Ik zat op Pizzakoppo te wachten om dat te zeggenquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:45 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wij begrijpen ook wel dat je je baan wil houden hoor Martin
Heb je vanochtend op je kalender gekeken?quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Dan kom je net thuis lees je dat Saeijs en Dinsdag (wat toevallig) in beeld zijn
Van Geel![]()
![]()
Gelukkig zag je ook meteen dat het 1 april wasquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Dan kom je net thuis lees je dat Saeijs en Dinsdag (wat toevallig) in beeld zijn
Van Geel![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Van Geel![]()
![]()
1 april ja.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:54 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Heb je vanochtend op je kalender gekeken?
Er staat nu al Van Gaaeel, want Louis is al eerder weggegaan..quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:17 schreef Rumille het volgende:
Ik weet zeker dat van Gaal van Geel gaat opvolgen.
Bij Ajax zijn ze namelijk gierig en dan hoeven ze ze maar 2 letters te veranderen op het naambordje:
Dhr. van Geeaal, Technisch Directeur
quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
1 april ja.![]()
Maar ik kijk er niet bepaald van op als dit er daadwerkelijk straks van komt. Het is tenslotte een typische Van Geel aankoop.
Delorge![]()
![]()
Ursaiz![]()
![]()
Colin![]()
![]()
Heijblok![]()
![]()
En dat hebben we allemaal aan Martin te danken![]()
In de CL? eeeh 0?quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
weet je hoeveel kezman toen scoorde
Ok zit er goed in, maar dan nog.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik tel er in ieder geval 1
Toegegeven, een heerlijke goal.
en Saijs is t geluid als ik aan het kotsen ben = Martin van Geel.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:42 schreef Nashje het volgende:
Ik snap het!!!
Dingsdag = verwijzing naar dinsdag = vandaag = 1 april.
Ik weet nog dat een meisje uit m'n klas helemaal van haar stoel sopte om David Beckham destijds. Ik, nobel als ik ben, met haar mee naar deze wedstrijd. Beckham stond wissel, zij zat alleen maar met haar verrekijkertje naar de reservebank van Man Utd te kijken en miste de beste wedstrijd van PSV in tien jaar. 80 gulden voor een kaartje betaald, best veel als middelbare scholier nog.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik tel er in ieder geval 1
Toegegeven, een heerlijke goal.
En jij helemaal uit je bol toen hij scoordequote:Op dinsdag 1 april 2008 18:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik weet nog dat een meisje uit m'n klas helemaal van haar stoel sopte om David Beckham destijds. Ik, nobel als ik ben, met haar mee naar deze wedstrijd. Beckham stond wissel, zij zat alleen maar met haar verrekijkertje naar de reservebank van Man Utd te kijken en miste de beste wedstrijd van PSV in tien jaar. 80 gulden voor een kaartje betaald, best veel als middelbare scholier nog.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:55 schreef toma het volgende:
[..]
en Saijs is t geluid als ik aan het kotsen ben = Martin van Geel.![]()
Jij gaat naar CL wedstrijden van PSVquote:Op dinsdag 1 april 2008 18:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik weet nog dat een meisje uit m'n klas helemaal van haar stoel sopte om David Beckham destijds. Ik, nobel als ik ben, met haar mee naar deze wedstrijd. Beckham stond wissel, zij zat alleen maar met haar verrekijkertje naar de reservebank van Man Utd te kijken en miste de beste wedstrijd van PSV in tien jaar. 80 gulden voor een kaartje betaald, best veel als middelbare scholier nog.
Maar het neuqen was het waard?quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
met cyberia zn postgedrag vast welquote:Op dinsdag 1 april 2008 18:22 schreef _Mike_ het volgende:
Gaan we topic 1000 nog halen voor San Marco er werkelijk zit?
quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
met jorienvdherik zn postgedrag vast wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |