abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57843284
Was ook te nep voor woorden die site van Jort.

Stel, je wijf gaat vreemd. Dan wordt je woest/triest. Dan ga je niet een best rationeel stukkie typen op je weblogje, met ook nog een LINK naar de webpage van je cheater.

Echt te nep.
Allah u akbar
pi_57847992
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 19:53 schreef Isegrim het volgende:
Vaag verhaal. Ik hoop in elk geval dat het niet waar is want ik vind ze een leuke stel. Hem mag ik zelf niet zo, maar haar vind ik echt cool en grappig.
Volgens mij is het lang niet zo'n eikel als dat ie op het eerste gezicht overkomt. Als het echt is, heb ik met hem te doen!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 april 2008 @ 13:52:01 #228
163650 Greys
pi_57848728
Dat nieuwe blogje op zijn site vind ik ook wel weer lachen, over die kat, de tandartsen en het 'tandsteen verwijderen' dat G aan het doen was in het restaurant
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 5 april 2008 @ 14:59:35 #229
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_57849757
Jort Kelder: ‘RTL Boulevard en Pauw & Witteman hypocriet’
quote:
Jort Kelder is woest over de berichtge- ving rond het vermeende vreemdgaan van zijn vriendin Georgina Verbaan. Hij spreekt bovendien over ‘hypocrisie’ van journalisten. “Het ergst is de hypocrisie“, schrijft Kelder op zijn weblog. “Pauw & Witteman nodigden mij uit om over Rita Verdonk te komen kletsen. Zal zuiver zijn, zeker. En ik had het graag gedaan. Iedereen weet dat er die avond helaas wel andere affaires met mij zijn te be- spreken, dan de capriolen van die stoere stuurvrouw aan de wal.”

“De presentatoren en verslaggevers van RTL Boulevard sturen liefdevolle smsjes. Oprecht, ga ik vanuit. Maar intussen bestormt hun cameraploeg mijn slotgracht en wordt het wél breed uitgserveerd. Met een empathisch traantje, tuurlijk, maar toch. En wat te denken van ‘De leugen regeert’, die een item roken. Of het deftige NRC, die van mij een Hollands Dagboek schijnen te willen hebben. En waarover gaan we het dan hebben? Privacy vs. het recht van meningsuiting, mede in het licht van artikel 10 EVRM? Om met een ingewikkelde draai maar één ding te willen weten: vertel, wat deed ze daar in die Leidse kroeg?! Sorry heren, ik was er niet bij.”

“Laat die roddelhoernalisten de vliegende t*ering krijgen, graag, en wel onmiddellijk“, schrijft een verbeten Kelder, die met zijn bericht de geruchten over een verlate 1-aprilgrap lijkt te weerspreken. “Je kunt als BN’er in de publieke ruimte beter je gulp op slot houden, maar nog steeds ben je daarmee geen publiek bezit geworden. (…) Het geef zo’n pseudo-paparazzo niet het recht iemands privébesognes de openbaarheid in te slingeren. Meedogenloze stakker.“
Bron: mediacourant.

Zou er dan toch 1 april grap zijn ?!
  zaterdag 5 april 2008 @ 16:15:19 #230
196697 Heathen.
Its No Game
pi_57850834
quote:
Op donderdag 3 april 2008 17:28 schreef Tinkerbellooow het volgende:
Ach, ik wist van ten voren wel dat dit zou gebeuren.

Georgina is zo dom als de achterkant van een varken..

Het.kind
Raar, ik vind haar juist intelligent en daardoor aantrekkelijk.
pi_57851112
Ik denk dat ze bepaald niet dom is inderdaad. Ze is alleen een ontzettende flapuit. Ik vind dat vertederend.
pi_57851631
Grenswetenschap schrijft er niets mee te maken te hebben:

Georginagate boeit apenheul

04-04-2008: Ach ach ach, het is wat met de 'pers'. Als aapje één iets roept dan neemt de rest van de groep het snel over. Zo ging het althans met een artikeltje op de showbuzzwebsite ZijOnline dat snel werd overgenomen door Wilma Nanninga in de roddelrubriek van de Telegraaf. Elsevier en vele anderen volgden. Allen berichtten ze over het 'feit' dat amateurpaparazzi Jaap Arriens betrokken is bij GW en wij iets te maken hebben met een zoenexperiment van Georgina Verbaan. Dat - met uitzondering van RTL Boulevard - niemand ons belde om dit gegeven te checken maakt al een en ander duidelijk.

Áls het een experiment is dan hadden we er inderdaad iets mee te maken kúnnen hebben. Onze 1 april paparazzia.nl-actie bestoof namelijk hetzelfde 'showbuzz is zinloos'-veld. Dat de video met een kussende Georgina op dezelfde dag werd genomen als wij paparazzia.nl hebben opgezet is toeval. Áls het een experiment is, dan toont deze vorm van toeval hoogstens aan dat ideeën zelden op één plaats ontstaan. En bewijst het nog maar eens dat de gevestigde media - net zoals de nieuwe media - voor een aanzienlijk deel bestaat uit na-apen.

Omdat we zelf niet wisten in welke mate Georginagate een stunt was besloten we de redactie van Noorderlicht op te bellen. We werken graag mee aan stunts en indien nodig was medewerking van onze kant geen probleem. De hoofdredacteur verzekerde ons dat het geen promotieactie was en de privézaken van Georgina geen orde van de dag waren op de redactie. Niet dat dat zoveel zegt, want als het wél een stunt was dan zou de hoofdredacteur van Noorderlicht vermoedelijk óók zeggen dat hij van niets wist. Hij wond er geen doekjes om dat de aandacht hun goed uitkwam; voor GW geldt hetzelfde. Alle reclame, ook negatieve, is reclame.

In tegenstelling tot andere media is GW niet te beroerd om rond te bellen. We besloten dus Jort Kelder zelf te bellen om te vragen welke actie hij graag van ons had gezien. Bitter weinig, zo bleek, want na het voorstellen haakte Jort in met een korte 'ken ik niet'. We stuurden er een SMS'je achter met daarin kort ons standpunt en besloten de zaak verder te laten rusten. Ondertussen verschenen meer en meer webpagina's die beweerden dat Jaap Arriens bij GW zou zitten en wij iets te maken hebben met Georginagate.

Men acht ons wel héél hoog door te vermoeden dat we een van de sleutelspelers zijn. Iemand van ons zou ZijOnline getipt hebben, we zouden een stiekeme samenwerking met Noorderlicht hebben, we zouden een redacteur hebben die centraal staat in het complot, paparazzia.nl-bedenker Dan de Kok zou de maker van GW zijn, en meer van zulks. Niets van dit alles klopt. Maar, zo bleek, dat houdt de pers niet tegen om toch verhaal te houden over deze onzin. Tja, wij hebben er lekker veel hits door dus je hoort ons niet klagen. We vinden het inmiddels zelfs jammer dat we er niets mee te maken hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Quembel op 05-04-2008 17:15:17 ]
Please don't sit on my imaginary friend
pi_57851704
ze besluiten met minder relevante informatie maar voor hier wel geinig:

Maar goed. Totdat duidelijk is hoe de vork écht in de steel zit geven we u een overzichtje van (media)sites waar u alvast niet hoeft te hopen op het echte verhaal, tenzij ze het kunnen overpennen van iemand anders. Kortom: the nominees for hoaxers of the year are:

De Telegraaf
Elsevier
ZijOnline
Fok.nl
Show-news.nl
Kidsweek.nl

Showbiznewz.nl

Zappen.blog.nl
Sentimento.nl
Medialog.blogspot.nl
misdaadjournalist.web-log.nl
Please don't sit on my imaginary friend
  Moderator / Miss SHO dinsdag 8 april 2008 @ 14:28:21 #234
22592 crew  Ole
pi_57910071
Leuk lijstje
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_57910177
Arme Jort.
pi_57924448
DWDD zei genoeg.
Jort vindt t normaal als zn wijf buiten de deur vreet. MIETJE.
Allah u akbar
  woensdag 9 april 2008 @ 00:03:44 #237
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57924484
Misschien vindt zij het andersom ook wel goed.
Dan is Jort natuurlijk wel weer een HELD hè?
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 9 april 2008 @ 00:04:44 #238
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_57924509
quote:
Op woensdag 9 april 2008 00:02 schreef oldschoolf00l het volgende:
DWDD zei genoeg.
Jort vindt t normaal als zn wijf buiten de deur vreet. MIETJE.
Weet jij wat hij allemaal paalt buiten de deur?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  woensdag 9 april 2008 @ 00:50:08 #239
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57925413
quote:
Op woensdag 9 april 2008 00:04 schreef static het volgende:

[..]

Weet jij wat hij allemaal paalt buiten de deur?
Hoi stets
Snobs have more fun!
KLIK!
  Redactie Frontpage woensdag 9 april 2008 @ 00:52:39 #240
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_57925446
quote:
Op woensdag 9 april 2008 00:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Precies. Van Nieuwkerk neukt stagieres en daar hoor je niemand over
  woensdag 9 april 2008 @ 01:26:32 #241
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57925830
quote:
Op woensdag 9 april 2008 00:52 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Lieve schat, iedereen met stagiaires neukt stagiaires.
En daar hoor je inderdaad niemand over.

Van Nieuwkerk neukt overigens ook collega's, vriendinnen van vrienden, vage kennissen en toevallige passanten.
Overigens hebben die collega's, vriendinnen van vrienden, vage kennissen en toevallige passanten daar gróót gelijk in!
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 9 april 2008 @ 01:27:15 #242
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_57925841
quote:

[..]

Behalve zijn vrouw.

Zo is hij overigens ook tekeer gegaan bij AT5. Alles wat een gat heeft - tot de pindakaaspotten toe - moest hij zijn leuter instoppen terwijl hij AT5 ten gronde bracht.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_57926117
quote:
Op woensdag 9 april 2008 00:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee frust, Jort moet ook trouw blijven.

Maar 1 ding: als een man openlijk verklaart op TV dat ie t tof vindt dat zn vrouw andere mannen neukt, is ie een HOMO. Simpel. Geen zelfrespect.
Maar dat zal jij niet snappen met je doorgeschoten eMANcipatie.

In Nederland is man vrouw en vrouw man.
Allah u akbar
pi_57926127
Ik vraag me af of ze zelf wel wist dat ze vreemd ging op dat moment.
  woensdag 9 april 2008 @ 02:25:33 #245
16701 scanman01
Today's a good day
pi_57926220
quote:
Op woensdag 9 april 2008 02:02 schreef oldschoolf00l het volgende:

Maar 1 ding: als een man openlijk verklaart op TV dat ie t tof vindt dat zn vrouw andere mannen neukt, is ie een HOMO. Simpel.
LOL... die save ik even

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_57926250
Wat een rel weer.
  woensdag 9 april 2008 @ 07:16:27 #247
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57926786
quote:

[..]

Maar 1 ding: als een man openlijk verklaart op TV dat ie t tof vindt dat zn vrouw andere mannen neukt, is ie een HOMO. Simpel. Geen zelfrespect.

Jezus!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_57927164
quote:

[..]

Echt waar?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_57927189
quote:

[..]

!
  woensdag 9 april 2008 @ 09:22:50 #250
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57927854
Weinig usernamen zo goed gekozen als oldschoolf00l. Wat een mafkees.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')