quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:29 schreef Wooldoor het volgende:
Ik weet niet of Az meedoet aan de grap maar het lijkt toch echt serieus : P
http://www.az.nl/index.php?module=news&articleID=22590
O.a. voor de internationale betrekkingen. Zie Fontein al met zijn koffertje in Azië staan: 'Would you like to invest in the nr. 12 of the Dutch Mickey Mouse competition?'quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het lijkt mij ook redelijk serieus inderdaad. Goede zet van az dan.
Heitinga toch ook al? Huntelaar dus naar Atleticoquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:37 schreef toma het volgende:
Loos alarm: Klaas-Jan Huntelaar was maandag op bezoek bij Wesley Sneijder. De Oranje-internationals werden maandag samen in een luxueus restaurant in Madrid gesignaleerd.
De heldquote:
dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:10 schreef mcyodogg het volgende:
Debuut bij de Reserves heUit een penalty.
Ik wel.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:28 schreef F1Bas het volgende:
Mensen, jullie geloven dat van Fontein toch niet?
Ik wel, en als het een grap was, dan is het een hele goedequote:Op dinsdag 1 april 2008 14:28 schreef F1Bas het volgende:
Uh, jawel.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:28 schreef F1Bas het volgende:
Waarom niet, als het niet zo is zou het totaal niet grappig zijn. En zijn contract is afgelopen per 1 april en Scheringa is ook niet gekquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:28 schreef F1Bas het volgende:
En Sarpong, die mag van mij tegen Heracles wel spelen mocht er niets meer op het spel staan.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:57 schreef kevin6188 het volgende:
Goede zege trouwens van Jong Ajax op Jong AZ. Martina weer gescoord.
eenschquote:Op dinsdag 1 april 2008 15:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
En Sarpong, die mag van mij tegen Heracles wel spelen mocht er niets meer op het spel staan.
quote:Saeijs (Roda) en Dingsdag (Heerenveen) in beeld bij Ajax
De zoektocht naar een opvolger van John Heitinga, die Ajax volgend seizoen zal verlaten, heeft momenteel de hoogste prioriteit bij de Amsterdamse club. In eerste instantie oriënteert Ajax zich op de eredivisie, omdat de nieuwe verdediger makkelijk inpasbaar moet zijn. Ter tafel zijn al de namen van Jan-Paul Saeijs (Roda JC, op de foto in duel met PSV'er Ibrahim Afellay) en Michael Dingsdag (SC Heerenveen) gekomen. Technisch directeur Martin van Geel houdt het op de term ‘voorbarig’ als beide namen hem worden voorgelegd. Sportweek
Het is 1 april vandaag, dat weet je!quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:16 schreef jna het volgende:
Ik wilde een aantal dagen geleden nog zeggen dat van Geel kennende hij Jean-Paul Saeijs naar Ajax zou halen als vervanger voor Heitinga
Blijkt het gewoon echt zo te zijn!!!
Volgens mij heeft Saeijs nog niet getekend hoor.quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:16 schreef jna het volgende:
Ik wilde een aantal dagen geleden nog zeggen dat van Geel kennende hij Jean-Paul Saeijs naar Ajax zou halen als vervanger voor Heitinga
Blijkt het gewoon echt zo te zijn!!!
Ja ok, maar deze namen passen wel weer precies bij Van Geel.quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het is 1 april vandaag, dat weet je!
Dat is wel weer typisch ja. In het bericht van 2 eredivisie spelers komt de naam van Van Geel voor, waar Van Basten wordt gelinkt met Gourcuff, Tiago, De Zeeuw en Prodl.quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja ok, maar deze namen passen wel weer precies bij Van Geel.
Precies, en moet ik van die zelfde Van Geel in de VI lezen: "We komen gewoon kwaliteit te kort"quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat is wel weer typisch ja. In het bericht van 2 eredivisie spelers komt de naam van Van Geel voor, waar Van Basten wordt gelinkt met Gourcuff, Tiago, De Zeeuw en Prodl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |