abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 april 2008 @ 20:56:46 #276
331 Merel
Be here now.
pi_58096672
quote:
Op woensdag 16 april 2008 20:54 schreef Tinkepink het volgende:
Niets! Helemaal niets werd er over de kus gezegd! Het enige wat er te zien was waren een duidelijk oogcontact ontwijkende Georgina & lover.
Nou ze zei n.a.v. dat filmpje over de voorloper van de digitale camera wel dat je tegenwoordig zelfs filmpjes kunt maken met een mobiele telefoon en toen keken ze elkaar ook wel even heel typisch aan..
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 16 april 2008 @ 20:59:02 #277
331 Merel
Be here now.
pi_58096761
Die Pieter heeft ook een gek hoofd trouwens!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 16 april 2008 @ 20:59:23 #278
78918 SeLang
Black swans matter
pi_58096776
Wat een vies wijf
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_58103029
Ik heb sowieso al nooit begrepen dat die Jort met die doos ging, hij kan echt wel wat beters regelen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 17 april 2008 @ 03:03:11 #280
16701 scanman01
Today's a good day
pi_58103725
quote:
Op woensdag 16 april 2008 20:59 schreef SeLang het volgende:
Wat een vies wijf
Ja, ze heeft echt schandalige dingen gedaan. Zo erg dat het terecht is dat jij haar een 'vies wijf' noemt.

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_58103737
Is die muts er al achter met wie en of 't ook vreemd was?
***** Kraak.....
pi_58103769
quote:
Op woensdag 16 april 2008 20:59 schreef Merel het volgende:
Die Pieter heeft ook een gek hoofd trouwens!
ze vond Bin Laden een lekker ding

maar Georgina is leuk
je zag het al aankomen, hij leek een beetje bang van haar en zij moest dat natuurlijk even rechtzetten
Jusqu'ici tout va bien...
pi_58103814
quote:
Op donderdag 17 april 2008 03:23 schreef Manono het volgende:

Ah...... ze valt op kerels met baarden?
  donderdag 17 april 2008 @ 09:25:47 #284
78918 SeLang
Black swans matter
pi_58105303
quote:

[..]

Ja die zal ze ook wel geneukt hebben.
Of in ieder geval anaal
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_58105449
Nou, als ik die Pieter zo zie zitten bij Noorderlicht zeg ik : GAY alert!... maar goed, het kan verkeren en zo
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_58106052
quote:

[..]

<lnip>
Zal ze wel hebben afgekeken van schrijfster Charlotte Mutsaers, ( niet origineel dus) is ook al zo gecharmeerd van deze baardmans, inspiratiebron ook voor haar boek De Herfstkoerier. Verbaan en Mutsaers stonden op de concept-kandidatenlijst voor de Partij van de Dieren. Is even interessant maar iedereen lult iedereen na. Rare types.
  donderdag 17 april 2008 @ 10:17:04 #287
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58106237
quote:
Op donderdag 17 april 2008 10:06 schreef Suko het volgende:

Zal ze wel hebben afgekeken van schrijfster Charlotte Mutsaers, ( niet origineel dus) is ook al zo gecharmeerd van deze baardmans, inspiratiebron ook voor haar boek De Herfstkoerier. Verbaan en Mutsaers stonden op de concept-kandidatenlijst voor de Partij van de Dieren. Is even interessant maar iedereen lult iedereen na. Rare types.
Andersom. Verbaan deed die uitspraak al in 2001 in Nieuwe Revu en dat boek van Mutsaers is dit jaar gepubliceerd volgens wiki.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_58106407
quote:
Op donderdag 17 april 2008 09:34 schreef milagro het volgende:
Nou, als ik die Pieter zo zie zitten bij Noorderlicht zeg ik : GAY alert!... maar goed, het kan verkeren en zo

Ik had eerder: JAKKES, WAT EEN ENGERD!

Maar goed, dat is alleen de buitenkant, verder veroordeel ik niet...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_58106634
quote:
Op donderdag 17 april 2008 10:06 schreef Suko het volgende:

[..]

Nooit begrepen die commotie om die uitspraak Over dingen uit z'n verband rukken gesproken. In dat interview ging het om dat je van de buitenkant nooit kon zien wat voor vlees je in de kuip hebt, zodat mensen haar altijd als dom bestempelen omdat ze blijkbaar zo overkomt. Toen zei ze, als je naar Osama Bin Laden kijkt, en je weet niet wat voor dingen hij gedaan heeft, zou je ook kunnen zeggen: wat een mooie ogen, best een vriendelijke man. En toen als grapje " best een lekker ding eigenlijk" .. Zoiets was het in ieder geval. Dat betekent niet dat je meteen " gecharmeerd" bent van iemand, laat staan dat je het eens bent met zijn ideologie... wat een onzin.
pi_58107165
quote:
Op donderdag 17 april 2008 10:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Andersom. Verbaan deed die uitspraak al in 2001 in Nieuwe Revu en dat boek van Mutsaers is dit jaar gepubliceerd volgens wiki.
Ook toevallig, Charlotte Mutsaers (recensie Max Pam) is 7 jr met het boek bezig geweest... Geeft niks, er vallen meer vrouwen op foute mannen...
  donderdag 17 april 2008 @ 11:41:37 #291
40566 Ericr
Livewrong
pi_58108014
Jort noemt Georgina in dit stuk zijn gewezen geliefde :

http://www.jortkelder.nl/JortinVarabode.pdf
  donderdag 17 april 2008 @ 11:43:59 #292
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_58108066
quote:
Op donderdag 17 april 2008 10:37 schreef peterfan het volgende:

[..]

Nooit begrepen die commotie om die uitspraak Over dingen uit z'n verband rukken gesproken. In dat interview ging het om dat je van de buitenkant nooit kon zien wat voor vlees je in de kuip hebt, zodat mensen haar altijd als dom bestempelen omdat ze blijkbaar zo overkomt. Toen zei ze, als je naar Osama Bin Laden kijkt, en je weet niet wat voor dingen hij gedaan heeft, zou je ook kunnen zeggen: wat een mooie ogen, best een vriendelijke man. En toen als grapje " best een lekker ding eigenlijk" .. Zoiets was het in ieder geval. Dat betekent niet dat je meteen " gecharmeerd" bent van iemand, laat staan dat je het eens bent met zijn ideologie... wat een onzin.
pi_58108921
IMO is het nog altijd de ultieme combi van slechtheid/macht en het hebben van in hun ogen mooi gezicht en het schrijven van gedichten. Als ze hem hadden gezien in bv een reportage in Netwerk als eenvoudige arme marktkoopman in Bagdad had geen vrouw zo over hem gesproken...Ook Hitler had die vrouwelijke aanhang, en hij was zelfs lelijk te noemen. Maar die combi van macht en daarentegen zijn verlegenheid tov vrouwen scheen uiterst aantrekkelijk te zijn, als hij de plaatselijke banketbakker was geweest had niemand aan z'n voeten gelegen.
pi_58109298
quote:
Op donderdag 17 april 2008 10:25 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Ik had eerder: JAKKES, WAT EEN ENGERD!

Maar goed, dat is alleen de buitenkant, verder veroordeel ik niet...
oh ik vind hem ook dodelijk saai en zo niet spannend, qua looks, maar maniertjesgewijs zeg ik , homo!!! hetgeen enkel vreemd is in combi met het tongzoenen met Georgina, ik gun hem een leuke vent, maar dan niet Jort, anders schiet het niet op
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 17 april 2008 @ 12:45:50 #295
331 Merel
Be here now.
pi_58109535
quote:
Op donderdag 17 april 2008 11:41 schreef Ericr het volgende:
Jort noemt Georgina in dit stuk zijn gewezen geliefde :

http://www.jortkelder.nl/JortinVarabode.pdf
Nou dat is niet helemaal waar, hij noemt een gewezen liefde en de redactie vult aan dat dat Georgina is. Misschien is dat wel gewoon een aanname een heeft ie het over een andere gewezen liefde, je weet maar nooit
  donderdag 17 april 2008 @ 13:15:42 #296
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58110282
Nope, zie foto-onderschrift bij het artikel (bio'tje).
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_58110316
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:18 schreef Suko het volgende:
IMO is het nog altijd de ultieme combi van slechtheid/macht en het hebben van in hun ogen mooi gezicht en het schrijven van gedichten. Als ze hem hadden gezien in bv een reportage in Netwerk als eenvoudige arme marktkoopman in Bagdad had geen vrouw zo over hem gesproken...Ook Hitler had die vrouwelijke aanhang, en hij was zelfs lelijk te noemen. Maar die combi van macht en daarentegen zijn verlegenheid tov vrouwen scheen uiterst aantrekkelijk te zijn, als hij de plaatselijke banketbakker was geweest had niemand aan z'n voeten gelegen.
Maar haar uitspraak, 1 zin in een interview, impliceert toch niet dat ze op hem valt ofzo? Of van hem gecharmeerd was of wat dan ook??
  donderdag 17 april 2008 @ 13:19:33 #298
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58110379
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:35 schreef milagro het volgende:

[..]

oh ik vind hem ook dodelijk saai en zo niet spannend, qua looks, maar maniertjesgewijs zeg ik , homo!!! hetgeen enkel vreemd is in combi met het tongzoenen met Georgina, ik gun hem een leuke vent, maar dan niet Jort, anders schiet het niet op
ik vernam uit leidse homo-kringen dat ie bi is...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  donderdag 17 april 2008 @ 15:10:58 #299
331 Merel
Be here now.
pi_58112858
quote:
Op donderdag 17 april 2008 13:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Nope, zie foto-onderschrift bij het artikel (bio'tje).
Sec gezien staat daar nog niet dat Jort het veranderd heeft. Bij nalezing door Kelder is het veranderd, maar wie het veranderd heeft staat er niet Maar goed, dat is mierenneukerij, dat geef ik toe.
  donderdag 17 april 2008 @ 15:25:25 #300
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58113192
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:18 schreef Suko het volgende:
Ik vermoed dat je er nu iets te veel achter zoekt.
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')