quote:Saeijs (Roda) en Dingsdag (Heerenveen) in beeld bij Ajax
De zoektocht naar een opvolger van John Heitinga, die Ajax volgend seizoen zal verlaten, heeft momenteel de hoogste prioriteit bij de Amsterdamse club. In eerste instantie oriënteert Ajax zich op de eredivisie, omdat de nieuwe verdediger makkelijk inpasbaar moet zijn. Ter tafel zijn al de namen van Jan-Paul Saeijs (Roda JC, op de foto in duel met PSV'er Ibrahim Afellay) en Michael Dingsdag (SC Heerenveen) gekomen. Technisch directeur Martin van Geel houdt het op de term ‘voorbarig’ als beide namen hem worden voorgelegd. Sportweek
Het is 1 april vandaag, dat weet je!quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:16 schreef jna het volgende:
Ik wilde een aantal dagen geleden nog zeggen dat van Geel kennende hij Jean-Paul Saeijs naar Ajax zou halen als vervanger voor Heitinga
Blijkt het gewoon echt zo te zijn!!!
Volgens mij heeft Saeijs nog niet getekend hoor.quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:16 schreef jna het volgende:
Ik wilde een aantal dagen geleden nog zeggen dat van Geel kennende hij Jean-Paul Saeijs naar Ajax zou halen als vervanger voor Heitinga
Ja ok, maar deze namen passen wel weer precies bij Van Geel.quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het is 1 april vandaag, dat weet je!
Dat is wel weer typisch ja. In het bericht van 2 eredivisie spelers komt de naam van Van Geel voor, waar Van Basten wordt gelinkt met Gourcuff, Tiago, De Zeeuw en Prodl.quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja ok, maar deze namen passen wel weer precies bij Van Geel.
Precies, en moet ik van die zelfde Van Geel in de VI lezen: "We komen gewoon kwaliteit te kort"quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat is wel weer typisch ja. In het bericht van 2 eredivisie spelers komt de naam van Van Geel voor, waar Van Basten wordt gelinkt met Gourcuff, Tiago, De Zeeuw en Prodl.
Ik hoop dat Van Basten gewoon de eindbeslissing maakt en Van Geel als josti handtekeningen laat zettenquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat is wel weer typisch ja. In het bericht van 2 eredivisie spelers komt de naam van Van Geel voor, waar Van Basten wordt gelinkt met Gourcuff, Tiago, De Zeeuw en Prodl.
Ik ook niet. Ik hoop nog steeds dat Boulahrouz volgend seizoen komt, maar dat zie ik ook somber in.quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:43 schreef zjroentje het volgende:
Persoonlijk zie ik in Nederland geen enkel (haalbaar) alternatief voor Heitinga
quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:16 schreef jna het volgende:
Laten we het hopen, maar ik kijk nergens meer van op.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:24 schreef M0NTANA het volgende:
Neem aan dat JP Saeijs en Michael Dingsdag gewoon ook bij de 1 april-grappen horen?
Nee, San Marco maakt ons kampioenquote:Louis van Gaal komt overigens echt Martin van Geel niet opvolgen, zeker niet met Marco van Basten als nieuwe trainer/coach. Maar goed, misschien Van Basten dan maar meteen weer weg?
Anti Van Basten alertquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:24 schreef M0NTANA het volgende:
Neem aan dat JP Saeijs en Michael Dingsdag gewoon ook bij de 1 april-grappen horen?
Louis van Gaal komt overigens echt Martin van Geel niet opvolgen, zeker niet met Marco van Basten als nieuwe trainer/coach. Maar goed, misschien Van Basten dan maar meteen weer weg?
Domste wat Ajax kan doenquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:43 schreef Houniet het volgende:
van Gaal moet maar eens snel van Geel gaan vervangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |