Toni Schumacher idd wereld keeperquote:Op dinsdag 8 juli 2008 02:42 schreef mcyodogg het volgende:
Romario en Schumacher? Dan hebben ze er een fan bij.
quote:
quote:Romário veroordeeld tot celstraf van 3,5 jaar
Romário is zondag in Rio de Janeiro veroordeeld tot een celstraf van drieënhalf jaar voor het ontduiken van de belastingen. Bovendien moet de oud-speler van onder meer Barcelona en PSV een boete van ruim zes ton ophoesten. Romario (43) liet via zijn advocaten weten een werkstraf te zullen vragen om zijn celstraf en boete te ontlopen.
"Romário gaf zijn inkomsten van 1996 niet op. Dat kunnen we niet ongestraft laten", redeneerde een rechtbank in Rio de Janeiro. Op dat moment speelde de voormalig wereldkampioen van 1994 voor het Braziliaanse Flamengo. Daarna verdedigde hij nog de clubkleuren van onder meer Valencia, Vasco da Gama en Fluminense.
Onlangs werd Romario nog gearresteerd omdat hij geen alimentatiegeld wou betalen aan zijn ex-vrouw. Naar verluidt zou Romario geen rooie cent meer hebben nadat een bedrijf waarin hij fors investeerde over de kop ging. De Zuid-Amerikaan, die in 71 interlands 56 keer scoorde, speelde in totaal vijf seizoenen in het shirt van PSV.
Nederland werd op ongelukkige wijze uitgeschakeld door Romario en Branco.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:14 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Het WK '94 was ver weg en Nederland presteerde ook wat matig, wisselvallig dus mensen zijn het een beetje vergeten allemaal misschien.
Brazilié speele op de counter dat tournooi.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:28 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Luister goed, ik vind Romario geweldig.
Ik vond de nederlaag tegen Brazilië toen wel terecht hoor. Werd niet warm van het spel van het Nederland dat jaar.
Overwinning midden in de nacht op Saoedi-Arabië was wel cool, maar al schande dat het zo spannend werd.
Mooiste actie Romario: een sleep van meer dan 90 graden tegen Chili. Echt super.
Zijn trademark, de bal over de tegenstander wippen en 'm dan in de stuit opvangen, heb ik ook nog nooit gekopieerd gezien.
Romario wilde scoren maar Bebeto stond in de weg.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:47 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Mooi countervoetbal kan heel aantrekkelijk zijn.
Die pass van Dunga op Romario met de buitenkant in de wedstrijd tegen Kameroen.
De wedstrijd tegen de VS was bijzonder, want werd op 4 juli gespeeld. Brazilië miste ook nog een handvol kansen. Volgens mij scoorde Bebeto die enige goal, dus het was niet alleen Romario. Hij was wel de beste, geen twijfel.
Door een onterechte vrije trap en 1, en mogelijk zelfs 2, buitenspeldoelpunten van Brazilie bedoel je.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:24 schreef tong80 het volgende:
Nederland werd op ongelukkige wijze uitgeschakeld door Romario en Branco.
En dan hebben we het nog niet over die gore scheids uit de VAE in 1998 die Van Hooijdonk geen strafschop durfde te geven. In 1994 zouden we geen kampioen geworden zijn, maar ik ben er nog altijd van overtuigd dat we de Fransen in de finale van 1998 gepakt zouden hebben.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:31 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ja, een grensrechter uit f*cking Costa Rica, pardon my French. Dat verzin je toch niet.
Wel grappig dat anno 2009 die doelpunten zonder morren goedgekeurd zouden worden. Wat dat betreft was die pruik langs de lijn zijn tijd ver vooruit.
Ik zie Advocaat nog tegen hem staan briesen.
Heel mooi goaltje van Bergkamp trouwens, die 1-2.
ooo WK 98 dat was zo'n mooi WK. Ik was toch even in de veronderstelling toen dat Oranje de finale gehaald had totdat ik uitgejuigd was en zag dat de scheids had gefloten voor een schwalbe voor Pierre ipv dat hij Oranje een pingel gaf....quote:Op maandag 27 juli 2009 23:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet over die gore scheids uit de VAE in 1998 die Van Hooijdonk geen strafschop durfde te geven. In 1994 zouden we geen kampioen geworden zijn, maar ik ben er nog altijd van overtuigd dat we de Fransen in de finale van 1998 gepakt zouden hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |