O.a. voor de internationale betrekkingen. Zie Fontein al met zijn koffertje in Azië staan: 'Would you like to invest in the nr. 12 of the Dutch Mickey Mouse competition?'quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het lijkt mij ook redelijk serieus inderdaad. Goede zet van az dan.
Heitinga toch ook al? Huntelaar dus naar Atleticoquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:37 schreef toma het volgende:
Loos alarm: Klaas-Jan Huntelaar was maandag op bezoek bij Wesley Sneijder. De Oranje-internationals werden maandag samen in een luxueus restaurant in Madrid gesignaleerd.
De heldquote:
dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:10 schreef mcyodogg het volgende:
Debuut bij de Reserves heUit een penalty.
Ik wel.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:28 schreef F1Bas het volgende:
Mensen, jullie geloven dat van Fontein toch niet?
Ik wel, en als het een grap was, dan is het een hele goedequote:Op dinsdag 1 april 2008 14:28 schreef F1Bas het volgende:
Uh, jawel.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:28 schreef F1Bas het volgende:
Waarom niet, als het niet zo is zou het totaal niet grappig zijn. En zijn contract is afgelopen per 1 april en Scheringa is ook niet gekquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:28 schreef F1Bas het volgende:
En Sarpong, die mag van mij tegen Heracles wel spelen mocht er niets meer op het spel staan.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:57 schreef kevin6188 het volgende:
Goede zege trouwens van Jong Ajax op Jong AZ. Martina weer gescoord.
eenschquote:Op dinsdag 1 april 2008 15:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
En Sarpong, die mag van mij tegen Heracles wel spelen mocht er niets meer op het spel staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |