Kun jij mij uitleggen hoe ik flash filmpjes op FOK! kan plaatsen ( van de RG site bv.) ?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:58 schreef robbydlr het volgende:
Dat denk ik ook, maar ik wil ze graag kunnen opslaan en dan converteren naar avi. Maar weet niet hoe dat moet. Anyway, veel van de hoogtepunten komen later op youtube.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:10 schreef Tim86 het volgende:
volgens mij kunnen die niet op FOK hoor, alleen youtube
Roland Garros site en vele ATP sites werken met flash !quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Van welke site?
Klopt, ik weet ook niet hoe je flash-filmpjes kunt rippen om vervolgens over te zetten naar avi.bestand.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar ik wil ze graag kunnen opslaan en dan converteren naar avi. Maar weet niet hoe dat moet. Anyway, veel van de hoogtepunten komen later op youtube.
Alle informatie en leuke media op één site te plaatsen, speciaal voor alle Federer fans.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat zou het verschil dan zijn met het huidige topic dat speciaal over Federer gat?
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[ afbeelding ]
En ik kan verdorie geen Bunny vinden van de achterkant. Ik zou hem graag op de achterste rij in het publiek zien zitten. Er mogen ook wel twee oren uit een hoedje komen.![]()
Geen idee of dat mogelijk is. Iets bewegends hoeft deze keer niet zo van mij.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:20 schreef Tim86 het volgende:
de binnenkant van izijn oren zit nu aan de achterkant
Ik gebruik eRightSoft -SUPER- om te converteren, volgens mij moet een divx bestand daarmee ook lukken !quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:04 schreef robbydlr het volgende:
[..]
Klopt, ik weet ook niet hoe je flash-filmpjes kunt rippen om vervolgens over te zetten naar avi.bestand.
Weet iemand toevallig hoe je divx.bestand kunt omzetten naar avi.bestand.
Welke software is hierbij aan te raden?
quote:
Heb je dat jezelf allemaal aangeleerd?quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik gebruik eRightSoft -SUPER- om te converteren, volgens mij moet een divx bestand daarmee ook lukken !
Thx !quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je dat jezelf allemaal aangeleerd?Ik vind het hel knap.
Photoshop.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:38 schreef kleinzusje het volgende:
TheGeneral !
Hoe heb je dit
[ afbeelding ]
gedaan ?
dmv klonen ? of een andere techniek ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |