quote:
T zal zeker meewerken.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Misschien is Hugo daar zo gevoelig voor omdat zijn zoontje zelf een lichte verstandelijke handicap heeft.
Ik vond juist dat dat dat zijn verhaal versterkte, wat een onzin van Lowie.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:00 schreef DrDentz het volgende:
Hugo wou het 2e gedeelte van de quote van Van Gaal nieteens horen, anders kon ie zn lange tenen er niet meer onder schuiven
quote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
derkesen gemist, wat zei die dan
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:56 schreef jorienvdherik het volgende:
ben toch benieuwd wat JD gezegd heeft dan
idd onnodig en bespottelijk. Je hoeft niet te benadrukken dat mensen met een lagere opleiding een lager IQ hebben.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:09 schreef LudoSanders het volgende:
Was genieten.
Maar wat een achterlijke vergelijking tussen zijn spelers en LTS'ers.
ben er maar trots opquote:Op maandag 31 maart 2008 00:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heerlijk
ik sta met deze held op de foto
Joh, dat snappen ze toch niet.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:13 schreef toma het volgende:
[..]
idd onnodig en bespottelijk. Je hoeft niet te benadrukken dat mensen met een lagere opleiding een lager IQ hebben.
Zeker met Kraay als gast.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ach, een beetje spektakel kon SV wel gebruiken iig.
mijn vader en opa hebben ook LTS gedaan, maar die schat ik toch wel wat hoger in dan Louis van Gaal.quote:
13:20 - 14:15quote:Op maandag 31 maart 2008 00:21 schreef Pritt het volgende:
Wanneer en waar is die herhaling ook alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |