komen moet je maar zorgen dat niemand er achter komt.
Welnee. Wat een huisvrouwen GELUL.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:28 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Iedereen heeft recht op een privé-leven, ook al vervullen ze een publieke functie.
Mooie grap dan NOT als ik Jort was zou ik flink pissig op Georgina zijn al zou het volgens jullie 1 april grap zijnquote:Op maandag 31 maart 2008 23:30 schreef tessie het volgende:
Ik geloof er ook nix van hoor, volgens mij is het idd een of andere grap.
Ik ken dat programma van hun niet, maar kan het daarvoor niet een of ander expiriment zijn, zo van kijken hoe lang het duurt voor een roddel zich verspreid ofzo?
Als het voor die wetenschapsshow is boeit het toch geen hol? Georgina is actrice, die zal wel vaker met andere mannen zoenen.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Mooie grap dan NOT als ik Jort was zou ik flink pissig op Georgina zijn al zou het volgens jullie 1 april grap zijn
En als het een grap is weet Jort er natuurlijk van.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:47 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Als het voor die wetenschapsshow is boeit het toch geen hol? Georgina is actrice, die zal wel vaker met andere mannen zoenen.
quote:Op maandag 31 maart 2008 20:30 schreef arneaux het volgende:
Nou ik ben er kapot van. Eerst Fitna, nu dit.
quote:1 APRIL?
Of het een grap is? Meer een boze droom. Mijn Sjorsje is kennelijk ingescheept op het ms. Noorderlicht. Goed voor de kijkcijfers. Au, spijt en een traan. Of twee. Voorts: geen commentaar.
Foto: G&J, Reethi Rah, Malediven (feb 2006)
(Bron: http://www.jortkelder.nl/2008/03/1_april.php)
liefde maakt blind was het toch??quote:Op dinsdag 1 april 2008 03:41 schreef kleineblondetrut het volgende:
Het is ook niet echt een subtiel kusje. Het verbaast me dat ze er niet daar al bovenop klimt.![]()
Uiteraard, mocht het Georgina zijn, uiterst lullig voor Jort en ontzettend dom van Georgina. Wie gaat er nou vreemd in het openbaar, zeker als je bekend bent en het bekend is dat je een relatie hebt?
Daphne weet het misschien gewoon niet. Grap van Albert (die was er gisteren natuurlijk niet) of gewoon van de redactie.quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:04 schreef peterfan het volgende:
Het lijkt me geen 1 april grap, tenminste niet van Boulevard. Daphne zei zelf nog dat ze hoopte dat het een 1 april grap is, als Boulevard m zelf gemaakt had verklapt ze dat natuurlijk niet.![]()
En ik vond het stelletje er erg verliefd uit zien, best echt dus.
Thuis is het zo lekker makkelijk vreemdgaan, wou je zeggen?quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:10 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Ik geloof het eigenlijk ook niet. Als BN'er doe je zoiets gewoon thuis, niet openbaar
Dit is wel erg dik erbovenop!
Mee eens met jouquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:04 schreef peterfan het volgende:
Het lijkt me geen 1 april grap, tenminste niet van Boulevard. Daphne zei zelf nog dat ze hoopte dat het een 1 april grap is, als Boulevard m zelf gemaakt had verklapt ze dat natuurlijk niet.![]()
En ik vond het stelletje er erg verliefd uit zien, best echt dus.
Jammer, ze waren zo'n leuk koppel, eigenlijk het leukste BN-ers koppel dat er was. Nu een eerste plaats voor Winston en Renate
En dat bewijst wat?quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:46 schreef Felixa het volgende:
Zoals hierboven al door Veerboot gemeld, echt geen 1-aprilgrap!
http://www.jortkelder.nl/2008/04/1_april.php
Ik verwacht dat het bij die wetenschapsshow hoort. Zal wel een of ander experimentje of theorie aan gekoppeld zijn...quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:16 schreef L.Denninger het volgende:
Waarom zou het in bobsnaam niet echt zijn ?
