Van die Swiffer-doekjes, maar dan de neppers, zeg maar.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:53 schreef TwistedDarling het volgende:
Statische wegwerp vloerdoekjes? Wat zijn dat? Daar wil ik meer van weten, denk ik.
Je moet ze dat filmpje laten zien!quote:Op maandag 31 maart 2008 20:47 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik wilde m'n ouders ook aan de wondersponsjes, maar dat is geloof ik niet helemaal gelukt.
Ik zou wel een sopje gebruiken maar wat je daarin gooit maakt niet uit.quote:maandag 31 maart 2008 19:50 schreef Lois het volgende:
Voor mijn gelakte houten vloer heb ik dus MVD nodig begrijp ik? Maakt niet uit met welk schoonmaakspulletje ik het doe, of moet het alleen met water om het echt goed schoon te krijgen?
Statische vloerdoekjes zoals die van de Swifferquote:Op maandag 31 maart 2008 18:13 schreef Isabeau het volgende:
En eehm, misschien is dit ook het ideale topic om eens te vragen naar een swiffer-achtig iets voor laminaatvloeren. Wat is handig? Wat is goed? Het hoeft alleen maar stof te verwijderen, schoonmaken doe ik wel eens per week met een mvd dweil
Ja hebben ze maar die zijn wel minder goed dan de echte swifferdoekjes.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Actiongangers: weten jullie of ze daar ook van die statische wegwerp-vloerdoekjes hebben?
Toen de aangekoekte zooi van onder!! de gaspitten maar niet wilde verdwijnen waren ze niet bijster onder de indruk, ondanks mijn enthousiaste mijn-badkamer-is-eindelijk-echt-schoon-relaas.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je moet ze dat filmpje laten zien!
Daar is niemand tegen bestand!
Je poetst er absoluut een was- of beitslaag mee weg, denk ik!quote:Op maandag 31 maart 2008 23:46 schreef Isabeau het volgende:
Op de wonersponsjes staat trouwens (de witte dus) dat je het niet op antieke meubels mag gebruiken. Ik begin me steeds meer af te vragen van wat voor materiaal het is gemaakt
Er zit een vaag soort (ruwe stook-?)olie op de zijkant van onze auto maar ik durf mijn lak niet te wagen aan het wondersponsje. Als je het sponsje voelt zou je denken dat het goed zou moeten gaan maar aangezien er ook al iemand was die er per ongeluk de verf mee van de deuren had geschuurd durf ik het niet te proberen.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:46 schreef Isabeau het volgende:
Op de wonersponsjes staat trouwens (de witte dus) dat je het niet op antieke meubels mag gebruiken. Ik begin me steeds meer af te vragen van wat voor materiaal het is gemaakt
Volgens het filmpje kun je er je motor mee poetsen hoor!quote:Op maandag 31 maart 2008 23:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Er zit een vaag soort (ruwe stook-?)olie op de zijkant van onze auto maar ik durf mijn lak niet te wagen aan het wondersponsje. Als je het sponsje voelt zou je denken dat het goed zou moeten gaan maar aangezien er ook al iemand was die er per ongeluk de verf mee van de deuren had geschuurd durf ik het niet te proberen.
Ja maar je zou wel voor de hele Spons-gemeenschap for once and for all duidelijkheid scheppen in deze prangende kwestie. Denk aan de eed! Denk aan de 72 sponzen die jou wachten in het hiernamaals als jij dit offer voor ons brengt!quote:Op maandag 31 maart 2008 23:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Ja volgens dat filmpje wel maar als het niet kan dan moet ik een zijpaneel opnieuw laten spuiten en dat zou ik toch best zonde vinden.
Klinkt wel zo!quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:37 schreef Bluezz het volgende:![]()
Zegt ie nou aan het eind een "manische reinigingskracht"![]()
Oh kan ik mijn RVS afzuigkap ermee doen morgen? Of juist NIET doen?
Zullen we zelf ook van die filmpjes gaan maken
Jeuj!quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:46 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb het al geprobeerd net, dat van die afzuigkap![]()
Ja het is wel echt een wonderke. Ik ga morgen de snotterige deurposten te lijf (kattenhoogte).quote:Op dinsdag 1 april 2008 01:06 schreef Bluezz het volgende:
Het rare is dat je niet eens kracht hoeft te zetten (wat voor mijn brakke lijf echt heel slecht aanvoelt) zoooo fijn
Ik heb eigenlijk zin om NU te boenenquote:Op dinsdag 1 april 2008 01:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja het is wel echt een wonderke. Ik ga morgen de snotterige deurposten te lijf (kattenhoogte).
Ik heb ergens wel zin in ramen lappen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 01:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk zin om NU te boenen
Morgen vrij hoor, dus belachelijk idee, nachtmens
Ja of we doen het gewoon!quote:Op dinsdag 1 april 2008 01:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk zin om NU te boenen
Morgen vrij hoor, dus belachelijk idee, nachtmens
quote:Op dinsdag 1 april 2008 01:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb al een stukje magnetron gedaan... ja duh het sponsje lag er gewoon nog, dusuhhhh![]()
S-Day!!quote:Op dinsdag 1 april 2008 01:37 schreef Bluezz het volgende:
Morgen GROTE sponskoopdagbloemendaal gaat uitverkocht verkopen
Its like an orgasmquote:Op dinsdag 1 april 2008 01:55 schreef NanKing het volgende:
Ik had mijn baggervette afzuigkap trouwens helemaal schoongewondersponst.
Tijdens het schoonmaken kwamen er een hoop kreuntjes dus het klopt idd wel aardig.quote:
O geweldig!quote:Op dinsdag 1 april 2008 02:01 schreef NanKing het volgende:
Dude, kijk eens op http://sopje.nl/
Genialre url trouwens
Jammer, niks hier in de buurt. Toch maar eens bij de supermarkt kijken dan.quote:Op dinsdag 1 april 2008 02:01 schreef NanKing het volgende:
Dude, kijk eens op http://sopje.nl/
Genialre url trouwens
R.E.S.P.E.C.T.quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Heb al mijn deuren boven gedaan. (al ja, het zijn er 7) Wat een verschil!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |