ik hoop op een goeie winnaar voor de battle royal. Kane dus... ookal verdiend Dreamer hem ook wel.
Hier mijn voorspellingen en mijn meningen:
World Heavyweight Title
Undertaker vs Edge
Taker zal wel winnen, maar de match moet nu haast wel goed zijn. Zijn vorige wedstrijden waren altijd wat sloom op mania (vs Orton vond ik dan nog wel lekker spannend), maar met Edge moet het wel een top wedstrijd worden.
Winnaar: Taker
Persoonlijk: Edge
WWE Title
HHH vs Cena vs Orton
Niemand denkt dat Orton de title zou gaan houden. Ik hoop het wel, hij is een van mijn favo's. Een vals eind voor hem zou de beste optie zijn. Maar zoals iedereen zo ongeveer al wel denkt komt The King Of Kings als winnaar uit de match.
Winnaar: HHH
Persoonlijke favo: Randy Orton
MITB
CM Punk vs Morrison vs MVP vs Y2J vs Carlito vs Benjamin vs Kennedy
Hier mag iedereen winnen van mij behalve Y2J en Carlito. Deze 2 zijn ook erg goeie superstars, maar heb er persoonlijk niet zo veel mee. Kennedy maakt groot kans samen met MVP. Stel Kennedy wint dan zal hij hem ook gelijk gaan cashen tegen waarschijnlijk de WWE champ. Maar zoals ik al zei, ik vind ze allemaal goed.
Winnaar: Kennedy... Kennedy
Persoonlijke favo: the Shaman of Sexy John Morrison
Bunnymania
Melina & Phoenix vs Ashley & Maria
Ik kan altijd wel kwaat worden om wedstrijden zoals deze. Zonde van de tijd, gaf mij maar een goeie fatal four way met Phoenix, Melina, Mickie James en Victoria. Achja hopelijk komt Santino nog ff langs om te storen, die kerel is echt tof.
Winnaar: Ashley & Maria
Persoonlijke favo's: Melina & Phoenix
Finlay vs JBL
Een match waar ik naar uit kijk. Deze 2 moeten een goeie match hebben dat kan haast niet anders. Beiden zijn ze geen publieks favo's, maar iedereen weet waar toe ze in staat zijn. Dit word hard.
Winnaar: Finlay
Persoonlijke favo: Finlay
Batista vs Umaga
Tja...
Winnaar: Batista of No-contest
Persoonlijke favo: Iedereen behalve Batista, dus Umaga
Show vs Mayweather
zit er totaal niet op te wachten. Moet een horror zijn dit.
ECW Ttile Match
Chavo vs ...
Kane of Dreamer wint de battle royal en zo ook de title.
Flair vs HBK
Ik hoop dat dit de match gaat worden van de avond, maar dat word het niet. Dat moet de MITB worden.
Flair gaat echt alles geven hier.
Winnaar: HBK
Persoonlijke favo: Flair
was het toch???
mar kga de battle royal nu kijken
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"