Gaat niet werken met die mods hierquote:Op zondag 30 maart 2008 21:28 schreef Cyberia18 het volgende:
tvp
Je staat vanaf minuut 40 achter...quote:Feyenoord: Timmer; Lucius, Bahia, Hofland, De Cler; Landzaat (72’ Hofs), Van Bronckhorst, Fer (76’ Buijs); De Guzman (77’ Slory), Mols en Bruins.
Ja echt he! Als hij er dan een verdediger afhaald.....quote:Op zondag 30 maart 2008 21:31 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Je staat vanaf minuut 40 achter...
Wat doe je dan? Natuurlijk! Dan wissel je Fer voor Buijs, dat ik daar zelf niet opgekomen ben![]()
quote:Op zondag 30 maart 2008 21:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja echt he! Als hij er dan een verdediger afhaald.....
Hey, we hebben al leed genoeg hierquote:Op zondag 30 maart 2008 21:34 schreef RayMania het volgende:
Wat zouden jullier ervan vinden als R. Koeman komt? Heeft een Feyenoord verleden en zie ik zomaar (als hij bij Valencia vertrekt, wat niet onmogelijk is als je al die resultaten ziet) weer met hangende pootjes naar Nederland verhuizen. En bij Ajax en PSV is hij niet echt vrolijk vertrokken, dan is Feyenoord misschien een logische stap?
quote:Op zondag 30 maart 2008 21:34 schreef RayMania het volgende:
Wat zouden jullier ervan vinden als R. Koeman komt? Heeft een Feyenoord verleden en zie ik zomaar (als hij bij Valencia vertrekt, wat niet onmogelijk is als je al die resultaten ziet) weer met hangende pootjes naar Nederland verhuizen. En bij Ajax en PSV is hij niet echt vrolijk vertrokken, dan is Feyenoord misschien een logische stap?
Maar zo slecht heeft Koeman helemaal niet gepresteerd. Als laatste Ajax kampioen weten te maken (daar heerst nu min of meer ook een crisis), PSV ook vorig jaar en was dit jaar ook goed op weg. Heeft meerdere prijzen gewonnen (drie landskampioenschappen en bekers) en heeft met drie clubs de kwartfinale van de CL bereikt.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:36 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Hey, we hebben al leed genoeg hier
Zal allemaal wel waar zijn, maar hij is overal klote weg geaan en heeft nou niet al z'n ploegen lekker laten voetballen, laten we wel zijn.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar zo slecht heeft Koeman helemaal niet gepresteerd. Als laatste Ajax kampioen weten te maken (daar heerst nu min of meer ook een crisis), PSV ook vorig jaar en was dit jaar ook goed op weg. Heeft meerdere prijzen gewonnen (drie landskampioenschappen en bekers) en heeft met drie clubs de kwartfinale van de CL bereikt.
Was Bert er maar een, dan zat jij er tenmiste ook op, te zeiken...quote:Op zondag 30 maart 2008 21:41 schreef Happel het volgende:
We hebben al genoeg joden binnen Feijenoord...
Jammer. Zal nog eens hier posten om een discussie aan te wakkeren.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:42 schreef EnactedChaos het volgende:
En jij hebt met het verwijderen van mij topic al genoeg haat gezaaid, de groeten![]()
Een discussie aan wakkeren?quote:Op zondag 30 maart 2008 21:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jammer. Zal nog eens hier posten om een discussie aan te wakkeren.
quote:Op zondag 30 maart 2008 21:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik weet een hele goede VLC die wij kunnen gebruiken, maar durf zijn naam niet te noemen hier
Valt genoeg op hem te zeiken, maar hem is niet alles aan te rekenen.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:44 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Was Bert er maar een, dan zat jij er tenmiste ook op, te zeiken...
Je moet alles een keer gedaan hebben in je leven Happelquote:Op zondag 30 maart 2008 21:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Valt genoeg op hem te zeiken, maar hem is niet alles aan te rekenen.
ga ik nog serieus, met een dronken malloot, in discussie ook.
Ik vond het ook een briljante wissel, zelf dacht ik meer aan Greene erin.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:31 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Je staat vanaf minuut 40 achter...
Wat doe je dan? Natuurlijk! Dan wissel je Fer voor Buijs, dat ik daar zelf niet opgekomen ben![]()
Post van het jaarquote:Op zondag 30 maart 2008 21:47 schreef EnactedChaos het volgende:
Weet je wat jammer is? Dat ik m vanochtend niet naar binnen heb geschoven bij Fatima Moreiro...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |