Gisteren? Dat heb ik dan gemist. Waar was hij te gast?quote:Op woensdag 9 april 2008 10:31 schreef peterfan het volgende:
Ik vond Jort heel aandoenlijk gister...![]()
Hij moet zich natuurlijk ook een houding geven. Dat hij zegt dat hij het wel begrijpt en leuk voor haar vindt, komt denk ik omdat hij haar natuurlijk als geen ander kent. Hij weet (veel beter dan wij!) dat zij dus blijkbaar tot dit soort dingen in staat is en er waarschijnlijk achteraf spijt van heeft of zichzelf wel voor haar hoofd kan slaan.
Het siert hem wat mij betreft dat hij niets lulligs over haar zegt.
In DWDD !quote:Op woensdag 9 april 2008 11:25 schreef GaylordF0kker het volgende:
[..]
Gisteren? Dat heb ik dan gemist. Waar was hij te gast?
Hoe bedóel je dit nou in vredesnaam?quote:Op woensdag 9 april 2008 02:03 schreef schvvmert het volgende:
Ik vraag me af of ze zelf wel wist dat ze vreemd ging op dat moment.
Gaan we schelden trol?quote:Op woensdag 9 april 2008 09:22 schreef Copycat het volgende:
Weinig usernamen zo goed gekozen als oldschoolf00l. Wat een mafkees.
Leiden is daarentegen wel een goeie plek om wat shit uit te halen, rustig stil dorp.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:16 schreef kwakveense het volgende:
in de burcht ook echt
grapje of geen grapje, de burcht is echt zó niet de plek om gezellig met iemand te gaan zoenen...
als je iemand leuk vindt dan zoek je wel een plek op die minder bevolkt wordt door pseudo intellectuelen en stinkende vieze mannen die vragen of je liever een vleeslul of een bloedlul hebt als je naast ze aan de bar staaten als je stiekem wilt doen dan zoek je een donkere kroeg ipv een societeit met een hoog plafond en flink veel verlichting...
quote:
Niks mis met mevrouw Verbaanquote:Op dinsdag 15 april 2008 02:21 schreef arneaux het volgende:
Wie had ooit gedacht dat jullie met zn allen nog een topic vol zouden lullen over Mevrouw Verbaan.
quote:'Georgina heeft vrije relatie!'
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - Georgina Verbaan blijkt een vrije relatie te hebben met Jort Kelder . De actrice is nog steeds ’gezellig’ bezig met Noorderlicht -collega Pieter van der Wielen. Zij is de afgelopen week meerdere keren met hem in het uitgaansleven betrapt. Het tweetal heeft een voorkeur voor homocafés, waar ze naar hartenlust met elkaar tongzoenen.
Vrienden van Georgina verbazen zich er niet over. „Jort en zij hebben een heel open relatie, waarin dit soort dingen gewoon kunnen. Dat Georgina nog gewoon thuis slaapt in Nigtevegt is dus niet zo gek.” Bovendien zijn er nu weer geruchten dat Pieter ook van mannen zou houden, dus zo’n bedreiging voor Jort is hij niet.
Nog altijd is onduidelijk of het zoenfilmpje, dat uitlekte naar RTL Boulevard, onderdeel was van een wetenschappelijk experiment voor het VPRO-programma van Georgina en Pieter, dat morgen wordt uitgezonden.
Zelf verscheen de actrice gisteren in De Wereld Draait Door. Daar wilde ze niet ingaan op de hele affaire. Of het aan of uit is tussen haar en Jort gaat niemand iets aan, vindt zij. Georgina praatte ondanks de vragen dapper door over een nieuwe serie van ’t Schaep met de vijf Pooten , waarin ze weer te zien zal zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |