Excellent!quote:Op maandag 31 maart 2008 02:35 schreef Hijacking het volgende:
[ link | afbeelding ]
ook mijn stempel achter gelaten
Boh, Saxion enschede? dan zit jij heul bij mij op school.quote:Op maandag 31 maart 2008 02:35 schreef Hijacking het volgende:
[ link | afbeelding ]
ook mijn stempel achter gelaten
Nietus. Met die pijltjes kan je navigeren. Gewoon kut geprogrammeerdquote:
Goatse is mine.quote:Op maandag 31 maart 2008 02:54 schreef MASD het volgende:
Ik ga voor de tubgirl.
Het is sinaasappelsap, maar dan is de poepert geperst.quote:Op maandag 31 maart 2008 02:56 schreef Luutgaert het volgende:
Hoe kan die stront zo ver wegschieten?
Jep, goatse en tubgirl zijn weg.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:38 schreef Danny het volgende:
neuh, ze verwijderen redelijk actief foto's en blokkeren meteen het IP. Een tweede foto uploaden wil dan niet meer. Creatievelingen zullen dus met proxies aan de gang moeten
Mjah, de zoveelste...quote:Leuk initiatief wel, die site
Dan doen ze hun werk niet heul goedquote:Op maandag 31 maart 2008 10:45 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm volgens mij hebben ze het automatisch op de galerie zetten uitgezet. Bummer, ik wou net een raid voorstellen op 4chan.
Ík zag al een paar "desu" plaatjesquote:Op maandag 31 maart 2008 10:45 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm volgens mij hebben ze het automatisch op de galerie zetten uitgezet. Bummer, ik wou net een raid voorstellen op 4chan.
Lol het is geluktquote:
werkt nietquote:Op maandag 31 maart 2008 12:21 schreef speknek het volgende:
http://www.sorryforthefilm.com/en/photo/1052/.
quote:Op maandag 31 maart 2008 12:21 schreef speknek het volgende:
edit, oh alweer weg (was de koran in een wc).
quote:Wir entschuldigen uns.
Wir entschuldigen uns, Niederländer, dass dieser Film gemacht wurde.
Wir entschuldigen uns, dass er ausscheinen läst, wie wir stimmen wurden. Wir entschuldigen uns, dass er so viel ihre Aufmerksamkeit zieht. Wir entschuldigen uns dass der Macher dieses Films seine Freiheit misbraucht um seine auf Angst und unärliche Meinung ihnen kennbar zu machen. Seine Meinung ist ohne Respekt. Wir entschuldigen uns als seihe er "den Retter vom Westen".
Aber wir wollen nicht "gerettet" werden durch diese Person. Wir schämen uns dass es überhaupt soweit kommen könnte.
Verurteilt uns nicht.
kut; krijg error bij acvtivatie.quote:Op maandag 31 maart 2008 13:07 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand? Ik ben door mijn mailadressen heen
nee, omdat ik het een leuk initiatief vindquote:Op maandag 31 maart 2008 14:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zeker alleen omdat het de baggeraars nu een beetje naar die site verplaatst
Mag ik vragen waarom?quote:Op maandag 31 maart 2008 14:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nee, omdat ik het een leuk initiatief vind
quote:Op maandag 31 maart 2008 15:37 schreef zagevent het volgende:
http://10minutemail.com/10MinuteMail/index.html#
E-mail adressen voor iedereen.
En krijg deze maar niet upgeloaded![]()
[ afbeelding ]
Ik zag hem vandaag wel erop staanquote:Op maandag 31 maart 2008 15:37 schreef zagevent het volgende:
http://10minutemail.com/10MinuteMail/index.html#
E-mail adressen voor iedereen.
En krijg deze maar niet upgeloaded![]()
[ afbeelding ]
Er wordt hier anders flink op los geuit.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:56 schreef Pumatje het volgende:
Tief allemaal een eind op.
Het is misschien niet jou idee, maar sta op zijn minst achter vrijheid van meningsuiting.
quote:Op maandag 31 maart 2008 20:56 schreef Pumatje het volgende:
Het is misschien niet jou idee, maar sta op zijn minst achter vrijheid van meningsuiting.
quote:Op maandag 31 maart 2008 21:13 schreef knnth het volgende:
[..]
Er wordt hier anders flink op los geuit.
Die website is geen meningsuiting. Het is meningsopdringing.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:56 schreef Pumatje het volgende:
Nou dan maken we er toch een PAINT TOPIC VAN ??quote:Op maandag 31 maart 2008 21:23 schreef Afwezig het volgende:
Jammer dat ze zo fanatiek aan het modden zijn geslagen, ik had graag iedereen z'n mooie creaties willen zien
Unhandled Exceptionquote:Op maandag 31 maart 2008 21:46 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Nou dan maken we er toch een PAINT TOPIC VAN ??Blijft het ook langer staan....
Hitler is nog niet zo raar, die zou het toch wel opnemen voor de moslims? Samen, bruggenbouwen, samen de Joden terugdringen.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:31 schreef MaddoxX het volgende:
[ afbeelding ]
edit: Die triangeljosti admin daar zit echt om de seconde te checken wat voorn plaatjes gesubmit wordendeze is dus al weg
Snap ook niet wat die wolla's tegen neonazi's hebben inderdaadquote:Op maandag 31 maart 2008 23:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hitler is nog niet zo raar, die zou het toch wel opnemen voor de moslims? Samen, bruggenbouwen, samen de Joden terugdringen.
![]()
![]()
![]()
Hmmm, ze hebben van vannacht geleerd. De plaatjes moeten eerst goedgekeurd worden.quote:Kan iemand een plaatje maken met in het zelfde lettertype (impact) heel groot het woordje 'NOT' in het rood? Ik zou wel willen, maar ik ben gebanned en mijn mail-adressen zijn op, dus een proxy werkt ook niet
Ik heb vandaag ook een aantal keer helemaal dubbel gelegen. Die smurf, Mo B. met die geit en Wouter Bos met hoofddoek waren geweldig.quote:Op dinsdag 1 april 2008 01:18 schreef On het volgende:
Ik heb vandaag op school een half uur de slappe lach gehad door de foto van de twin towers op pagina 1, echt briljant.
Mocht je nou nog eens zoiets willen doen -> www.spam.la voor wegwerpe-mailadressenquote:Op maandag 31 maart 2008 22:21 schreef star_gazer het volgende:
Kan iemand een plaatje maken met in het zelfde lettertype (impact) heel groot het woordje 'NOT' in het rood? Ik zou wel willen, maar ik ben gebanned en mijn mail-adressen zijn op, dus een proxy werkt ook niet
Nou volgens mij zit gewoon iemand onwijs te F5'en, want mij eerste plaatje was al weg voordat ik hem kon activeren met 10 minute email, mijn 2e plaatje had ik er NET op staan en toen was die 10 seconden later ook weg.quote:Op dinsdag 1 april 2008 01:15 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Hmmm, ze hebben van vannacht geleerd. De plaatjes moeten eerst goedgekeurd worden.
[ afbeelding ]
Hebben ze niks beters te doenquote:Op dinsdag 1 april 2008 08:35 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Nou volgens mij zit gewoon iemand onwijs te F5'en, want mij eerste plaatje was al weg voordat ik hem kon activeren met 10 minute email, mijn 2e plaatje had ik er NET op staan en toen was die 10 seconden later ook weg.
Mijn pedobear is ook alweer wegquote:Op dinsdag 1 april 2008 08:35 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Nou volgens mij zit gewoon iemand onwijs te F5'en, want mij eerste plaatje was al weg voordat ik hem kon activeren met 10 minute email, mijn 2e plaatje had ik er NET op staan en toen was die 10 seconden later ook weg.
Alleen nog iets beter opmaken aubquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:22 schreef Windkracht8 het volgende:
http://www.notsorryforthefilm.com < geen spijt? laat je horen! post op www.notsorryforthefilm.com
Geen idee, maar ik zag m staan dus ik denk; ik laat jullie ook maar meegenieten.quote:
Snelle rekensom zegt mij dat er nu 571 plaatjes op staan. Je moet alleen wel de Willems, Hermans, koeien, lolcats en Jezus Saves plaatjes etc niet meerekenen. Dan kom je ongeveer op de helftquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mijn pedobear is ook alweer weg![]()
Hebben dat stelletje werklozen niets anders te doen dan pics te verwijderen
In de metro van vandaag stond trouwens een stukje over deze huileballen , gistermiddag verwachten ze al honderden (!) foto's op hun site te hebben staan maar als ik ff door die galerij scroll dan valt dat toch wel vies tegen![]()
Ze kregen al meteen een ton gratis publiciteit toen er nog maar 12 foto's op stonden. Ik was toevaliig naar de Nederlandse radio aan het luisteren (Kink-FM), toen het ANP nieuws werd uitgezonden en www.sorryforthefilm.com het eerste (!) item was. Misschien irriteerde dat me nog het meest, die gratis publiciteit en het gemak waarmee de Vaderlandsche pers achter zo'n club gaat staan.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:04 schreef TheZapster het volgende:
In de metro van vandaag stond trouwens een stukje over deze huileballen , gistermiddag verwachten ze al honderden (!) foto's op hun site te hebben staan maar als ik ff door die galerij scroll dan valt dat toch wel vies tegen![]()
quote:Op maandag 31 maart 2008 21:13 schreef knnth het volgende:
Er wordt hier anders flink op los geuit.
quote:Op maandag 31 maart 2008 21:40 schreef elfzesendertig het volgende:
Die website is geen meningsuiting. Het is meningsopdringing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
Dude..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |