Excellent!quote:Op maandag 31 maart 2008 02:35 schreef Hijacking het volgende:
[ link | afbeelding ]
ook mijn stempel achter gelaten
Boh, Saxion enschede? dan zit jij heul bij mij op school.quote:Op maandag 31 maart 2008 02:35 schreef Hijacking het volgende:
[ link | afbeelding ]
ook mijn stempel achter gelaten
Nietus. Met die pijltjes kan je navigeren. Gewoon kut geprogrammeerdquote:
Goatse is mine.quote:Op maandag 31 maart 2008 02:54 schreef MASD het volgende:
Ik ga voor de tubgirl.
Het is sinaasappelsap, maar dan is de poepert geperst.quote:Op maandag 31 maart 2008 02:56 schreef Luutgaert het volgende:
Hoe kan die stront zo ver wegschieten?
Jep, goatse en tubgirl zijn weg.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:38 schreef Danny het volgende:
neuh, ze verwijderen redelijk actief foto's en blokkeren meteen het IP. Een tweede foto uploaden wil dan niet meer. Creatievelingen zullen dus met proxies aan de gang moeten
Mjah, de zoveelste...quote:Leuk initiatief wel, die site
Dan doen ze hun werk niet heul goedquote:Op maandag 31 maart 2008 10:45 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm volgens mij hebben ze het automatisch op de galerie zetten uitgezet. Bummer, ik wou net een raid voorstellen op 4chan.
Ík zag al een paar "desu" plaatjesquote:Op maandag 31 maart 2008 10:45 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm volgens mij hebben ze het automatisch op de galerie zetten uitgezet. Bummer, ik wou net een raid voorstellen op 4chan.
Lol het is geluktquote:
werkt nietquote:Op maandag 31 maart 2008 12:21 schreef speknek het volgende:
http://www.sorryforthefilm.com/en/photo/1052/.
quote:Op maandag 31 maart 2008 12:21 schreef speknek het volgende:
edit, oh alweer weg (was de koran in een wc).
quote:Wir entschuldigen uns.
Wir entschuldigen uns, Niederländer, dass dieser Film gemacht wurde.
Wir entschuldigen uns, dass er ausscheinen läst, wie wir stimmen wurden. Wir entschuldigen uns, dass er so viel ihre Aufmerksamkeit zieht. Wir entschuldigen uns dass der Macher dieses Films seine Freiheit misbraucht um seine auf Angst und unärliche Meinung ihnen kennbar zu machen. Seine Meinung ist ohne Respekt. Wir entschuldigen uns als seihe er "den Retter vom Westen".
Aber wir wollen nicht "gerettet" werden durch diese Person. Wir schämen uns dass es überhaupt soweit kommen könnte.
Verurteilt uns nicht.
kut; krijg error bij acvtivatie.quote:Op maandag 31 maart 2008 13:07 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand? Ik ben door mijn mailadressen heen
nee, omdat ik het een leuk initiatief vindquote:Op maandag 31 maart 2008 14:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zeker alleen omdat het de baggeraars nu een beetje naar die site verplaatst
Mag ik vragen waarom?quote:Op maandag 31 maart 2008 14:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nee, omdat ik het een leuk initiatief vind
quote:Op maandag 31 maart 2008 15:37 schreef zagevent het volgende:
http://10minutemail.com/10MinuteMail/index.html#
E-mail adressen voor iedereen.
En krijg deze maar niet upgeloaded![]()
[ afbeelding ]
Ik zag hem vandaag wel erop staanquote:Op maandag 31 maart 2008 15:37 schreef zagevent het volgende:
http://10minutemail.com/10MinuteMail/index.html#
E-mail adressen voor iedereen.
En krijg deze maar niet upgeloaded![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |