FM topic op ander forum. Die jongen kreeg financiele injectie van tegen de 800 miljoen? hoefde alleen maar op ja te klikken om te accepteren. Vervolgens zou dat scherm naar voren zijn gesprongen.quote:
Klinkt op zich wel vrij fake eerlijk gezegd..quote:Op woensdag 2 april 2008 08:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
FM topic op ander forum. Die jongen kreeg financiele injectie van tegen de 800 miljoen? hoefde alleen maar op ja te klikken om te accepteren. Vervolgens zou dat scherm naar voren zijn gesprongen.
daarom zeg ik ook "zou"quote:Op woensdag 2 april 2008 09:21 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Klinkt op zich wel vrij fake eerlijk gezegd..
quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:29 schreef sjimz het volgende:
Ik zit al bijna aa het einde van seizoen 3.
Promotie zit er dit jaar waarschijnlijk niet in al sta ik wel boven verwachting op de 4e plek.
Toch zit er misschien Europees voetbal in want ik sta namelijk in de Halve Finale van de Zweedse Beker.
Ik heb ondertussen al 2 Zweedse clubs uit de hoogste divisie uitgeschakeld (Trelleborg en Orebro) en raak steeds meer op stoom.
Overduidelijk fake, hoezo zou je de melding wel op 1 April in game krijgen als het 1 April is. Maar niet als het 29 November is en je speldatum is 1 April? Het lijkt mij niet dat FM rekening houdt met de Windows klok.quote:Op woensdag 2 april 2008 08:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
FM topic op ander forum. Die jongen kreeg financiele injectie van tegen de 800 miljoen? hoefde alleen maar op ja te klikken om te accepteren. Vervolgens zou dat scherm naar voren zijn gesprongen.
toch nu al van 2 verschillende fora dezelfde melding, bij verschillende spelers en verschillende clubs.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:55 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Overduidelijk fake, hoezo zou je de melding wel op 1 April in game krijgen als het 1 April is. Maar niet als het 29 November is en je speldatum is 1 April? Het lijkt mij niet dat FM rekening houdt met de Windows klok.
quote:If you're THAT interested in seeing this message, then I suggest you change the date on your Windows system to 1st April next time you're due to reach 1st April in FM.
Beter had je een cursus Nederlands gekocht bij de LOI..quote:Op woensdag 2 april 2008 13:10 schreef Silver_Shark het volgende:
ik heb FM2008 gekocht nu ik voelde me schuldig dat jullie de legale had en ik illigale :4
quote:Op woensdag 2 april 2008 13:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
Beter had je een cursus Nederlands gekocht bij de LOI..
quote:Op woensdag 2 april 2008 13:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
beter had je een cursus startparket photo shop gekocht bij de LOIquote:Op woensdag 2 april 2008 13:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jammer, eigen grappen verzinnen gaat ook al niet zo goed.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:46 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
beter had je een cursus startparket photo shop gekocht bij de LOI
Parket leg ik altijd op de vloer, dat ga ik niet aan mijn laptop hangenquote:Op woensdag 2 april 2008 13:46 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
beter had je een cursus startparket photo shop gekocht bij de LOI
Alhoewel zijn voornaam meer aan Mohammed doet denken.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:58 schreef druide het volgende:
Sankho moet de reīncarnatie van Jezus zijn.
zo heb ik een halve finale champions league verlorenquote:Op woensdag 2 april 2008 14:50 schreef Saviola het volgende:
Ik vind Torres beter
Trouwens, dit is wel leuk:
http://i25.tinypic.com/10mo7l3.jpg
Check de klok..
Hoe kan je Revishvilli nou niet in de basis hebben staan!quote:Op woensdag 2 april 2008 14:33 schreef Saviola het volgende:
3de seizoen met Brugge..
Seizoen 1: kampioen, beker, kwartfinale UEFA Cup (eruit tegen Lyon)
Seizoen 2: kampioen, bekerfinale, 8ste finale CL (eruit tegen Inter)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |