Yup, kut serversquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:07 schreef kevin6188 het volgende:
Saeijs en Dingasdag zijn nu niet echt namen waren je vrolijk van wordt, laten we maar hopen dat het inderdaad in de categorie 1 april valt.
Van de volgende berichten dan weer niet, KJH was dus opnieuw voor een commercial heen volgens sommige bronnen. En de AFCA Supportersclub zegt dat er een verzoeningsgesprek is tussen Bassie en Cruijff. Maar het blijft 1 april he. Kutdag
OT: laadt fok bij jullie ook zo sloom, als ie al laadt...?
Zo te zien 1 april maar de lol snap ik er niet van iig.quote:Verzoening tussen Cruijff en Van Basten in de maak
Volgens een betrouwbare bron die anoniem wil blijven, vindt er vandaag een verzoeningsgesprek plaats tussen Johan Cruijff en Marco van Basten. De lijmpoging is een initiatief van enkele invloedrijke Ajacieden uit de Ledenraad. Van Basten ging hiermee accoord omdat hij de adviezen van De Verlosser nog steeds waardevol acht. Ook Cruijff lijkt hiermee de deur weer op een kier te zetten. Eerder gooide hij de handdoek in de ring toen Van Basten er niet mee accoord ging om de jeugdopleiding zo snel en rigoreus te hervormen. Later meer nieuws.
Mocht je haar nou neuken of was het geld helemaal weggegooidquote:Op dinsdag 1 april 2008 18:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik weet nog dat een meisje uit m'n klas helemaal van haar stoel sopte om David Beckham destijds. Ik, nobel als ik ben, met haar mee naar deze wedstrijd. Beckham stond wissel, zij zat alleen maar met haar verrekijkertje naar de reservebank van Man Utd te kijken en miste de beste wedstrijd van PSV in tien jaar. 80 gulden voor een kaartje betaald, best veel als middelbare scholier nog.
Jij zit dag en nacht online, wij niet..quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
met cyberia zn postgedrag vast wel
leukquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
met cyberia zn postgedrag vast wel
Finale whooquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
leuk
gaaf zeg
hup psv![]()
aller Feyenooit
michael mols![]()
kut heracles
Zo komen we er wel ja.
Oh, die zag ik niet aankomen.quote:Update] Zoals velen al vermoedden gaat het hier inderdaad om een 1 April-grap van de redactie van Ajax Netwerk. Wij benadrukken dat Het Parool hier niets mee te maken had. Ondanks de hoge grap-factor is het bericht regelmatig elders op het web gesignaleerd. Wij raden deze sites aan voortaan de bron te controleren, alvorens zoiets te plaatsen.
Heracles ook zo goed als.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:49 schreef DJ90 het volgende:
Graafschap thuis uitverkocht btw.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:12 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Yup, kut servers
[..]
Zo te zien 1 april maar de lol snap ik er niet van iig.
Nope, grote kans idd. Ik ben er (helaas) ook niet omdat ik moet werken. Heb m'n SCC maar aan iemand anders gegeven.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:53 schreef denthemen het volgende:
De helft van de mensen komt toch niet opdagen
Vind ik ook erg zwak, vaak zie je hoeveel seizoenskaart houders plekken nog leeg zijnquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:53 schreef denthemen het volgende:
De helft van de mensen komt toch niet opdagen
Waaaaarom hebben wij dit soort verhalen over jongen talenten nooit meer, graftak van Geelquote:Jonge Australiër op proef bij FC Twente
De negentienjarige Australiër Robbie Kruser loopt vanaf deze week stage bij FC Twente. In eigen land speelt de aanvaller bij Queensland Roar. Kruser maakt deel uit van het Olympisch elftal van de Socceroos. Klik hier! Het talent werd ontdekt door hoofd-scouting Jan van Staa tijdens een reis door Australië. “We willen hem nu graag een keer in onze omgeving aan het werk zien voor we besluiten hem een contract aan te bieden,” aldus trainer Fred Rutten in Voetbal International,. Kruse scoorde dit seizoen vier keer voor zijn club in the A-league.
Naast een Australiër heeft Twente ook een jeugdig talent uit Slowakije op het oog. De zeventienjarige Stanislav Cuprisin komt binnenkort op trainingsstage. Een vorige stage ging niet door omdat de speler van MFK Kosice niet fit genoeg was. Cuprisin, tevens aanvoerder van Jong Slowakije is een aanvaller die zowel in het centrum als op de flanken uit de voeten kan.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:50 schreef kevin33 het volgende:
dinsdag 01 april,
1 april zekerquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:50 schreef kevin33 het volgende:
Defour is akkoord met AJAX
dinsdag 01 april, door drazic, amsterdam, 21:43u, Soccer4u
Steven Defour van de Belgische club Standard Luik zou een akkoord hebben bereikt met Ajax. De middenvelder werd afgelopen januari nog uitgeroepen tot Belgisch Speler van het Jaar.
De 19-jarige Defour, die al geruime tijd in belangstelling staat van Ajax, zou een contract voor vier jaar tekenen in Amsterdam. Ook de clubs zijn al in een gevorderd stadium in de onderhandelingen, en verwachten er binnenkort uit te komen.
De aanvoerder van Standard Luik zou dit een ‘prachtige stap’ in zijn carrière vinden en verheugd zich op het nieuwe seizoen. Voor hoeveel Defour overkomt van de huidige nummer één van België is nog niet duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |