Yup, kut serversquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:07 schreef kevin6188 het volgende:
Saeijs en Dingasdag zijn nu niet echt namen waren je vrolijk van wordt, laten we maar hopen dat het inderdaad in de categorie 1 april valt.
Van de volgende berichten dan weer niet, KJH was dus opnieuw voor een commercial heen volgens sommige bronnen. En de AFCA Supportersclub zegt dat er een verzoeningsgesprek is tussen Bassie en Cruijff. Maar het blijft 1 april he. Kutdag
OT: laadt fok bij jullie ook zo sloom, als ie al laadt...?
Zo te zien 1 april maar de lol snap ik er niet van iig.quote:Verzoening tussen Cruijff en Van Basten in de maak
Volgens een betrouwbare bron die anoniem wil blijven, vindt er vandaag een verzoeningsgesprek plaats tussen Johan Cruijff en Marco van Basten. De lijmpoging is een initiatief van enkele invloedrijke Ajacieden uit de Ledenraad. Van Basten ging hiermee accoord omdat hij de adviezen van De Verlosser nog steeds waardevol acht. Ook Cruijff lijkt hiermee de deur weer op een kier te zetten. Eerder gooide hij de handdoek in de ring toen Van Basten er niet mee accoord ging om de jeugdopleiding zo snel en rigoreus te hervormen. Later meer nieuws.
Mocht je haar nou neuken of was het geld helemaal weggegooidquote:Op dinsdag 1 april 2008 18:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik weet nog dat een meisje uit m'n klas helemaal van haar stoel sopte om David Beckham destijds. Ik, nobel als ik ben, met haar mee naar deze wedstrijd. Beckham stond wissel, zij zat alleen maar met haar verrekijkertje naar de reservebank van Man Utd te kijken en miste de beste wedstrijd van PSV in tien jaar. 80 gulden voor een kaartje betaald, best veel als middelbare scholier nog.
Jij zit dag en nacht online, wij niet..quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
met cyberia zn postgedrag vast wel
leukquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
met cyberia zn postgedrag vast wel
Finale whooquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
leuk
gaaf zeg
hup psv![]()
aller Feyenooit
michael mols![]()
kut heracles
Zo komen we er wel ja.
Oh, die zag ik niet aankomen.quote:Update] Zoals velen al vermoedden gaat het hier inderdaad om een 1 April-grap van de redactie van Ajax Netwerk. Wij benadrukken dat Het Parool hier niets mee te maken had. Ondanks de hoge grap-factor is het bericht regelmatig elders op het web gesignaleerd. Wij raden deze sites aan voortaan de bron te controleren, alvorens zoiets te plaatsen.
Heracles ook zo goed als.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:49 schreef DJ90 het volgende:
Graafschap thuis uitverkocht btw.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:12 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Yup, kut servers
[..]
Zo te zien 1 april maar de lol snap ik er niet van iig.
Nope, grote kans idd. Ik ben er (helaas) ook niet omdat ik moet werken. Heb m'n SCC maar aan iemand anders gegeven.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:53 schreef denthemen het volgende:
De helft van de mensen komt toch niet opdagen
Vind ik ook erg zwak, vaak zie je hoeveel seizoenskaart houders plekken nog leeg zijnquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:53 schreef denthemen het volgende:
De helft van de mensen komt toch niet opdagen
Waaaaarom hebben wij dit soort verhalen over jongen talenten nooit meer, graftak van Geelquote:Jonge Australiër op proef bij FC Twente
De negentienjarige Australiër Robbie Kruser loopt vanaf deze week stage bij FC Twente. In eigen land speelt de aanvaller bij Queensland Roar. Kruser maakt deel uit van het Olympisch elftal van de Socceroos. Klik hier! Het talent werd ontdekt door hoofd-scouting Jan van Staa tijdens een reis door Australië. “We willen hem nu graag een keer in onze omgeving aan het werk zien voor we besluiten hem een contract aan te bieden,” aldus trainer Fred Rutten in Voetbal International,. Kruse scoorde dit seizoen vier keer voor zijn club in the A-league.
Naast een Australiër heeft Twente ook een jeugdig talent uit Slowakije op het oog. De zeventienjarige Stanislav Cuprisin komt binnenkort op trainingsstage. Een vorige stage ging niet door omdat de speler van MFK Kosice niet fit genoeg was. Cuprisin, tevens aanvoerder van Jong Slowakije is een aanvaller die zowel in het centrum als op de flanken uit de voeten kan.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:50 schreef kevin33 het volgende:
dinsdag 01 april,
1 april zekerquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:50 schreef kevin33 het volgende:
Defour is akkoord met AJAX
dinsdag 01 april, door drazic, amsterdam, 21:43u, Soccer4u
Steven Defour van de Belgische club Standard Luik zou een akkoord hebben bereikt met Ajax. De middenvelder werd afgelopen januari nog uitgeroepen tot Belgisch Speler van het Jaar.
De 19-jarige Defour, die al geruime tijd in belangstelling staat van Ajax, zou een contract voor vier jaar tekenen in Amsterdam. Ook de clubs zijn al in een gevorderd stadium in de onderhandelingen, en verwachten er binnenkort uit te komen.
De aanvoerder van Standard Luik zou dit een ‘prachtige stap’ in zijn carrière vinden en verheugd zich op het nieuwe seizoen. Voor hoeveel Defour overkomt van de huidige nummer één van België is nog niet duidelijk.
Je lul hangt uit je broek..quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:27 schreef Wooldoor het volgende:
Wat een sneue kutdag is 1 april eigenlijk, nog geen 1 leuke grap gehoord vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:59 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Je lul hangt uit je broek..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is mijn ondertitel ja...
Jawel, je keek.
Wat lul je er staat " feyenoord mijn kampioen" :Squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:05 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Wat lul je er staat " feyenoord mijn kampioen" :SMoet jij je naam ff waar maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
quote:Aanvaller Miralem Sulejmani van Heerenveen denkt nog niet aan overstappen naar Ajax. Dat zei hij na de wedstrijd zaterdag.
“Op dit moment denk ik niet aan Ajax en ook niet aan andere clubs. Ik ben gelukkig bij Heerenveen en wil graag daar blijven”, aldus het 19-jarige talent uit Servië.
Sulejmani kreeg in de wedstrijd tegen de Friezen van afgelopen zaterdag veel kansen, die hij niet benutte. “Ik ga de volgende keer de doelpunten proberen te maken die ik nu heb gemist”, zei hij daarover.
Hij zit nog in de ontkenningsfase, zodra hij een leuk bod krijgt is hij er zoquote:
Vermaelenquote:De defensieve kracht van Vermaelen
Door RENZE LOLKEMA
AMSTERDAM - Natuurlijk zat Marco van Basten als bondscoach op de tribune, zaterdagavond in Heerenveen. Om internationals als Huntelaar, Heitinga en Stekelenburg te bekijken en wellicht Davids nog een keer onder de loep te leggen.
Maar Van Basten is ook maar een mens en dus zal hij ook als toekomstig coach van Ajax bepaalde zaken hebben waargenomen. En hebben geconstateerd dat bijvoorbeeld Thomas Vermaelen nog veel moet leren.
Nu Heitinga heeft laten weten Ajax te willen verruilen voor Atlético Madrid, weet Van Basten dat de Amsterdammers voor volgend seizoen een nieuw defensiekoppel moeten vormen. Vermaelen zal daarbij een sleutelrol vertolken. Hij wordt geacht leiding te geven aan de laatste linie zoals Heitinga dat nu doet.
Sinds de Belg terug is van een zware blessure, die hem vier maanden uit de ploeg hield – hij scheurde in september een band in zijn linker enkel – is het duo Heitinga-Vermaelen redelijk op elkaar ingespeeld geraakt. Soms zelfs zo goed dat de Nederlandse international ook durft aan te vallen. Het leverde Ajax na de winterstop al een paar waardevolle doelpunten op.
Maar als Vermaelen niet goed in de wedstrijd zit, zoals zaterdagavond in Heerenveen, kan Heitinga niets met zijn offensieve dadendrang. Dan is het een kwestie van corrigeren, bijstaan en het spel aan collega's overlaten. Vermaelen had grote moeite om de Friese reus Gerald Sibon te beteugelen en kreeg in de tweede helft bovendien regelmatig te maken met de razendsnelle en behendige 'Mickey' Sulejmani, de Servische surprise van Heerenveen. Ajax stond daardoor vaak onder grote druk. Logisch dat in de slotfase de kramp er bij de Belg in schoot.
,,Vergeet niet,'' excuseerde Vermaelen zich, ,,dat het drukke weken voor mij zijn geweest. Bovendien ben ik er vier maanden uit geweest. Dat kun je in deze fase van de competitie merken. En Sibon is trouwens veel langer dan ik. Die is twee meter volgens mij. Met hem moet ik het luchtduel dus niet aangaan, dan verlies ik het meteen. Sulejmani is inderdaad een gevaarlijke spits. Maar volgens mij hebben we niet zoveel kansen weggegeven.''
Vermaelen reed samen met zijn landgenoot Jan Vertonghen vorige week naar zijn vaderland, waar België in een oefenwedstrijd gastheer was van Marokko. Het was net of ook in die wedstrijd het verdriet van Vlaanderen na de dood van kunstenaar Hugo Claus voelbaar was. België verloor kansloos met 1-4. Vermaelen: ,,Ik ben blij met de relatieve rust van deze week. We spelen pas komend weekeinde weer.''
De Belg heeft het in zich om een verdediger van internationale allure te worden. Zijn tackles zijn soms messcherp, één op één is hij vaak onverstoorbaar en het inpassen van zijn medespelers levert zelden een nieuw probleem op.
Hij wil het alleen nog wel eens te mooi doen, zoals uit tegen Roda JC, hetgeen Ajax toen totaal onverwacht de wedstrijd kostte.
,,Ik probeer meedogenloos te zijn,'' aldus Vermaelen. ,,Dat zit in me. Dit is mijn beroep en daar zal ik alles voor laten. Ik heb er zelfs mijn land voor verlaten, op jonge leeftijd. En familie, vrienden, school.
,,Het zou daarom stom zijn om te denken dat ik er nu al ben. Ik ga er vol voor. Daarom heb ik er alles voor over om beter te worden. Dat kost me trouwens geen moeite.''
Vermaelen zal het volgend seizoen vermoedelijk een koppel gaan vormen met Gregory van der Wiel, een talentvolle mandekker uit de Ajax-opleiding, of bij toerbeurt met Jan-Arie van der Heijden, maar die jonge belofte is meer spelmaker dan verdediger. Van Basten ziet het mogelijk compleet anders. Maar dat vraagstuk zal voor Ajax pas na de komende voetbalzomer spelen.
quote:Sulejmani is inderdaad een gevaarlijke spits. Maar volgens mij hebben we niet zoveel kansen weggegeven.''
jij bent altijd tweedusquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
leuk
gaaf zeg
hup psv![]()
aller Feyenooit
michael mols![]()
kut heracles
Zo komen we er wel ja.
Mooi, die is binnen voor volgend seizoenquote:
Ga nou niet net doen alsof jij koning inhoud bent.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Mijn reacties bestaan 9 van de 10 keer niet uit 2/3 woorden.
Laatste update di. 1-4, 15.00 uur.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:49 schreef DJ90 het volgende:
Graafschap thuis uitverkocht btw.
Had je dat PSV / Beckham meisje nou geneukt?quote:Op woensdag 2 april 2008 01:01 schreef Silenus het volgende:
quote:Huntelaar zal Ajax niet zomaar verlaten
Geschreven op woensdag, 2 april om 10:36
Het is niet uitgesloten dat Klaas Jan Huntelaar ook komend seizoen nog te bewonderen is op de Nederlandse velden. De topscorer van Ajax en de eredivisie wordt nadrukkelijk in verband gebracht met grote buitenlandse clubs, maar zal niet zonder meer de overstap maken. “Er moet wel iets zijn waarvan ik zeg dit voelt goed dit ga ik doen,” zegt hij op de website van zijn club.
Marco van Basten, nu bondscoach bij Oranje en volgend seizoen hoofdcoach in Amsterdam, hoopt uiteraard dat de Achterhoeker blijft. “Er zit ook een gesprek aan te komen met Ajax,” zegt Huntelaar. “Daarom wacht ik gewoon af en zie wel wat er gaat gebeuren. Er moet wel iets zijn waarvan ik zeg dit voelt goed dit ga ik doen.”
Wáár dat goede gevoel vandaan moet komen, weet Huntelaar nog niet. “Alle landen hebben wel wat. Spanje heeft van alles wat. Engeland heeft opzwepend enthousiast publiek en een mooie voetbalsfeer. In Italië is de sfeer in de stadions wat minder, maar die mensen zijn wel helemaal gek van voetbal. Ze leven er echt helemaal voor,” weet hij.
Ook komt zijn plaats in de selectie van het Nederlands elftal ter sprake. Nu Van Basten Dirk Kuijt voor de tweede maal achteraan thuisliet lijkt Huntelaar de tweede spits te gaan worden achter Ruud van Nistelrooij. Misschien geniet hij straks zelfs wel de voorkeur boven de aanvaller van Real Madrid, die al enige tijd niet heeft gespeeld vanwege blessureleed.
“Je kunt het natuurlijk nooit echt zeggen, maar ik denk wel dat ik de laatste twee wedstrijden een grote stap heb gemaakt,” zegt de spits, doelend op zijn doelpunt tegen Kroatië en de twee treffers tegen Oostenrijk.
quote:De Zeeuw mag niet praten over Ajax
Demy de Zeeuw heeft een spreekverbod. De middenvelder mag zich heugen in de belangstelling van Ajax, maar mag zich van zijn club niet uitspreken over deze Amsterdamse belangstelling meldt VoetbalVandaag.
Tegenover het medium liet de international allesbehalve het achterste van zijn tong zien over de interesse uit de hoofdstad. De Zeeuw: "Ik mag op dit moment geen interviews geven of uitspraken doen, alles gaat via AZ."
Hij mag dus gewoon geen interviews geven over de hele situatie bij azquote:
Dit was zeker ook gewoon een 1 april-grap?quote:Verzoening tussen Cruijff en Van Basten in de maak
Datum: 01-04-2008 Laatste gewijzigd: 01-04-2008 Categorie: Ajax Nieuws
Volgens een betrouwbare bron die anoniem wil blijven, vindt er vandaag een verzoeningsgesprek plaats tussen Johan Cruijff en Marco van Basten. De lijmpoging is een initiatief van enkele invloedrijke Ajacieden uit de Ledenraad. Van Basten ging hiermee accoord omdat hij de adviezen van De Verlosser nog steeds waardevol acht. Ook Cruijff lijkt hiermee de deur weer op een kier te zetten. Eerder gooide hij de handdoek in de ring toen Van Basten er niet mee accoord ging om de jeugdopleiding zo snel en rigoreus te hervormen. Later meer nieuws.
Bron: http://www.afcasupportersclub.nl/#957
Ah natuurlijk. Had dus net zo goed kunnen zijn "De Zeeuw mag niet praten over Real Madrid."quote:Op woensdag 2 april 2008 10:55 schreef jna het volgende:
[..]
Hij mag dus gewoon geen interviews geven over de hele situatie bij az![]()
Dat van Ajax heeft iemand er gewoon weer bijverzonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |