mazzelaarquote:Op maandag 31 maart 2008 18:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:ze ligt niet onder mijn bed!
Ik vind dit toch wel een beetje raar. Ze wordt vaker ziekgemeld door een man die niet bekend was bij haar ouders, en de school doet daar niets mee?quote:Op maandag 31 maart 2008 17:58 schreef SuusOetMaiden het volgende:
bron: www.dagbladvanhetnoorden.nl
De politie nam gisteren de computer van Marijke mee voor onderzoek. Het meisje uit Vinkhuizen is erg actief op internet. Een medewerker van de school van de tiener heeft gezegd dat Marijke vaker niet op school kwam en dat een man, die niet bekend is bij haar ouders, haar dan ziek meldde.
Ja, inderdaad, dat is wel bizar.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:00 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel een beetje raar. Ze wordt vaker ziekgemeld door een man die niet bekend was bij haar ouders, en de school doet daar niets mee?
Mwah, kan zich toch voorgedaan hebben als ouder/voogd van het meisje ? Dit wordt echt niet gecontroleerd.quote:
Nou, dat valt wel mee denk ik hoor, de meeste mensen hebben echt wel geheimen voor hun vrienden, of gewoon dingen die ze niet zo snel vertellen.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:05 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Wat ik me dan toch afvraag is of ze geen vriendin(nen) had waarmee ze alles deelde, de meeste mensen hebben wel zo'n persoon toch?
snoopysokken inruilen voor een netpanty is geen achteruitgangquote:Op maandag 31 maart 2008 19:57 schreef Petertjuhh het volgende:
Erg achteruit gegaan zo te zien
Bij mij deze:quote:
quote:Wil Je Vrouwen Versieren?
Nooit Meer Afgewezen! Volg de Gratis Online Cursus voor Mannen.
wat lief, ze is lesbischquote:Op maandag 31 maart 2008 20:24 schreef eNaSnI het volgende:
http://rd-5914.trybes.net(...)c50c8a0e454e90b886dd
bron: De Persquote:Vermist
MEISJE (14) UIT GRONINGEN TERECHT NA MSN-VLUCHT
De vermiste Groningse Marijke Merema (14) is terecht. Ze verbleef sinds vrijdag in een huis in Heemstede, samen met een 27-jarige man. Ze zegt dat ze de man via msn heeft leren kennen en dat ze vrijdagochtend vrijwillig naar zijn woning in Heemstede is toegegaan. Ze is tot en met maandagnacht bij deze man gebleven. Wat zich in die vier dagen heeft afgespeeld, is nog niet bekend. De politie heeft nog niet uitgebreid met haar gesproken. Dankzij de media is Marijke getraceerd: een andere inwoner van Heemstede signaleerde haar en tipte de politie. De 27-jarige man is aangehouden omdat hij een minderjarige onderdak heeft verleend, zonder toestemming van de ouders. Politieonderzoek moet uitwijzen waarom hij dat heeft gedaan. Marijke Merema is maandagnacht rond vieren bij haar ouders teruggebracht.
En ook naar hoe hij dat heeft gedaan?quote:Op woensdag 2 april 2008 19:27 schreef Herald het volgende:
[..]
bron: De Pers
ik ben ook erg benieuwd waarom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |