Dit is het vervolg van
[COS # 3468] puppy wordt weer aangehaald met een buitengewoon mooie OP
Er waren wat nachtelijke filosofietjes:
quote:
Op maandag 31 maart 2008 03:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:[..]
Als je die theorie volgt, zou het zomaar kunnen dat Amanda hulp zoekt (en krijgt) om Brian weg te knikkeren. Amanda is daar brutaal genoeg voor en Huub zou best wel eens oren voor dat plan kunnen hebben. En als Japio dan inziet dat er maar 1 persoon weg kan worden gestemd, Brian, dan zal hij meegaan in die stemming !
quote:
Op maandag 31 maart 2008 03:07 schreef akveor het volgende:[..]
Wooow da's bijna een natte droom....
In dat geval zou Amanda wel eens kunnen winnen.... da's dan weer een nachtmerrie.
Persoonlijk denk ik dat Brian niet in staat is te verliezen. Als bijv. Huub zou winnen wordt ie gek. De l;angst zittende miljonair gaat met niets naar huis. Mooie krantekop. (En Mr. Greedy heeft ook al 50.000. Een mooi salaris voor al die tijd)
quote:
Op maandag 31 maart 2008 03:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:[..]
Amanda is, voor mij, zeker een kanshebster. Dat heb ik al eens eerder geschreven en herhaal dat nog maar eens. Als het er op aan komt, kan ze Brian binnen 1 uur helemaal over de rooie krijgen. Het lef heeft ze er zeker voor.
OK, Brian heeft voorsprong in 'aantal dagen'. Maar op dezelfde manier gerekend heeft Huub een riante voorsprong in de som van alle PoPo's ...... Maar hoeveel waarde kun je daar aan ontlenen ?
Japio en Claire zie ik beiden in ieder geval als 'niet winnaar' ...... Het is hooguit een vraagteken wie van die twee bijvoorbeeld bij een uitkoop het gunstigst weg zal komen.
Alles bij elkaar denk ik dat de winnaar degene is waarmee RTL / Talpa denkt na DGK het meeste geld te kunnen verdienen ! Dat hoeft niet Huub te zijn, hij kan evengoed een baantje achter de schermen krijgen voor DGK USA. Maar kunnen ze met Brian nog iets verdienen ? Brengt "Ongehuwde Moeders' echt geld in het laatje ? Wellicht is Amanda niet eens zo'n slechte keuze !
quote:
Op maandag 31 maart 2008 03:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:In de OP haalde Prospera een opmerking van mij aan : "Japio maakt die mensen gepast en ongepast belachelijk en Huub denkt dat hij daardoor veel sympathie en medewerking kwijt is geraakt."
Die opmerking van Huub kan wel eens heel cruciaal zijn. Na DGK moeten ze allemaal hun zakken vullen, de winnaar en alle verliezers. Een tijd lang op tournee, snabbels, meet&greet, discotheken, .... verzin het maar. Desnoods patatkramen openen door Japio ........ (Dennix heeft die tournee, Lieke is volgeboekt, Nadia heeft haar kansjes .......)
Maar daar heb je wel de steun van een paar mensen van de FEBO en het boekingskantoor voor nodig. Huub begint in te zien dat Japio straks gewoon naar z'n maatje Sjoerd rent ! En een paar van die randcriminelen, die in z'n omgeving hangen .........
Bart had ook nog een leuke variant:
quote:
Op Nolife staat een hele mooie brief van alleenstaande moeder Anna aan Brian.
De 2 stellen hebben vannacht weer flink gewiebeld en
Brian lag er vanmorgen nogal ' aiaiaiai' bij:
![]()
cap: Beequeen
quote:
Amanda heeft HEERLIJK geslapen
Al voor de koffie

ging het over poepen en Huub.
Amanda en Brian deden de bestelling voor de garderobe van de familie Kubatz de deur uit.
En dan is het weer tijd voor de wekelijkse oppepper vor Desi:
![]()
Het ging in de COS over hygiene, spelletjes en dumpen en gedumpt worden.
En we kregen wat inzichten over vergissingen en niet werkende relaasies die helaas gestoeld waren op geile lust en andere wankele grondslagen..
Brian en Amanda studeerden samen voor het theoriegebeuren:
![]()
en volgens verwachting zakten ze allebei.
Huub heeft Hedda uitgenodigd.
Amanda en Brian bereden Fries.
Claire en Ricardo bekeken trouwdingetjes:
![]()
cap: chufi
Claire en Jaap hadden elkaar niets te melden:
![]()
cap: Miesy
Amanda liet 'spontaan' Tanner uit en Brian had een paramomentje:
quote:
Amanda kreeg per abuis een Anne Geddes agenda en Brian kreeg (met opzet

?) niks en ging daarover bellen.
Er zijn geruchten dat John's imperium op drijfzand gebouwd is.
En als afsluiting werd in Huub' afwezigheid Claire onderhanden genomen.
[ Bericht 64% gewijzigd door Marieke_B op 31-03-2008 21:53:26 ]