Nou ze zei n.a.v. dat filmpje over de voorloper van de digitale camera wel dat je tegenwoordig zelfs filmpjes kunt maken met een mobiele telefoon en toen keken ze elkaar ook wel even heel typisch aan..quote:Op woensdag 16 april 2008 20:54 schreef Tinkepink het volgende:
Niets! Helemaal niets werd er over de kus gezegd! Het enige wat er te zien was waren een duidelijk oogcontact ontwijkende Georgina & lover.
Ja, ze heeft echt schandalige dingen gedaan. Zo erg dat het terecht is dat jij haar een 'vies wijf' noemt.quote:
ze vond Bin Laden een lekker dingquote:Op woensdag 16 april 2008 20:59 schreef Merel het volgende:
Die Pieter heeft ook een gek hoofd trouwens!
Ja die zal ze ook wel geneukt hebben.quote:
Zal ze wel hebben afgekeken van schrijfster Charlotte Mutsaers, ( niet origineel dus) is ook al zo gecharmeerd van deze baardmans, inspiratiebron ook voor haar boek De Herfstkoerier. Verbaan en Mutsaers stonden op de concept-kandidatenlijst voor de Partij van de Dieren. Is even interessant maar iedereen lult iedereen na. Rare types.quote:Op donderdag 17 april 2008 03:23 schreef Manono het volgende:
[..]
ze vond Bin Laden een lekker ding![]()
<lnip>
Andersom. Verbaan deed die uitspraak al in 2001 in Nieuwe Revu en dat boek van Mutsaers is dit jaar gepubliceerd volgens wiki.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:06 schreef Suko het volgende:
Zal ze wel hebben afgekeken van schrijfster Charlotte Mutsaers, ( niet origineel dus) is ook al zo gecharmeerd van deze baardmans, inspiratiebron ook voor haar boek De Herfstkoerier. Verbaan en Mutsaers stonden op de concept-kandidatenlijst voor de Partij van de Dieren. Is even interessant maar iedereen lult iedereen na. Rare types.
quote:Op donderdag 17 april 2008 09:34 schreef milagro het volgende:
Nou, als ik die Pieter zo zie zitten bij Noorderlicht zeg ik : GAY alert!... maar goed, het kan verkeren en zo
Nooit begrepen die commotie om die uitspraakquote:Op donderdag 17 april 2008 10:06 schreef Suko het volgende:
[..]
Zal ze wel hebben afgekeken van schrijfster Charlotte Mutsaers, ( niet origineel dus) is ook al zo gecharmeerd van deze baardmans, inspiratiebron ook voor haar boek De Herfstkoerier. Verbaan en Mutsaers stonden op de concept-kandidatenlijst voor de Partij van de Dieren. Is even interessant maar iedereen lult iedereen na. Rare types.
Ook toevallig, Charlotte Mutsaers (recensie Max Pam) is 7 jr met het boek bezig geweest...quote:Op donderdag 17 april 2008 10:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Andersom. Verbaan deed die uitspraak al in 2001 in Nieuwe Revu en dat boek van Mutsaers is dit jaar gepubliceerd volgens wiki.
quote:Op donderdag 17 april 2008 10:37 schreef peterfan het volgende:
[..]
Nooit begrepen die commotie om die uitspraakOver dingen uit z'n verband rukken gesproken. In dat interview ging het om dat je van de buitenkant nooit kon zien wat voor vlees je in de kuip hebt, zodat mensen haar altijd als dom bestempelen omdat ze blijkbaar zo overkomt. Toen zei ze, als je naar Osama Bin Laden kijkt, en je weet niet wat voor dingen hij gedaan heeft, zou je ook kunnen zeggen: wat een mooie ogen, best een vriendelijke man. En toen als grapje " best een lekker ding eigenlijk" .. Zoiets was het in ieder geval. Dat betekent niet dat je meteen " gecharmeerd" bent van iemand, laat staan dat je het eens bent met zijn ideologie... wat een onzin.
oh ik vind hem ook dodelijk saai en zo niet spannend, qua looks, maar maniertjesgewijs zeg ik , homo!!! hetgeen enkel vreemd is in combi met het tongzoenen met Georgina, ik gun hem een leuke vent, maar dan niet Jort, anders schiet het niet opquote:Op donderdag 17 april 2008 10:25 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Ik had eerder: JAKKES, WAT EEN ENGERD!
Maar goed, dat is alleen de buitenkant, verder veroordeel ik niet...
Nou dat is niet helemaal waar, hij noemt een gewezen liefde en de redactie vult aan dat dat Georgina is. Misschien is dat wel gewoon een aanname een heeft ie het over een andere gewezen liefde, je weet maar nooitquote:Op donderdag 17 april 2008 11:41 schreef Ericr het volgende:
Jort noemt Georgina in dit stuk zijn gewezen geliefde :
http://www.jortkelder.nl/JortinVarabode.pdf
Maar haar uitspraak, 1 zin in een interview, impliceert toch niet dat ze op hem valt ofzo? Of van hem gecharmeerd was of wat dan ook??quote:Op donderdag 17 april 2008 12:18 schreef Suko het volgende:
IMO is het nog altijd de ultieme combi van slechtheid/macht en het hebben van in hun ogen mooi gezicht en het schrijven van gedichten. Als ze hem hadden gezien in bv een reportage in Netwerk als eenvoudige arme marktkoopman in Bagdad had geen vrouw zo over hem gesproken...Ook Hitler had die vrouwelijke aanhang, en hij was zelfs lelijk te noemen. Maar die combi van macht en daarentegen zijn verlegenheid tov vrouwen scheen uiterst aantrekkelijk te zijn, als hij de plaatselijke banketbakker was geweest had niemand aan z'n voeten gelegen.
ik vernam uit leidse homo-kringen dat ie bi is...quote:Op donderdag 17 april 2008 12:35 schreef milagro het volgende:
[..]
oh ik vind hem ook dodelijk saai en zo niet spannend, qua looks, maar maniertjesgewijs zeg ik , homo!!! hetgeen enkel vreemd is in combi met het tongzoenen met Georgina, ik gun hem een leuke vent, maar dan niet Jort, anders schiet het niet op
Sec gezien staat daar nog niet dat Jort het veranderd heeft. Bij nalezing door Kelder is het veranderd, maar wie het veranderd heeft staat er nietquote:Op donderdag 17 april 2008 13:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Nope, zie foto-onderschrift bij het artikel (bio'tje).
Ik vermoed dat je er nu iets te veel achter zoekt.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:18 schreef Suko het volgende:
IMO is het nog altijd de ultieme combi van slechtheid/macht en het hebben van in hun ogen mooi gezicht en het schrijven van gedichten. Als ze hem hadden gezien in bv een reportage in Netwerk als eenvoudige arme marktkoopman in Bagdad had geen vrouw zo over hem gesproken...Ook Hitler had die vrouwelijke aanhang, en hij was zelfs lelijk te noemen. Maar die combi van macht en daarentegen zijn verlegenheid tov vrouwen scheen uiterst aantrekkelijk te zijn, als hij de plaatselijke banketbakker was geweest had niemand aan z'n voeten gelegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |