Het wordt een geheel nieuwe traditie. We zijn er trots op. De volgende keer gaan we weer naar Sevilla.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:37 schreef Hik het volgende:
Overigens is het mooi te zien dat jullie nu voor het tweede jaar op rij ergens heen gaan waar jullie eigenlijk niet willen zijn...
Maar er moet wel een dalende lijn in zitten dan natuurlijk, qua Spanje bestemmingen. Dus de uiteindelijke bestemming wordt dan... Benidorm?quote:Op donderdag 3 april 2008 22:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het wordt een geheel nieuwe traditie. We zijn er trots op. De volgende keer gaan we weer naar Sevilla.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:37 schreef Fogel het volgende:
Als je alleen de spullen thuis laat, maar wel het camerahuis en 1 objectief meeneemt komt het toch nog goed
Als ik de reacties uit het Valenciatopic moet geloven ben je allergisch voor fotos die met mobiele telefoons genomen worden, is dat reden genoeg?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:43 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Onmogelijk, dan moet ik ook een flitser mee, oplader voor accu's van de camera, oplader voor de flitser, en tis een objectief van 700 gr + camera van 1300 oid, en gezien de ervaringen van voorgaande jaren, doe ik er toch niet veel mee... en zeker gezien deze bestemming zonder al te veel historie...
Of er moeten goede redenen komen waarom ik 'm wel zou meenemen
Nope, behalve die op m'n telefoonquote:Op woensdag 9 april 2008 07:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Señor Compensado neemt z'n telelens niet mee? Geen oeverloos gesleep met camera's door mitä als attractie voor de rest meer?
Neem je wel een kleine camera mee?
IJzersterk argument. Twee broeken dus.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:43 schreef Hik het volgende:
1 broek??
En wat nou als je in het vliegtuig wordt ondergekotst door een Duits kindje?
Weet je zeker dat het tegen de Duitse kindjes is en niet tegen UIO's gejengel?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:45 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
=> oordopjes, tegen het gejengel van dat zieke Duitse kindje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |