Al als driejarige maakte ze haar debuut op de radio in het programma Kleutertje Luister van de AVRO. Na diverse optredens in radio- en televisieprogramma's (onder andere Swiebertje en Oorlogswinter) werd ze in 1980 gevraagd als presentatrice van het Jeugdjournaal.
Wie?
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Haar voornaam suggereert dat ze de "enige, echte, eigen..." is
Ik ben de kleur MAGENTA Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik ben de kleur MAGENTA Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.