Denk je nou echt dat ze met iemand in een cafe gaat zoenen, "want hopelijk ziet iemand het en neemt ie het op en komt het op tv, en dan kan ik zeggen '1 APRIL !!!!!' OMFG LOL GE0RG1NA !!!!EINS!'" ?
Als het een grap is, dan is die mobiele filmer natuurlijk ook onderdeel van het spel.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:16 schreef L.Denninger het volgende:
Waarom zou het in bobsnaam niet echt zijn ?
Denk je nou echt dat ze met iemand in een cafe gaat zoenen, "want hopelijk ziet iemand het en neemt ie het op en komt het op tv, en dan kan ik zeggen '1 APRIL !!!!!' OMFG LOL GE0RG1NA !!!!EINS!'" ?
Haha, idd.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:43 schreef Greys het volgende:
En als het echt is zou ik als ik Georgina was gewoon 'Hahahaaaaaa, 1 april!' tegen Jort gillen, snel
Dan zou ze nog smeriger zijn. Maar goed, "Oh, 1 april grap, nou okay dan. Kusje" zie ik toch niet gebeuren.quote:
En de redactie van Boulevard, die er voor de verandering - heel vreemd - eens niet gelijk achteraan is gaan bellen voor een reactie van Jort, Georgina of, desnoods, de bakker op de hoek.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als het een grap is, dan is die mobiele filmer natuurlijk ook onderdeel van het spel.
quote:JORT KELDER: 'Zoenende Georgina geen eenaprilgrap'
(1-4-2008) Jort Kelder is verslagen van het nieuws dat zijn vriendin Georgina Verbaan heeft gezoend met een andere man. "Au, spijt en een traan", schrijft hij vandaag op zijn weblog.
>Van een eenaprilgrap is dan ook absoluut geen sprake, verzekert de oud-hoofdredacteur van Quote. Maandagavond zond RTL Boulevard een amateurfilmpje uit waarin te zien is hoe zijn vriendin hevig zoent met een man.
Dat de man in kwestie als twee druppels water lijkt op VPRO-presentator Pieter van der Wielen, met wie Verbaan momenteel het programma Noorderlicht presenteert, is ook Kelder opgevallen. "Mijn geliefde G is kennelijk ingescheept op het ms. Noorderlicht", merkt hij op. "Goed voor de kijkcijfers, ongetwijfeld."
Kelder ontkent dat het om een eenaprilgrap zou gaan. "Of het een grap is? Hou het maar op een boze droom", schrijft hij. Het management van Verbaan weigert in te gaan op de kwestie. "Ik ben heel blij dat ik het privéleven van mijn cliënt niet met de media hoef te bespreken", zegt manager Amber de Vente.
Kelder eindigt zijn verhaal gelaten. "'Women never see what you do for them; they only see what you didn't.'"
De maker van het filmpje, Jaap Arriens (33), die zich bij Boulevard amateur-papparazzo noem was in 2003, achtstejaars psychologiestudent nog een van de 4182 deelnemers die meededen aan de krakercompetitie, een wedstrijd die is opgezet door NRC Handelsblad en de websites bibliotheek.nl en overheid.nl. Hoofdprijs: de eretitel ‘beste zoeker op internet’.
Neh. Ze geeft d'r tieten namen en laat ze uitgebreid op tv zien en bespreken maar zo in daglicht doodserieus een ander aflebberen, nehquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:11 schreef Greys het volgende:Zij-online trekt gewoon hun eigen conclusies uit datzelfde blogje op de site van Jort!
Maar... zou ze ECHT zo dom zijn...?
quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:12 schreef Apache4U het volgende:
Die kerel die geinterviewd wordt... Is dat niet op schiphol? Is ie meteen het land uitgevlucht? :-).
Ik zeg, 1 april :-)
Oh grappig...op de eerste pagina van dit topic wordt er , in een gequote (no pun intended) artikel, aan hem gerefereerd als "achtste jaars student psychologie",,Dus zelfs in acht jaar is het hem niet gelukt....wat een lutzer.quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:34 schreef BurtonFeather het volgende:
[..]
Dat was op schiphol ja. Deze kerel is namelijk grondstewardess bij Neerlands grootste luchtvaartmaatschappij. En nee, dat is geen 1 aprilgrap
Spuit 11quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:37 schreef oldschoolf00l het volgende:
1 aprillllllllllllllllll
Doe nou eens zeggen dat het een grapje wasquote:AMSTERDAM - PRIVE-MENING Sensatiestunt, 1 aprilgrap, Noorderlicht-reportage of toch de verdrietige waarheid? Georgina Verbaan gaat ineens weer bij heel Nederland over de tong. Door zoenend met een man, duidelijk NIET haar vriend Jort Kelder, in een internetfilmpje te verschijnen. Maar waarom? Is ze betrapt? Of is het een publiciteitsstunt voor het wetenschapsprogramma Noorderlicht, dat ze presenteert?
Is dit na vijf jaar het einde van het showbizzpaar Georgina Verbaan en Jort Kelder? Gisterochtend leek het er op. Er zijn technische vragen. Wie het gewraakte tongzoenfilmpje ziet, vermoedt bijvoorbeeld dat het met een vaste camera en niet met een mobiele telefoon is gedraaid.
De ’boosdoener’, Noorderlicht-collega Pieter van der Wielen , gaf gisteren toe met Georgina te hebben gezoend, maar er is in het programma nooit ’chemie’ tussen de twee geconstateerd.
En dan Jort Kelder. Doorgaans toch geen fan van het op straat gooien van zijn privéleven. Hij vindt het ineens nodig het vermeende vreemdgaan van zijn vriendin met heel Nederland te delen. Al ’s morgens is hij op zijn weblog van de partij: Of het een grap is? Hou het maar op een boze droom. Mijn geliefde G is kennelijk ingescheept op het ms Noorderlicht. Goed voor de kijkcijfers, ongetwijfeld. Au, spijt en een traan. Of twee. Ach ja. ’Women never see what you do for them; they only see what you didn’t’. Voorts: geen commentaar. Aan de telefoon is Jort standvastig: „Ik heb gezegd wat ik te zeggen heb.”
We spreken de maker van het filmpje, Jaap Arriens. Volgens hemzelf afgestudeerd psycholoog uit Leiden. Hij stuurde de beelden ook naar RTL Boulevard, die de tape uitzond en waarvan Daphne Bunskoek dan gisteravond weer spijt had. „Het ging mij te ver, ik wilde het niet in het programma.”
Jaap liet zich uitgebreid door het programma interviewen en bood ook ons mooie extracten aan. „Ik zat recht tegenover haar, ze heeft een heel herkenbaar gezicht. Iemand wees me erop dat zij het was.” Een vriend spoorde hem naar zijn zeggen aan het filmpje door te spelen. „Hoezo ga ik te ver als ik die beelden gewoon aanbied? Dit is een entertainmentmaatschappij. Ik ben niet de eerste die iets openbaar maakt over een bekende Nederlander. Zij zit daar op een publiek toegankelijke plaats, ze was niet geïnteresseerd in het bewaren van haar privacy. Bekende mensen horen tot publiek domein.” Mooi geformuleerd, het zou zó in een uitzending van Noorderlicht gebruikt kunnen worden. Over ’de privacy van BN’ers’ of ’het entertainmenttijdperk’ om maar een dwarsstraat te noemen…
Hij vraagt ook nog: ’Wordt dit morgen in De Telegraaf gepubliceerd?’ Het antwoord is ’ja’. Rest mij de vraag: is er geprobeerd een slechte grap uit te halen, was Georgina onderdeel van een wetenschappelijk onderzoek of is ze inderdaad verwikkeld geraakt in een relatiedrama met Jort? Dat laatste hoop ik niet. We zullen het vandaag weten. Georgina zorgt dat haar management terugbelt als ik haar mobiel inspreek: „Het lukt nu niet, want ze heeft een drukke draaidag. Maar ze komt woensdag met een verklaring…” Wij wachten nog even af…
LOL, wat heeft die krakerscompetitie er mee te maken.quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:01 schreef Ole het volgende:
maar volgens zijonline is het geen grap.
en als zijonline iets schrijft is het waar natuurlijk![]()
[..]
Het zou me steeds minder verbazen als dit een experiment is, zoiets als die ene Amerikaanse film over roddels in de wereld brengen.quote:Op woensdag 2 april 2008 07:53 schreef Nies het volgende:
Jaap liet zich uitgebreid door het programma interviewen en bood ook ons mooie extracten aan. „Ik zat recht tegenover haar, ze heeft een heel herkenbaar gezicht. Iemand wees me erop dat zij het was.” Een vriend spoorde hem naar zijn zeggen aan het filmpje door te spelen. „Hoezo ga ik te ver als ik die beelden gewoon aanbied? Dit is een entertainmentmaatschappij. Ik ben niet de eerste die iets openbaar maakt over een bekende Nederlander. Zij zit daar op een publiek toegankelijke plaats, ze was niet geïnteresseerd in het bewaren van haar privacy. Bekende mensen horen tot publiek domein.” Mooi geformuleerd, het zou zó in een uitzending van Noorderlicht gebruikt kunnen worden. Over ’de privacy van BN’ers’ of ’het entertainmenttijdperk’ om maar een dwarsstraat te noemen…
Hehe ja, het zou mooi zijn als het dan alsnog helemaal uit de hand loopt. Dat allemaal goede vrienden van Jort tegen hem zeggen dat ze haar toch altijd al een kutwijf hebben gevonden, en dat dit niet de eerste keer was dat ze met een ander stond te zoenen...quote:Op woensdag 2 april 2008 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zou me steeds minder verbazen als dit een experiment is, zoiets als die ene Amerikaanse film over roddels in de wereld brengen.
nou, dat zegt natuurlijk niets, als je geen camera vermoedt, zie je hem ms ook gewoon niet, zeker niet een (semi/quasi) verdekt opgestelde.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het viel me tijdens dat filmpje op dat die Pieter (als het hem was tenminste) een keer recht in de camera keek. En hij keek niet verschrikt of iets.
Dat zegt Daphne ook alleen maar omdat ze Georgina persoonlijk kent. Als het filmpje over Britney Spears ofzo ging zou het haar niks uitmaken.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:44 schreef scanman01 het volgende:
Het is dus geen grap. Net gehoord in Boulevard.
Ik heb Daphne vrij hoog zitten en ben het eigenlijk altijd eens met de dingen die ze zegt... en daarom begreep ik niet goed dat ze zo schijnbaar zonder moeite het filmpje liet zien in Boulevard gisteren. Vandaag maakte ze duidelijk dat het haar wel degelijk te ver ging en dat het wat haar betreft de laatste keer is dat zoiets wordt getoond. Klasse, Daphne... alleen had ik het nog sterker gevonden als je dat standpunt gisteren al had ingenomen.
Ik denk dat veel media het als waarheid brachten. Zowel kranten als tv programma's.quote:Op woensdag 2 april 2008 16:04 schreef peterfan het volgende:
Ten tweede: als het al een 1 april grap is, wat is dan de grap? Ik snap m niet.
Ik denk dat ie het er binnenkort wel serieus van gaat nemen..quote:Op woensdag 2 april 2008 16:38 schreef Copycat het volgende:
Is het geen grap, dan is het voor Jort wel dubbel zo zuur. Niet alleen en plein publique bedrogen door je geliefde, maar vervolgens ook nog eens niet serieus genomen worden in je verdriet.
www.tvgids.nlquote:Op woensdag 2 april 2008 18:31 schreef Queen_Bee het volgende:
Hoe laat en waar komt dat allemaal? Ik ben een TV n00b.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |