abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 maart 2008 @ 16:11:03 #1
168813 Marieke_B
hoe blijven we bij elkaar?
pi_57738921
Dit is het vervolg van [COS # 3468] puppy wordt weer aangehaald met een buitengewoon mooie OP

Er waren wat nachtelijke filosofietjes:
quote:
Op maandag 31 maart 2008 03:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als je die theorie volgt, zou het zomaar kunnen dat Amanda hulp zoekt (en krijgt) om Brian weg te knikkeren. Amanda is daar brutaal genoeg voor en Huub zou best wel eens oren voor dat plan kunnen hebben. En als Japio dan inziet dat er maar 1 persoon weg kan worden gestemd, Brian, dan zal hij meegaan in die stemming !
quote:
Op maandag 31 maart 2008 03:07 schreef akveor het volgende:

[..]

Wooow da's bijna een natte droom....
In dat geval zou Amanda wel eens kunnen winnen.... da's dan weer een nachtmerrie.

Persoonlijk denk ik dat Brian niet in staat is te verliezen. Als bijv. Huub zou winnen wordt ie gek. De l;angst zittende miljonair gaat met niets naar huis. Mooie krantekop. (En Mr. Greedy heeft ook al 50.000. Een mooi salaris voor al die tijd)
quote:
Op maandag 31 maart 2008 03:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Amanda is, voor mij, zeker een kanshebster. Dat heb ik al eens eerder geschreven en herhaal dat nog maar eens. Als het er op aan komt, kan ze Brian binnen 1 uur helemaal over de rooie krijgen. Het lef heeft ze er zeker voor.

OK, Brian heeft voorsprong in 'aantal dagen'. Maar op dezelfde manier gerekend heeft Huub een riante voorsprong in de som van alle PoPo's ...... Maar hoeveel waarde kun je daar aan ontlenen ?

Japio en Claire zie ik beiden in ieder geval als 'niet winnaar' ...... Het is hooguit een vraagteken wie van die twee bijvoorbeeld bij een uitkoop het gunstigst weg zal komen.

Alles bij elkaar denk ik dat de winnaar degene is waarmee RTL / Talpa denkt na DGK het meeste geld te kunnen verdienen ! Dat hoeft niet Huub te zijn, hij kan evengoed een baantje achter de schermen krijgen voor DGK USA. Maar kunnen ze met Brian nog iets verdienen ? Brengt "Ongehuwde Moeders' echt geld in het laatje ? Wellicht is Amanda niet eens zo'n slechte keuze !
quote:
Op maandag 31 maart 2008 03:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In de OP haalde Prospera een opmerking van mij aan : "Japio maakt die mensen gepast en ongepast belachelijk en Huub denkt dat hij daardoor veel sympathie en medewerking kwijt is geraakt."

Die opmerking van Huub kan wel eens heel cruciaal zijn. Na DGK moeten ze allemaal hun zakken vullen, de winnaar en alle verliezers. Een tijd lang op tournee, snabbels, meet&greet, discotheken, .... verzin het maar. Desnoods patatkramen openen door Japio ........ (Dennix heeft die tournee, Lieke is volgeboekt, Nadia heeft haar kansjes .......)

Maar daar heb je wel de steun van een paar mensen van de FEBO en het boekingskantoor voor nodig. Huub begint in te zien dat Japio straks gewoon naar z'n maatje Sjoerd rent ! En een paar van die randcriminelen, die in z'n omgeving hangen .........
Bart had ook nog een leuke variant:
quote:
Op maandag 31 maart 2008 12:14 schreef dieenebart het volgende:
Brian zal later wel bekend staan als 'die gozer die zijn vriendin dumpte vlak voor de finale, en toen alsnog verloor van Claire...'

Op Nolife staat een hele mooie brief van alleenstaande moeder Anna aan Brian.

De 2 stellen hebben vannacht weer flink gewiebeld en
Brian lag er vanmorgen nogal ' aiaiaiai' bij:

cap: Beequeen
quote:
Op maandag 31 maart 2008 09:20 schreef beequeen het volgende:
Huub doet zijn ogen open en zegt: Goedemorgen wereld.
Amanda heeft HEERLIJK geslapen
Al voor de koffie ging het over poepen en Huub.
Amanda en Brian deden de bestelling voor de garderobe van de familie Kubatz de deur uit.

En dan is het weer tijd voor de wekelijkse oppepper vor Desi:

Het ging in de COS over hygiene, spelletjes en dumpen en gedumpt worden.
En we kregen wat inzichten over vergissingen en niet werkende relaasies die helaas gestoeld waren op geile lust en andere wankele grondslagen..

Brian en Amanda studeerden samen voor het theoriegebeuren:

en volgens verwachting zakten ze allebei.

Huub heeft Hedda uitgenodigd.
Amanda en Brian bereden Fries.
Claire en Ricardo bekeken trouwdingetjes:

cap: chufi

Claire en Jaap hadden elkaar niets te melden:

cap: Miesy

Amanda liet 'spontaan' Tanner uit en Brian had een paramomentje:
quote:
Op maandag 31 maart 2008 15:33 schreef Dementor het volgende:
Brian word para op Tanner als hij Amanda per ongeluk een stoot geeft.
Amanda kreeg per abuis een Anne Geddes agenda en Brian kreeg (met opzet ?) niks en ging daarover bellen.

Er zijn geruchten dat John's imperium op drijfzand gebouwd is.
En als afsluiting werd in Huub' afwezigheid Claire onderhanden genomen.

[ Bericht 64% gewijzigd door Marieke_B op 31-03-2008 21:53:26 ]
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
pi_57738930
Brian: Huub wil altijd het ideale schoonzoontje lijken
  maandag 31 maart 2008 @ 16:11:38 #3
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_57738938
TOP Marieke_B heerlijk snel.
  maandag 31 maart 2008 @ 16:12:40 #5
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_57738962
Dat vind k trouwens een top voorstel: Trouwen na de ontslagronde... ben benieuwd of Jaap dan ook nog getuige wil zijn....
  maandag 31 maart 2008 @ 16:13:29 #6
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_57738980
quote:
Op maandag 31 maart 2008 16:11 schreef Dementor het volgende:
..........en wat is hij daar sjaloers op............................
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
  maandag 31 maart 2008 @ 16:14:22 #7
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_57738996
Overigens weet iemand hoe laat Huub vertrokken is en waar naar toe (Motorrijlessen?)
Ik denk dat ze naar Jaap zou moeten luisteren, hij wil natuurlijk winnen, maar ik denk dat hij ook wel degelijk met Claire meevoelt. De optie van trouwen na de laatste stemming vind ik een goede optie die hij deed om Claire niet af te laten gaan
  maandag 31 maart 2008 @ 16:16:01 #9
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_57739035
THX Mariek_B

Trouwen als een leuk feestje ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_57739055
quote:
Op maandag 31 maart 2008 16:11 schreef Dementor het volgende:
als dat zo was dan had hij bepaalde dingen wel gelaten, zoals gaby neuken, bijv.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  maandag 31 maart 2008 @ 16:16:42 #11
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_57739057
Musica Español
Come On
pi_57739058
Claire waarom zo aardig!
pi_57739063
quote:
Op maandag 31 maart 2008 16:11 schreef rooie3 het volgende:
Claire zegt straks toch alles tegen Huub.
gaat ze hem vertellen hoe aardig jaap en brian waren omdat ze haar voor de grootste mistap uit haar leven willen behoeden

lieve bezorgde jongens toch ?
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_57739067
quote:
Op maandag 31 maart 2008 16:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat ze naar Jaap zou moeten luisteren, hij wil natuurlijk winnen, maar ik denk dat hij ook wel degelijk met Claire meevoelt. De optie van trouwen na de laatste stemming vind ik een goede optie die hij deed om Claire niet af te laten gaan
Zal ook heus wel gebeuren.Ik denk dat Claire 14 mei er uitgaat en dan door sms stemmen.
pi_57739074
Ik vind Claire niet dom en ik kan mij toch echt niet voorstellen dat ze zó naïef is dat ze in een huwelijk met Huub gelooft....wat zit hier in vredesnaam achter. Toch dommer dan ik denk dat ze is?
  † In Memoriam † maandag 31 maart 2008 @ 16:18:03 #16
135305 beequeen
Lost.
pi_57739075
quote:
Op maandag 31 maart 2008 16:14 schreef akveor het volgende:
Overigens weet iemand hoe laat Huub vertrokken is en waar naar toe (Motorrijlessen?)
Heb ik al gemeld in het topic.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_57739077
NU had claire moeten zeggen: nee, maar ik heb wél die jenssen gezien waarin jij (B) amanda tegen de douchedeur aan smeet
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_57739090
Jaap kan lekker de tering krijgen. Die denkt op z'n sloffen de finale te halen. Nou, mooi niet.
  † In Memoriam † maandag 31 maart 2008 @ 16:19:38 #19
135305 beequeen
Lost.
pi_57739101
Lafbek en schijtbak.

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 31 maart 2008 @ 16:19:41 #20
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_57739104

Rat in the kitchen
Musica Español
Come On
pi_57739109
quote:
Op maandag 31 maart 2008 16:19 schreef schatje het volgende:
Jaap kan lekker de tering krijgen. Die denkt op z'n sloffen de finale te halen. Nou, mooi niet.
Echt wel
  maandag 31 maart 2008 @ 16:20:06 #22
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_57739114
quote:
Op maandag 31 maart 2008 16:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zelf vind ik dat ook een goed idee.... eigenlijk had dat can Claire af moeten komen. Goed Huub ik trouw met je in mei.
Maar met een bruiloft in het verschiet lijkt mij dat Jaap dan weggestemt zal worden. Alles voor teevee...
Brian wil weten of ze Jensen gezien heeft dat iemand zijn tong in zou slikken als Huub het vroeg.
Ik zou zeggen: nee heb wel die keer van de douche gezien
Hangplek voor vrije gedachten
pi_57739134
Claire weet toch hoe het zit met dat huwelijk? Huub heeft het haar zelf verteld toen ze in de fitness lekker knus met elkaar waren aan het doen.
  maandag 31 maart 2008 @ 16:21:06 #25
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_57739135
quote:
Op maandag 31 maart 2008 16:17 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Zal ook heus wel gebeuren.Ik denk dat Claire 14 mei er uitgaat en dan door sms stemmen.
En Jaap in april.... hoop ik
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')