Meestal krijg je in de voorbereiding een invite. Misschien heb je die gemist doordat je op vakantie was?quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:47 schreef Ordinair het volgende:
Godverdomme en niet heh! Mijn reserve team van Lazio doet niet mee aan een reserve competitie! Alweer niet! Hoe zorg ik dat ze volgend seizoen wel meedoen?
Hevel ze over na je eerste of onder 18 team?quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:47 schreef Ordinair het volgende:
Godverdomme en niet heh! Mijn reserve team van Lazio doet niet mee aan een reserve competitie! Alweer niet! Hoe zorg ik dat ze volgend seizoen wel meedoen?
Nee, ik ben niet op vakantie geweest.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:24 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Meestal krijg je in de voorbereiding een invite. Misschien heb je die gemist doordat je op vakantie was?
Zou kunnen, maar ik heb liever dat mijn B team ook in een competitie mee doen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hevel ze over na je eerste of onder 18 team?
Is er welquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:31 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet op vakantie geweest.Voor onder de 20 heb ik ook geen invite gehad, maar die doen automatisch mee..
[..]
Zou kunnen, maar ik heb liever dat mijn B team ook in een competitie mee doen.
Of is er geen reserve competitie in Italië?
Zit je nou nog niet in de hoogste divisie? Total Failure!quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Is er welMaar misschien moeten ze een keuze maken
Niemand zegt iets over mijn Akropolis
Ik doe rustig aan, heb ook nog schoolactiviteiten hequote:Op vrijdag 11 april 2008 12:21 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Zit je nou nog niet in de hoogste divisie? Total Failure!![]()
Je bent wel goed op weg daarentegen.![]()
Ajax.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:39 schreef Prik0 het volgende:
Ik wil een nieuwe game starten maar weet niet met wie iemand tips?!
In de Australische league?quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:39 schreef Prik0 het volgende:
Ik wil een nieuwe game starten maar weet niet met wie iemand tips?!
De fake.inc moest je iets in veranderen niet verwijderen dacht ik..quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:39 schreef Piliniak het volgende:
Ik heb FM 2008 vandaag gekocht en meteen patch 8.0.2. geïnstalleerd. Natuurlijk heb ik meteen fake.lnc weggehaald, maar nu heeft Duitsland nogsteeds grijze, niet bestaande spelers. Is hier iets aan te doen?
Download gewoon de laatste MU-update (Hier te vinden) dan hoef je niet met die fake.inc's te rommelenquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:39 schreef Piliniak het volgende:
Ik heb FM 2008 vandaag gekocht en meteen patch 8.0.2. geïnstalleerd. Natuurlijk heb ik meteen fake.lnc weggehaald, maar nu heeft Duitsland nogsteeds grijze, niet bestaande spelers. Is hier iets aan te doen?
Laat hem lekker in je B waar hij veel minuten maakt in de Segunda Division en zo ook Spaans leert en als je een keer tegen een zwakkere tegenstander moet, moet je hem gewoon opstellen want met speeltijd is het echt een groeibriljantje!quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is het verstandigste? Ik heb met Real Wijnaldum gekocht voor de toekomst. Ik wil hem eerst een tijdje verhuren voor meer speelminuten. Kan ik hem dan het beste aan een Spaanse club of een Nederlandse club verhuren?
Ik heb hem zelf gewoon weggeflikkerd.quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:00 schreef Ordinair het volgende:
[..]
De fake.inc moest je iets in veranderen niet verwijderen dacht ik..
Gewoon doorzetten! Jij bent de enige die me nog kan inhalen met de challenge.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:41 schreef donroyco het volgende:
Het derde seizoen van Akropolis IF in de Zweedse Eerste Divisie staat voor de deur, heel veel goede spelers willen ook naar Akropolis komen.....! NOT dusDat is enigzins frustrerend, ik hoop met dit team een mooie plek af te dwingen om volgend seizoen pas echt door te stromen naar de Zweedse Eredivisie..
Natuurlijk ga ik doorquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gewoon doorzetten! Jij bent de enige die me nog kan inhalen met de challenge.
Ik ga ondertussen weer even verder met mijn Hull City game![]()
Zijn er nog toppers van nu in je spel? Die zou ik graag wel eens willen zien, en ook dan bij welke club ze vertoeven...quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:26 schreef sjimz het volgende:
Wie er trouwens wil zien hoe sommige spelers in 2015/16 zijn moet hier maar suggesties posten.
Die is met pensioen gegaan.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik wil puur uit niewsgierigheid ronaldinho zien in 2015/16
Frank de Boer en Mark van Bommel zijn coach bij Roda JC.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Het lijkt me wel grappig om te zien in welke functies de bekende spelers van nu zoal terugkeren in het voetbal
Mooie statsquote:Op zaterdag 12 april 2008 19:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Frank de Boer en Mark van Bommel zijn coach bij Roda JC.
Vanenburg is hoofcoach van Ajax, Totti is coach bij Lecce, Del Piero assistent manager bij Livorno, Materazzi hoofdcoach bij Modena, Guadriola is hoofdcoach bij manchester United, van marwijk hoofdcoach bij Real Madrid
, Frank Lampard is hoofdcoach van Portsmouth.
Enkele spelers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |