Vermogens zeggen op dit vlak niet zoveel; heb je een bepaald type op het oog waar je van twijfeld ? Wat verwacht je van een machine ? Wat ga je er mee doen ? Af en toe een gaatje boren ? Of ga je bijvoorbeeld je halve huis verbouwen en moet deze machine dat volhouden ?quote:Op zondag 30 maart 2008 20:46 schreef Koen_74 het volgende:
Ik heb een boorhamer nodig. huis tuin en keuken gebruik.....
Een bosch heeft 550 watt en een black & decker heeft 750 watt.
Maakt dit nou heel veel uit?
(DeWalt is me te duur en zo'n Aldi-ding moet ik ook niet....)
Om het behang af te strippen!quote:Op zondag 30 maart 2008 21:32 schreef john6 het volgende:
Waarvoor heb je hem nodig?
Belangrijker: Heb je een houten huis, baksteen of muren van blauw beton? Bij gewoon baksteen en/of gipsen of gasbeton tussenwandjes heb je genoeg aan een goedkoop boormachientje.quote:is het voor vaker te gebruiken of maar voor een enkele keer ?
Belangrijker? dit is toch hetzelfde wat ik vraag, beetje goed lezen lost een hoop opquote:Op zondag 30 maart 2008 22:11 schreef __________ het volgende:
[..]
Om het behang af te strippen!
[..]
Belangrijker: Heb je een houten huis, baksteen of muren van blauw beton? Bij gewoon baksteen en/of gipsen of gasbeton tussenwandjes heb je genoeg aan een goedkoop boormachientje.
Als je tussen een black & decker en een bosch moet kiezen, is de keuze eigenlijk vrij simpel.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:46 schreef Koen_74 het volgende:
Ik heb een boorhamer nodig. huis tuin en keuken gebruik.....
Een bosch heeft 550 watt en een black & decker heeft 750 watt.
Maakt dit nou heel veel uit?
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:58 schreef klipper het volgende:
[..]
Als je tussen een black & decker en een bosch moet kiezen, is de keuze eigenlijk vrij simpel.
Neem de bosch en laat black & decker spul gewoon links liggen.
Vrijwel alles van dat merk is het toch net niet.
Neem maar eens een schuurmachine van beide merken, gegarandeerd dat je voortaan voor de bosch gaat.
Heb zelf vroeger ook regelmatig het B & D spul gehad, maar dat komt er niet meer in.
En verkijk je niet op het wattage, het gaat om de slagkracht.
En zoals vonkenboer ook al aangaf, met de bosch kun je zeker je huis verbouwen, met de b&d moet je maar afwachten hoever je komt.
Aangezien TS het over B&D heeft denk ik dat deze iets uit de prijsklasse van TS vallenquote:Op maandag 31 maart 2008 00:43 schreef HarryP het volgende:
http://www.toolsxl.nl/boo(...)p-1741.html?cPath=99
http://www.toolsxl.nl/boo(...)p-2674.html?cPath=99
Je hebt juist beiden met de Boschquote:Op maandag 31 maart 2008 10:12 schreef Koen_74 het volgende:
dan wordt het de Bosch.
Ik moet schilderijtjes ophangen, een paar planken en ik moet de plinten aan de muur zetten.
En misschien moet ik dat over 5 jaar wel weer dus een klein beetje kwaliteit is genoeg, het hoeft geen bouwvakkerskwaliteit te zijn.....
Ik bedoelde dat ik nooit B&D heb gehadquote:Op maandag 31 maart 2008 18:54 schreef klipper het volgende:
[..]
![]()
Wat betreft het doorgestreepte dan, de schrijffout van heb i.p.v. had kan ik me nog idenken.
Ach het was mijn eerste boormachine en schuurmachine die ik kreeg, binnen een maand was het de deur alweer uit, de boormachine omdat deze defect was en de schuurmachine omdat ik het rotzooi vond.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:21 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik nooit B&D heb gehadMeer niet
Met deze heb ik ook goeie ervaringen.. maargoed ik ben het beton daarvoor ook maar alleen met klopboren te lijf gegaanquote:Op maandag 31 maart 2008 10:42 schreef Igen het volgende:
Deze boorhamer was in de test van de Consumentenbond de voordelige keus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |