iddquote:Op zondag 30 maart 2008 22:56 schreef Dos37 het volgende:
haha die auto van Foppe wat een schijtbak, kan er geen hummer af.
iddquote:Op zondag 30 maart 2008 22:56 schreef djstoffel het volgende:
ja, van de humorvolle uitzending naar het gort droge studio voetbal....................
ja had er graag bij willen zijn , kaartje was al duur zat de volgende keer mogen ze de persconferentie er wel bij doen zeker als het zulke zijn zoals vandaagquote:Op zondag 30 maart 2008 22:50 schreef venomsnake het volgende:
Wat een persconferentie is dat geweest..
Hier dus.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:13 schreef TheGeneral het volgende:
Heerlijke uitzending.
rtlgemist.nl komt ie op voor degene die hem gemist hebben.
Je hebt gelijk, ik zet het linkje er nog even in.quote:Op maandag 31 maart 2008 01:00 schreef TubewayDigital het volgende:
altijd linkje naar vorige deel
Voetbal Insite #68 Gieren met Genee
Jack is volgens mij juist een reden om niet te kijken.quote:Op maandag 31 maart 2008 01:02 schreef toma het volgende:
Weet niet waarom. Maar Studio voetbal trekt mij veel meer dan Voetbal Insite![]()
Denk dat het aan Jack en Hugo ligt.
Met zn inteligente dochtersquote:Op zondag 30 maart 2008 23:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Die ene vent die mailde dat hij op de lts had gezeten
quote:Op maandag 31 maart 2008 01:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vermakelijke uitzending vandaag. PierreBetfair.
Die Pierrequote:
quote:Van Gaal kan fluiten naar excuses
AZ-trainer Louis van Gaal hoeft niet te rekenen op excuses van de omroepen NOS en RTL. Dat lieten hoofdredacteur Maarten Nooter (NOS Sport) en presentator Wilfred Genee (RTL) maandag weten in het NCRV-radioprogramma MM-Magazine.
Van Gaal is woedend over de items die de televisiezenders vrijdag maakten. Die dag maakte de oud-bondscoach zijn vertrek bij AZ bekend aan de spelersgroep. Dat besluit werd later op aandringen van de selectie teruggedraaid. De spelers willen Van Gaal behouden en krijgen de komende tijd de gelegenheid om zich te bewijzen.
"Op televisie is gesuggereerd dat mijn lot in handen zou liggen van de spelers", vertelde Van Gaal. "Dat is niet waar. Ik heb zelf mijn ontslag aangeboden en ik bepaal nu zelf of ik volgend seizoen alsnog doorga. Als journalist moet je de feiten kennen.''
"Ik weiger nog met de NOS en RTL in zee te gaan. Ik geef geen interviews en neem ook niet meer plaats in praatprogramma's. De boycot duurt net zolang totdat ik excuses heb ontvangen", aldus de oefenmeester van de Noord-Hollanders.
"We hebben de banden van de uitzendingen terug gekeken en ik kan niets vinden waar excuses voor nodig zijn'', aldus Nooter. Ook Genee was dezelfde mening toegedaan. "Onze feitelijke berichtgeving klopt. In de uitzending wordt ook aan duiding gedaan, maar daarbij gaat het om een mening, dat is een groot verschil."
Mooi, dan ga ik weer onbekende namen van technische en medische staf van Graafschap opsturenquote:
Verkapte kijk-mijn-ouders-een-HDD-recorder-hebben postquote:Op zondag 6 april 2008 21:13 schreef jorienvdherik het volgende:
zo, opgenomen op de HDD recorder
Plus een verkapte-kijk-mij-terug-zijn-vanuit-de-toekomst postquote:Op zondag 6 april 2008 21:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mijn-ouders-een-HDD-recorder-hebben post
o.quote:Op zondag 6 april 2008 21:25 schreef Damzkieee het volgende:
He hij bedoelt dat je daarmee zomaar vooruit kan programmeren
Wat een geweldige techniek Mike, ongelooflijk!
Nee oude prutquote:
Kom jij wel eens bij de opticien?quote:Op zondag 6 april 2008 21:34 schreef toma het volgende:
Willem met een nieuwe bril![]()
had ik nog niet gezien.
Thanx.quote:
aahahah mooi is dat altijd jaquote:
quote:Op zondag 6 april 2008 21:13 schreef jorienvdherik het volgende:
zo, opgenomen op de HDD recorder
Het salarisstrookje zal veel goed maken.quote:Op zondag 6 april 2008 22:07 schreef Pritt het volgende:
Vraag me af of WIllem het nou leuk vind om te zitten of zich elke week zit te ergeren.
Hij heeft hetzelfde tempo als Wilders.quote:Op zondag 6 april 2008 22:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik zit niet te kijken, maar hoe is het nou met zijn film? Duurt allemaal maar lang terwijl hij onderhand een hele serie kan uitbrengen.
Waar heb je 't overquote:Op zondag 6 april 2008 22:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik zit niet te kijken, maar hoe is het nou met zijn film? Duurt allemaal maar lang terwijl hij onderhand een hele serie kan uitbrengen.
Van Hanegem had een maand of twee geleden beloofd een film te maken over scheidsrechterlijke dwalingen. Die moet echter nog steeds uitkomen.quote:
quote:Op zondag 6 april 2008 22:10 schreef Thieske het volgende:
[..]
Hij heeft hetzelfde tempo als Wilders.
Ik heb De Jonge's monoloog niet gevolgd, maar het lijkt me sterk dat Frankel lachend spelers doormidden schopt.quote:Op zondag 6 april 2008 22:19 schreef Grulez het volgende:
Purrel is blijkbaar een lieverd volgens Jan.
Daluk zet ie ook per ongeluk een rapper verkleed als scheids erinquote:Op zondag 6 april 2008 22:10 schreef Thieske het volgende:
Hij heeft hetzelfde tempo als Wilders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |