abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57782487
quote:
Op woensdag 2 april 2008 11:09 schreef yvonne het volgende:
En voor de dames die lurken en denken dat we collectief gek geworden zijn:
Ik ben geen poetser, als God gewild had dat ik poetser zou moeten zijn had ie me wel met een schortje om geboren laten worden,
ik haat poetsen. Plus dat met m'n gammele lijf na jaren de verplegende hebben uitgehangen dat gepoets niet echt lollig vind.
Dus alle wondermiddeltjes heb ik altijd gretig afgenomen, keukenkastjes vol.
De enorme gein van het wondersponsje ( dus enkel en alleen het sponsje, geen doekjes, geen middeltjes, sponsje en water) is dat je niet meer hóeft te poetsen!
Niks inspuiten, laten intrekken, boenen, krabben,naspoelen, drogen, opwrijven.
Niks!
Rare vlekken die er al tijden zaten en waarvan je dacht dat die toch nooit meer zouden verdwijnen, weg!
Dat zwarte op je bureau onder je muis, weg, nies, hoest, kopjesgeef plekken van de kat, weg, de onderkant van je deuren ( kattenmensen weten waar ik het over heb) schoon, en zo nog veel meer.
Zonder enige inspanning, zonder getob, gekrab, gevloek en getier.
Schoon, en het glimt.
Nou ja, dat glimmen en blinken vind ik wel eng
Iedereen moet ook opeens van m'n blinkende kranen blijven
En dan vergeet je nog de ranzige zwartgeworden plekken van ouder- en kinderhandjes op de rand van een onbehandeld houten ledikant (keer 5 kindertjes). Het ging er echt af

Jammer dat ze zo snel stukgaan, dat geeft toch een wat minder duurzaam gevoel.
  woensdag 2 april 2008 @ 17:12:27 #152
143001 Prospera
Verfrissend
pi_57783384
Voor het eerst sinds een jaar, ik ben geen poetsmiep, mijn ramen gedaan met wondersponsje+water en een droog wonderdoekje(kruidvat) erna.

Ongelofelijk streeploos schoon

Regelmatig keek ik naar mijn ramen, omg wat een ellende, (ik heb poezenbeesten)
Nu kijk ik naar mijn ramen en wow

Zijn er ook wondersponzen voor parket/laminaat?
Ik word zo nog wel eens een poetstypje
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_57784468
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:04 schreef leonieke het volgende:

[..]

Serieus? Ik heb ze nog nooit gezien in de buurt denk ik Maar ik kijk wel uit vanaf nu
Dat filmpje van Dude was ook van een Belgische site. www.easyclean.be volgens mij?
Je zou er daar dus ook wel aan moeten kunnen komen.
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 2 april 2008 @ 18:22:13 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57784729
Wondersponsjes dus ook voor het ramenzemen?

Ik heb ze trouwens net aan mijn zus laten zien. Maar die heeft vanaf morgen een 'poets' dus die geloofde mijn 'het werkt echt!!!' verhalen wel.
  woensdag 2 april 2008 @ 18:46:58 #155
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_57785298
Ik heb plaatselijk de lak van mijn tafel gewondersponst..

Toch maar iets kritischer kijken naar de toepasmogelijkheden.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_57785359
Ik durf ze ook echt niet toe te passen op mijn antiek
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 2 april 2008 @ 19:00:06 #157
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_57785635
Dit was gelukkig geen antiek. En de tafel was toe aan een nieuwe laklaag. Maar dit is wel heel erg op de zaken vooruitlopend.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 2 april 2008 @ 19:05:38 #158
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57785774
Hebben jullie trouwens wel ook de neiging om er nog even met een schoonmaakdoekje met wel een sopje oid overheen te gaan als het weer schoon is?
Bijvoorbeeld mijn gasfornuis, vind ik toch wel een fris idee als daar iets van zeep ofzo overheen gegaan is.
pi_57786226
nee eerlijk gezegd niet maar ik mis de geur van allesreiniger nu niet meer zo en denk ook niet da dingen schoner zijn met die chemische meuk.... sterker nog; denk iig dat dit gezonder is.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57786709
quote:
Op woensdag 2 april 2008 19:05 schreef Brighteyes het volgende:
Hebben jullie trouwens wel ook de neiging om er nog even met een schoonmaakdoekje met wel een sopje oid overheen te gaan als het weer schoon is?
Bijvoorbeeld mijn gasfornuis, vind ik toch wel een fris idee als daar iets van zeep ofzo overheen gegaan is.
he, ja. Dat weerhoudt mij dus nog om naar de Action te rennen: het idee dat er allemaal korreltjes wonderspons achterblijven liggen. Ik ga toch niet 2 keer poetsen

Ik bedoel: die overleden sponsjes zien er afgesleten uit. Iemand schreef "heeft zichzelf opgevreten". Wáár blijft dat dan?
pi_57786831
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:12 schreef Prospera het volgende:
Voor het eerst sinds een jaar, ik ben geen poetsmiep, mijn ramen gedaan met wondersponsje+water en een droog wonderdoekje(kruidvat) erna.

Ongelofelijk streeploos schoon
alleen water, dus * noteert op memoblaadje
pi_57786932
quote:
Op woensdag 2 april 2008 19:43 schreef avonne het volgende:

[..]

he, ja. Dat weerhoudt mij dus nog om naar de Action te rennen: het idee dat er allemaal korreltjes wonderspons achterblijven liggen. Ik ga toch niet 2 keer poetsen

Ik bedoel: die overleden sponsjes zien er afgesleten uit. Iemand schreef "heeft zichzelf opgevreten". Wáár blijft dat dan?
Dat was ik geloof ik, iig noem ik het hier wel zo
Eng he Het zijn 6e zintuigsponsjes

Het weekend ga ik een ontzettend smerig BIG raam doen, mét spons en mvd
pi_57787026
Ik heb mijn vieze, gore, aangekoekte afzuigkapvandevorigebewoner helemaal schoon gekregen in twee minuten met mijn wondersponsje. Ik heb al mijn vrienden laten voelen hoe mooi schoon mijn afzuigkap is.
Ik heb nu expres al een week mijn fornuis niet schoongemaakt. Straks ga ik er met een wondersponsje overheen. Gewoon, omdat dat lekker is.
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_57787351
Wat drupt, is ook zwart. Zo was ik de kastjes aan het doen en nu heb ik allemaal donkerbruine druppels op de vloer. Ja, maar daar heb ik geen zin in. Ik heb vanmorgen ook al gedweild.
Ik wil een wonderdweil, bij voorkeur in het roze. Ik wil alles maar ook alles waar wonder voor kan.

* noekje kruipt de keuken in.

Oh ja ja ja, heb zojuist de ramen ook gedaan met de mvd.
Go hard or go home
  † In Memoriam † woensdag 2 april 2008 @ 20:11:48 #165
7074 moussy
kuttekop
pi_57787461
quote:
Op maandag 31 maart 2008 12:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind die sloffen nog steeds übertof
Kwamen die nou van de Schlecker?
Poetsschoenen van Wenko

Ik heb mn frituurpan schoongemaakt met een sponsje... hij was te erg voor voor-foto's voor de rest vlieg ik met mn flubberspons door het huis heen voor het bijhouden
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_57787669
Ik ben een beetje door mijn schoonmaakprojecten heen. Wat moet ik nou met die sponsjes?
pi_57787694
Het mooie van huishouden is dat het vanzelf weer vies wordt, MinderMutsig
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 2 april 2008 @ 20:20:44 #168
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57787700
quote:
Op woensdag 2 april 2008 20:19 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben een beetje door mijn schoonmaakprojecten heen. Wat moet ik nou met die sponsjes?
Kom bij mij poetsen...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  † In Memoriam † woensdag 2 april 2008 @ 20:20:51 #169
7074 moussy
kuttekop
pi_57787704
quote:
Op woensdag 2 april 2008 20:19 schreef MinderMutsig het volgende:
aan likken, van de zomer leg je ze gewoon in de vriezer, verkoelend aan sponsjes likken
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_57787911
quote:
Op woensdag 2 april 2008 20:11 schreef moussy het volgende:

[..]

Poetsschoenen van Wenko
Dansje doen in de kamer en je vloer is schoon
pi_57788342
quote:
Op woensdag 2 april 2008 20:20 schreef Isabeau het volgende:
Het mooie van huishouden is dat het vanzelf weer vies wordt, MinderMutsig
Dat is waar
Hoe lang duurt dat ook alweer?
  woensdag 2 april 2008 @ 20:43:59 #172
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_57788373
quote:
Op woensdag 2 april 2008 20:07 schreef noekje het volgende:
Wat drupt, is ook zwart.
ik had ook zo iets van "oeps, dat zat dus tegen mijn keukenkastjes"
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  woensdag 2 april 2008 @ 20:55:30 #173
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_57788706
quote:
Op woensdag 2 april 2008 20:42 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dat is waar
Hoe lang duurt dat ook alweer?
Als je je echt verveeld... Ik woon niet heel ver weg ofzo..
pi_57789348
Zit ik vandaag nietsvermoedend te lunchen met mijn 50+ collega's, zegt de ene kerel tegen nummer 2: jij wilde toch je beeldscherm poetsen? Nou, daar heb ik wat voor hoor: Microvezeldoekjes! Waarop een lofzang op de microvezeldoekjes volgde..... *proest*
pi_57789376
Microvezeldoekjes zijn ook fijn voor oppoetsen van de boenwas. Ook op antiek .

Oh, en vieze stukjes vloer heb ik vanochtend staan schrobben met de staalborstel. Dat hielp .

[ Bericht 37% gewijzigd door sigme op 02-04-2008 21:21:48 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_57790333
quote:
Op woensdag 2 april 2008 21:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Zit ik vandaag nietsvermoedend te lunchen met mijn 50+ collega's, zegt de ene kerel tegen nummer 2: jij wilde toch je beeldscherm poetsen? Nou, daar heb ik wat voor hoor: Microvezeldoekjes! Waarop een lofzang op de microvezeldoekjes volgde..... *proest*
Stelletje lurkers
pi_57790554
quote:
Op woensdag 2 april 2008 21:16 schreef sigme het volgende:
Microvezeldoekjes zijn ook fijn voor oppoetsen van de boenwas. Ook op antiek .

Oh, en vieze stukjes vloer heb ik vanochtend staan schrobben met de staalborstel. Dat hielp .
Wat voor vloer heb jij dan?

Microvezels zijn fantastisch, als ik degene tegenkom die op het briljante idee is gekomen zoen ik zijn haar voeten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57794244
Ik heb er nog eens over nagedacht. Jullie zijn inderdaad niet goed wijs. Omdat jullie dom lullen.
(niet allemaal, want er is af en toe ook sporadisch een ander geluid te horen in deze topicreeks.)

Allemaal ten stelligste beweren dat het bij jullie zóóó smerig is als waren jullie nog 20 en jullie wonen in een vrijgezelle studentenkot. En daarna vol vuur spreken over hoe schoon en mooi het is. De RSV keuken verraadde jullie. Toppunt van truttigheid, dat RSV. Nooit mooi gevonden, en zal het ook nooit mooi vinden. Veel te duur ook, destijds, voor simpele ploeteraars.

Daarnaast vliegen er veel te veel hartjes over het scherm, en dat al 4 topics lang.... Hartjes zijn girly Girly is stom

Ik kan niet anders dan concluderen dat jullie in hart en nieren huisvrouwen zijn die nog niet uit de kast zijn gekomen. Dat jullie, waren jullie 50 jaar eerder geboren, er zo hadden uitgezien:

At day a perfect housewife

at night a perfect hostess

Kortom.... mode gevoelig.
Beïnvloed door de vrijere opvoeding van de jaren 70, het toetreden tot mannenbolwerken in onderwijs in de jaren 80 "een slimme meid is op haar toekomst voorbereid", en de "gelijke rechten opeisen" in het bedrijfsleven in de jaren 90 heeft er toe geleid dat alles wat "huisvrouw" lijkt, gelijk staat aan "achterlijke, achtergebleven debiel" en dat de miskenning die mannen aan de dag leggen voor de edele kunst van "homemaking" gekopieerd werd, waardoor simpel weg degenen die daar talent of lust toe hebben, zich schielijk hebben teruggetrokken in een bastion van ontkenning.

Het ware wonder is een openbaring
Dit kleine witte sponsje veegt medogenloos de verhulling en onreinheid weg, en ontbloot de ware aard van jullie gevoelens. Je dacht dat de tafel schoon was? Het kan nog schoner. Je dacht je zelf te kennen. Aanschouw uw ware aard. Het sponsje heeft het blootgelegd.

Met recht een wondersponsje !

Verschoon mij dat ik niet deel in jullie poetswoede. Mijn keuze is de mijne. Stof, smeer, zand... ik voel me er gelukkig tussen. Kleine vingerafdrukjes op het raam. Viltstift op het behang. Stickers op het tafelblad. Ik wil ze niet weg doen. Over 20 jaar kijk ik er nog steeds met liefde naar, al zijn de kukens allang uitgevlogen. Dan steek ik een hand onderin een kast en vind een sokje. Misschien zelfs nog wel een verlanglijstje in hanepoten.

Emancipatie en vrijheid.
Kies uw eigen geluk. Niet die van de laatste mode. Wees uzelve.
Als dat met een spons in de hand is, haal uw hart op en geniet !
Maar heb niet de illusie dat het de spons is die het werkt doet. Gij zijt het die het doet. Dus geniet je van jezelf. En dat is goed !
pi_57794472
Avonne, mea culpa Was ik maar in de jaren 30 geboren
  woensdag 2 april 2008 @ 23:45:09 #180
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57794539
Avonne, prachtig!
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 2 april 2008 @ 23:54:47 #181
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57794813
Ik ga morgen eens even de wondersponsjes verder uitproberen en lekker poetsprojectjes vinden, want in tegenstelling tot veel huizen is het hier écht smerig...
Ik heb in ieder geval goed meegelezen naar toepassingen voor de spons, dus ik ga morgen eens mijn hele huis door wandelen.
Als jullie het sponsje gebruiken, issie dan echt flink nat of alleen licht vochtig? en knijp je hem dan goed uit of niet?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 3 april 2008 @ 00:09:10 #182
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57795183
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga morgen eens even de wondersponsjes verder uitproberen en lekker poetsprojectjes vinden, want in tegenstelling tot veel huizen is het hier écht smerig...
Ik heb in ieder geval goed meegelezen naar toepassingen voor de spons, dus ik ga morgen eens mijn hele huis door wandelen.
Als jullie het sponsje gebruiken, issie dan echt flink nat of alleen licht vochtig? en knijp je hem dan goed uit of niet?
Ik knijp 'm helemaal uit, want anders blijft er een baan van vocht achter. Poetsen (waar dan ook mee) gaat sowieso beter als het wat ruw is door vochtigheid en niet te nat/glad. Althans, zo deed ik dat ook altijd in het pré-Wondersponzen en -MVD-tijdperk.

Je weet wel, die zwarte bladzijde in ons leven, dat gesloten boek, dat andere leven dat we ons bijna niet meer kunnen voorstellen!
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 3 april 2008 @ 00:21:07 #183
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57795436
Nou moet ik zeggen dat die zwarte bladzijde bij mij meestal uit het boek gescheurd was
Zo lijkt het hier als ik naar buiten kijk net alsof het regent, maar eigenlijk zijn de ramen gewoon bizar goor...
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 3 april 2008 @ 00:27:26 #184
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57795553
Ik moet morgen toch het winkelcentrum in want de Etos heeft veel leuke aanbiedingen en Kruidvat ook (enorme shoppingmuts die ik ook ben) dus dan moet ik sowieso langs de Action lopen...
Zal ik.... er..... even.... in....gaan???
  donderdag 3 april 2008 @ 00:29:36 #185
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_57795588
ohja, de etos, daar moet ik ook nog ff heen!
leuk om je weer veel te zien op het forum, kip
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 3 april 2008 @ 00:30:07 #186
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57795599
quote:
Op donderdag 3 april 2008 00:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik moet morgen toch het winkelcentrum in want de Etos heeft veel leuke aanbiedingen en Kruidvat ook (enorme shoppingmuts die ik ook ben) dus dan moet ik sowieso langs de Action lopen...
Zal ik.... er..... even.... in....gaan???
Ja doe vrouw!
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 3 april 2008 @ 00:34:08 #187
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57795655
quote:
Op donderdag 3 april 2008 00:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
ohja, de etos, daar moet ik ook nog ff heen!
leuk om je weer veel te zien op het forum, kip
Was helemaal afgekickd, maar met draadloop netwerk en een nieuwe laptop op mijn schoot op de bank is het wel weer een bietje verslavend merk ik...
pi_57795684
Kip, wat mmm zegt

Avonne
Schuilt niet in ons allen iets van een poetsvrouw
  Admin donderdag 3 april 2008 @ 00:44:05 #189
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_57795807
quote:
Op donderdag 3 april 2008 00:36 schreef Bluezz het volgende:

Nee
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 3 april 2008 @ 00:49:59 #190
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57795923
quote:
Op donderdag 3 april 2008 00:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee
Eensch

Ik ben zelfs zo erg dat ik vanmiddag een patiënt mijn kantoor heb laten stofzuigen
Cliëntgericht werken noemen ze dat he
pi_57796005
quote:
Op donderdag 3 april 2008 00:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee
ijs_beer fan!
pi_57796076
Om het nog even toe te lichten . Ik ben echt alles behalve een poetsvrouw.
Ik heb een vaatwasser en nog staan er stapels met afwas op 't aanrecht.
Ik heb een wasmachine maar was alleen als 't echt nodig is.
Ik heb een droger maar 'vergeet' de was in de droger te doen, op te hangen etc. gevolg ik moet 't opnieuw wassen. Oh ja strijken doe ik uit principe niet en opvouwen komt er ook maar zelden van.
Stofzuigen doe ik als ik 't nodig vind (lees: hooguit 1 keer in de week en dat is veel).
Ramen zemen heb ik nog nooit gedaan .

Wat er zo geweldig is aan die wondersponzen is dat een grote schoonmaak noob als ik snel resultaat zie, dus nu neem ik af en toe de moeite om wat dingen schoon te maken .
Maar ik ben geen onderkoffer poetsvrouw
ijs_beer fan!
pi_57796092
quote:
Op donderdag 3 april 2008 00:49 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Eensch

Ik ben zelfs zo erg dat ik vanmiddag een patiënt mijn kantoor heb laten stofzuigen
Cliëntgericht werken noemen ze dat he
kijk, wat een bevestiging
Zelfs tijdens het werk denk je aan schoonmaken.

Nu moeten anderen dus ook doen wat jij zo geweldig vindt.

Ik verlaat dit topic maar, voor ik te generaliserend wordt

Enjoy your topic!
  donderdag 3 april 2008 @ 01:03:56 #194
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57796143
Zijn jullie ook zo erg dat jullie pas gaan afwassen als alle borden, messen en glazen vies zijn en je die écht nodig hebt? Mijn vent wordt er gek van en probeert me al 7 jaar te veranderen, maar...
It's not going to happen
Meestal ga ik pas afwassen als ik de zure lucht vanuit de keuken zat ben of ik schimmel zie als ik iets optil...
En elke keer denk ik weer "ik doe het volgende keer eerder, want nu is het echt té ranzig", maar toch doe ik het nooit
pi_57796155
quote:
Op donderdag 3 april 2008 00:59 schreef NanKing het volgende:
Om het nog even toe te lichten . Ik ben echt alles behalve een poetsvrouw.
Ik heb een vaatwasser en nog staan er stapels met afwas op 't aanrecht.
Ik heb een wasmachine maar was alleen als 't echt nodig is.
Ik heb een droger maar 'vergeet' de was in de droger te doen, op te hangen etc. gevolg ik moet 't opnieuw wassen. Oh ja strijken doe ik uit principe niet en opvouwen komt er ook maar zelden van.
Stofzuigen doe ik als ik 't nodig vind (lees: hooguit 1 keer in de week en dat is veel).
Ramen zemen heb ik nog nooit gedaan .

Wat er zo geweldig is aan die wondersponzen is dat een grote schoonmaak noob als ik snel resultaat zie, dus nu neem ik af en toe de moeite om wat dingen schoon te maken .
Maar ik ben geen onderkoffer poetsvrouw
een hele boodschappenlijst, toe maar...

Terwijl ik dit lees, vraag ik me af of ik nog vaat of was heb staan. Ik weet het niet eens

* laughing my ass off
  donderdag 3 april 2008 @ 01:10:31 #196
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_57796242
quote:
Op donderdag 3 april 2008 00:36 schreef Bluezz het volgende:

niet in mij
  donderdag 3 april 2008 @ 01:12:35 #197
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_57796272
quote:
Op donderdag 3 april 2008 01:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Zijn jullie ook zo erg dat jullie pas gaan afwassen als alle borden, messen en glazen vies zijn en je die écht nodig hebt? Mijn vent wordt er gek van en probeert me al 7 jaar te veranderen, maar...
It's not going to happen
Meestal ga ik pas afwassen als ik de zure lucht vanuit de keuken zat ben of ik schimmel zie als ik iets optil...
En elke keer denk ik weer "ik doe het volgende keer eerder, want nu is het echt té ranzig", maar toch doe ik het nooit
same here
heeft er iemand misschien tipos hoe ik m'n huis wat meer op orde kan houden, als we toch bezig zijn?
het lijkt me maar niet te lukken, ik ben gewoon een rommelkont

maar ik erger me er wel steeds aan, dat is misschien een lichtje in de dusternis
  donderdag 3 april 2008 @ 01:16:53 #198
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57796317
Wij hebben de vaste computer weggedaan en zijn overgeschakeld op 2 wireless laptops, scheelt zo enorm veel draden en dus heel veel schoonmaakwerk (stof, vet en rommel).
Verder heb ik alles van de vloer gehaald, alle tasjes en rommeldingen en die in kasten gedauwd, dat komt later wel. Stofzuigen was binnen 20 minuten gedaan voor het hele huis en dat terwijl ik het echt een week of 6 niet meer had gedaan...
Verder kan ik je niet echt helpen omdat ik mevr. puinzooi herself ben. De avond na het opruimen en schoonmaken zou ik zo weer opnieuw kunnen beginnen.
pi_57796382
quote:
Op donderdag 3 april 2008 01:12 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

same here
heeft er iemand misschien tipos hoe ik m'n huis wat meer op orde kan houden, als we toch bezig zijn?
het lijkt me maar niet te lukken, ik ben gewoon een rommelkont

maar ik erger me er wel steeds aan, dat is misschien een lichtje in de dusternis
Hoe kun je je nu ergeren aan jezelf?

Je doet het toch zelf? Of strooien je handen als zelfstandige aliens de hagelslag in het rond terwijl jij wanhopig gilt "NÉÉÉ....NÉÉÉÉ"
  donderdag 3 april 2008 @ 01:24:14 #200
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_57796408
quote:
Op donderdag 3 april 2008 01:22 schreef avonne het volgende:

[..]

Hoe kun je je nu ergeren aan jezelf?

Je doet het toch zelf? Of strooien je handen als zelfstandige aliens de hagelslag in het rond terwijl jij wanhopig gilt "NÉÉÉ....NÉÉÉÉ"
oh, maar da's niet zo moeilijk hoor, heb jij dat nooit?

als ik bovenstaande zou doen zou ik me niet ergeren, maar doodsbang worden voor mezelf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')