quote:Robson geeft strijd tegen kanker op
Voormalig PSV-coach Sir Bobby Robson vreest de strijd tegen kanker te gaan verliezen. De oud-trainer kreeg afgelopen jaar voor de vijfde maal met de ziekte te maken. "Het is nu slechts een kwestie van wanneer, en niet meer van of."
Robson schat zijn kansen op overleving klein. "Ik zit nu in mijn 76ste levensjaar en heb een fantastisch sportief leven gehad. Toch heb ik vijf keer kanker gekregen. Geen van mijn vier broers heeft te maken gehad met deze vreselijke ziekte. Ik hoop dan ook dat ik hun portie hiermee ook maar meteen gehad heb, dan ben ik een tevreden mens."
De komende maanden wil Robson extra geld inzamelen voor zijn eigen stichting. "Dankzij goede behandelingen loop ik nog steeds rond op deze wereld. Daarom is het tijd om iets terug te doen. Via de Sir Bobby Robson Foundation wil ik minimaal 500.000 pond inzamelen, bestemd voor nieuwe onderzoeken naar een geneesmiddel tegen kanker", zo vertelt een strijdvaardige Robson.
In oktober opent de Engelsman een eigen onderzoekscentrum. "Meer kan ik niet doen," aldus Robson. "Op deze manier blijf ik terugvechten tegen kanker. Het belangrijkste is positief blijven. Ik kan mijn tijd wel verspillen door weg te kwijnen in zelfmedelijden, maar zo zit ik niet in elkaar."
quote:
En dan? 103 worden?quote:
dat er dan nog mensen zijn die geloven dat er wat boven isquote:Op maandag 31 maart 2008 15:32 schreef Eric_Cantona het volgende:
De 5e keer gewoonDan willen ze je "daarboven" wel hebben.
Hopelijk komt ie in de resterende tijd toe aan de dingen die hij graag nog wil doen
Je snapt hopelijk wel wat ik bedoel? Ik geloof er ook niet in overigens.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat er dan nog mensen zijn die geloven dat er wat boven is![]()
hoop dat die oktober nog haalt, om het centrum te openen
quote:"Ik hoop dan ook dat ik hun portie hiermee ook maar meteen gehad heb, dan ben ik een tevreden mens."
prachtigquote:
Heb ik zelf niet.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:29 schreef Messenga het volgende:
Overigens initieert de TT wel erg dat ie al dood is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |