abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57734153
quote:
Op maandag 31 maart 2008 11:49 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Dan zou je het nog niet over de radio moeten doen, doe je dat wel dan verdien je vandaag gewoon een paar doodschoppen op de training.

Bert is er toch niet, te druk met oranje.
Dan zullen ze wel vrij zijn.
  maandag 31 maart 2008 @ 11:55:26 #77
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57734181
quote:
Op maandag 31 maart 2008 11:54 schreef Luni het volgende:

[..]

Dan zullen ze wel vrij zijn.
Ik mag toch hopen van niet...
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_57734632
Uit de wandelgangen van voetbalzone:
quote:
Gertjan Verbeek wordt niet de nieuwe hoofdtrainer van Feyenoord. De Rotterdammers hebben de komst van de scheidend coach van SC Heerenveen niet doorgezet. (Studio Voetbal)
EDIT: dit ook trouwens:
quote:
Jonathan de Guzman werd afgelopen vrijdag in Emmen door een delegatie van Arsenal bekeken. De middenvelder van Feyenoord luisterde zijn debuut in Jong Oranje op met twee doelpunten. (Diverse Britse tabloids)
pi_57734657
Ze trainen vanmiddag.

Na de perspresentatie in Zeist voor Oranje rijdt Van Marwijk naar Rotterdam om nog te trainen.

Al betwijfel ik of al die Oranje-aandacht niet ten koste gaat van de aandacht die Bert nodig heeft voor Feyenoord maar goed.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_57734930
quote:
Op maandag 31 maart 2008 11:41 schreef Luni het volgende:

[..]

Snapte ik dus ook niet, al die ballen er maar inpompen, Penders en Zwaanswijk stonden op der gemak alles weg te koppen, die wonnen elk kopduel!
ging nergens over, die twee hadden een heerlijk middagje
quote:
Op maandag 31 maart 2008 11:43 schreef Luni het volgende:

[..]

Is wel 1 van de weinige die achterin z'n niveau nog een beetje haald de laatste wedstrijden, hij begint een beetje in vorm te komen.
mooi op tijd
quote:
Die Bahia kan echt helemaal niks met recht dat is niet om aan te zien, zo armoedig!
die goal ook
Hofland en Bahia gingen allebei op de man met de bal af, zodat Amoah helemaal vrij stond
quote:
Op maandag 31 maart 2008 12:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Al betwijfel ik of al die Oranje-aandacht niet ten koste gaat van de aandacht die Bert nodig heeft voor Feyenoord maar goed.
betwijfel je dat nu pas?
pi_57734975
quote:
Op maandag 31 maart 2008 11:46 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Precies, omdat alles stompzinnig recht naar voren het centrum werden ingepompt met voorspelbaar zachte passjes over 10 meter afstand.

Ipv dat ze eens creatief worden en de buitenkanten opzoeken of spelers de diepte of de vrije ruimte eens induiken.
Die hoge ballen inderdaad Om gek van te worden.

Maar wat is het alternatief? Je noemt het opzoeken van de buitenkanten... Dan moet je wel spelers opstellen die een man voorbij kunnen komen. Dat moet je niet van Bruins en/of de Guzman verwachten, die zullen altijd binnendoor gaan. En dat weten die verdedigers verdomde goed. Het is allemaal veel te makkelijk te verdedigen, er zit helemaal geen verassing in, niks.

Ik bedoel, Biseswar bijvoorbeeld. waarom zet je zo'n jongen op de bank als je hem toch niet laat spelen? Het is wel een buitenspeler. En als Bert het niet in hem ziet zitten (waar ik begrip voor heb) waarom zet ie m dan op de bank? Dat is toch zwaar nutteloos Even zomaar een voorbeeld.

Bert wil eigenlijk met buitenspelers spelen maar die heeft ie niet (of hij vind ze niet goed genoeg) maar het alternatief is dit. Niks dus. Hoge ballen die niet aankomen en ga maar door.
  maandag 31 maart 2008 @ 12:42:22 #82
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57735018
quote:
Op maandag 31 maart 2008 12:39 schreef EnactedChaos het volgende:
Ik bedoel, Biseswar bijvoorbeeld. waarom zet je zo'n jongen op de bank als je hem toch niet laat spelen? Het is wel een buitenspeler. En als Bert het niet in hem ziet zitten (waar ik begrip voor heb) waarom zet ie m dan op de bank? Dat is toch zwaar nutteloos Even zomaar een voorbeeld.
Biseswar zit bij de Graafschap momenteel.
kankelul.
pi_57735038
quote:
Op maandag 31 maart 2008 12:37 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

betwijfel je dat nu pas?
Het is wellicht een beetje een open deur , maar ik betwijfel dat al veel langer natuurlijk. Van Marwijk is in zijn achterhoofd volgens mij allang met Oranje bezig waardoor hij zich niet meer 100% kan concentreren op Feyenoord.

Ik vraag me ook af hoe de top-aankopen daar tegenaan kijken omdat het verhaal gaat dat een aantal van hen zich hebben laten overhalen door Bert van Marwijk en zijn aanwezigheid als een belangrijk argument zagen om te komen, naast de beloftes van Peter Bosz natuurlijk.

Afijn, in ieder geval maar hopen dat Feyenoord weer net zo effectief toeslaat op de transfermarkt als vorige zomer. Dat zal wel nodig zijn ook.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_57735055
quote:
Op maandag 31 maart 2008 12:42 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Biseswar zit bij de Graafschap momenteel.
Ja, daarom noem ik t ook een vorbeeld Kon zo snel ff nergens anders opkomen.

Aan t begin van t seizoen zat ie vaak op de bank volgens mij. Maar gespeeld heeft ie nooit. Ook weer zoiets. Dat is eigenlijk alleen maar wat ik duidelijk wilde maken. My bad.
pi_57735121
Volgens mij heeft deze selectie genoeg mogelijkheden om de zijkanten te bestrijken indien nodig, desnoods opkomend vanaf het middenveld.

Het zijn misschien noodoplossingen, maar volgens mij heeft Wijnaldum ook weleens rechtsbuiten gestaan en ging dat niet onaardig.
pi_57735145
quote:
Op maandag 31 maart 2008 12:43 schreef Tomatenboer het volgende:

Ik vraag me ook af hoe de top-aankopen daar tegenaan kijken omdat het verhaal gaat dat een aantal van hen zich hebben laten overhalen door Bert van Marwijk en zijn aanwezigheid als een belangrijk argument zagen om te komen, naast de beloftes van Peter Bosz natuurlijk.

Persoonlijk denk ik eigenlijk dat het allemaal helemaal niet zo lekker zit.

Dat straalt er aan alle kanten vanaf, de moedeloosheid van van Marwijk, het afvallen van de spelers tegen elkaar. Een Hofs die uit de gratie is maar niemand die zich hier afvraagt waarom... van Marwijk die openlijk Makaay afvalt waarna Makaay boos bij de camera wegloopt. Spelers die in het veld niet voor elkaar opkomen.

Ik denk dat er maar weinig spelers zijn dat het echt jammer zouden vinden als van Marwijk weggaat, want laten we wel eerlijk zijn. Ook zij hadden een ander seizoen verwacht.
  maandag 31 maart 2008 @ 12:53:20 #87
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_57735240
quote:
Feyenoord is al aan het kijken naar versterking voor volgend seizoen. De problemen in de verdediging willen ze oplossen door het aantrekken van een Braziliaan. Het gaat om verdediger João Carlos van SC Lokeren.

Feyenoord heeft concurrentie van Belgische topclubs Standard Luik en RSC Anderlecht. Beide clubs zijn in de race om de Braziliaanse verdediger te contracteren. Carlos had bijna voor Rode Ster Belgrado gespeeld. In de winterstop had de Servische club al een persoonlijk akkoord met de speler maar de clubs konden niet uitkomen met de vraagprijs van drie miljoen, zo meldt Voetbalkrant.
Zegt mij niet veel eerlijk gezegd. Onyewu(Standard) zou trouwens een uitstekende optie zijn voor Feyenoord.
  maandag 31 maart 2008 @ 13:22:25 #88
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57735720
quote:
Op maandag 31 maart 2008 10:35 schreef Luni het volgende:
Feyenoord met der gratis busvervoer, het kaartje wat we kregen kostte ¤
10,50, en wat betaalden wij............................ ¤ 19,50!!!!!!!!
daarom ging ik ook niet, korting van 5 euro
pi_57735733
quote:
Op maandag 31 maart 2008 12:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Zegt mij niet veel eerlijk gezegd. Onyewu(Standard) zou trouwens een uitstekende optie zijn voor Feyenoord.
Bron? Ik ken hem ook niet, 3mln lijkt me wel wat veel....
pi_57735786
Ik heb hem ff opgezocht op wiki, ook niet echt veel wijzer van geworden :p

Hij is trouwens 26 en PSV schijnt ook intresse in hem te hebben (gehad).
  maandag 31 maart 2008 @ 13:36:34 #91
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_57735971
quote:
Op maandag 31 maart 2008 12:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Doe maar geen Braziliaan En die Onyewu ken ik verder ook niet. Feijenoord had gewoon Kruiswijk moeten halen toen ze de kans hadden.
Love will tear us apart (Joy Division)
  maandag 31 maart 2008 @ 13:46:06 #92
139407 jorienvdherik
pi_57736213
quote:
Lezen is ook een vak.
  maandag 31 maart 2008 @ 13:56:29 #94
139407 jorienvdherik
pi_57736367
quote:
Op maandag 31 maart 2008 13:49 schreef Luni het volgende:

[..]

Lezen is ook een vak.
dord zou hem graag huren
  maandag 31 maart 2008 @ 14:10:30 #95
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57736631
Als Verbeek niet komt blijft er voor mijn gevoel niks meer over.

Elke andere keuze is een slechte in mijn ogen, want Jol wou ook al niet toch?
kankelul.
pi_57736675
quote:
Op maandag 31 maart 2008 14:10 schreef MarkNMGN het volgende:

Jol schijnt in gesprek te zijn met ADO
  maandag 31 maart 2008 @ 14:13:12 #97
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57736683
quote:
Op maandag 31 maart 2008 12:47 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik eigenlijk dat het allemaal helemaal niet zo lekker zit.

Dat straalt er aan alle kanten vanaf, de moedeloosheid van van Marwijk, het afvallen van de spelers tegen elkaar. Een Hofs die uit de gratie is maar niemand die zich hier afvraagt waarom... van Marwijk die openlijk Makaay afvalt waarna Makaay boos bij de camera wegloopt. Spelers die in het veld niet voor elkaar opkomen.
Hofs uit de gratie? Vliegt van de ene in de andere blessure en tussendoor speelt hij gewoon...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 31 maart 2008 @ 14:13:45 #98
139407 jorienvdherik
pi_57736694
quote:
Op maandag 31 maart 2008 14:10 schreef MarkNMGN het volgende:

verbeek komt niet meer denk
  maandag 31 maart 2008 @ 14:13:46 #99
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57736696
quote:
Op maandag 31 maart 2008 14:12 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Jol schijnt in gesprek te zijn met ADO
Pff, zitten we straks met Rutte, die kan niet eens normaal nederlands praten man.
kankelul.
  maandag 31 maart 2008 @ 14:14:25 #100
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57736712
quote:
Op maandag 31 maart 2008 14:13 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

verbeek komt niet meer denk
Nee, anders was het allang rond geweest.

Ook meldde Borst gisteren dat Verbeek niet meer wou.
kankelul.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')