quote:Op maandag 31 maart 2008 00:48 schreef The_Crippler het volgende:
[..]
meeste zijn toch al zeiknat voor dat de match begint.
Maar zit echt te wachten op de MITB
Go MorrisonKennedy!!!
Dit is de back-up zodat ik vanavond zeker kan kijkenquote:
Ik heb ´m ook al binnen, alleen geen HD kwaliteit. Daar kijk ik vanavond wel even voor, kan toch pas dan kijken.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:59 schreef Wes_FR het volgende:
Je hebt een werkende gevonden voor Usenet? Ben nu aan het zoeken, maar vooralsnog zonder succes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jep, moet alleen de laatste match nog kijken. Wat een geweldige WM!quote:Op maandag 31 maart 2008 15:56 schreef Sickert het volgende:
Wes al linkje gevonden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
quote:Op maandag 31 maart 2008 16:34 schreef The_Crippler het volgende:Echt eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- gevoel toen ik dat las. Totáál met je oneens.. maarja smaken verschillen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |