Dit heeft niks met verzuurd te maken of de les te lezen... Ik trek alleen z'n manier van zaken doen in twijfel en volgens mij is daar niks op tegen !quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:12 schreef NanKing het volgende:
Dengman, je hoeft niet zó verzuurd te reageren. Je hebt je stuurtje elders gekocht, dan hoef je niet de TS nog even de les te lezen.
Dat hij nu wel 23 euro accepteerd is zijn eigen keus.
Je vergelijk raakt kant nog wal... Maar goed, ik zal wel niet intelligent genoeg zijn...quote:Op woensdag 9 april 2008 10:39 schreef Stereotomy het volgende:
Het gaat er niet om dat ik zoveel mogelijk vang. Dan had ik wel op laten bieden tot 30 EUR of verder en pas twee maanden later de deal gesloten. Het gaat erom dat de eerste die mijn vraagprijs bereikt (ik ben de verkoper) of degene die na een tijd de hoogste bieder is de rechtmatige eigenaar wordt van datgene waar hij op biedt.
Ik ben niet verplicht om jou meteen mijn product aan te bieden omdat jij toevallig dicht op mijn vraagprijs zit: ik stel jou immers toch ook niet verplicht om die 1,20 EUR extra op te hoesten zodat je wél op mijn vraagprijs zat? Als je twee dagen langer had gewacht en er was niemand overheen gegaan, had ik het spul net zo lief aan jou verkocht hoor.Denk dáár maar eens over na, in plaats van te gaan stoken hier.
Bakker: "Da's dan 1,20 voor dit volkorenbrood"
Dengaman: "Ik bied 1,15!"
Bakker: "Eh, nee 1,20"
Dengaman: "![]()
bah fraude ongelijkheid gebeten hond"
Heb je nog opmerkingen dan zie ik die wel in FB verschijnen, graag ontopic bieden hier.
Het stuur en de pedalen zijn in prima staat, en ook te testen / af te halen bij mij thuis. Hoogste bod is op dit moment 15 EUR met ophalen. Game on!
15 EUR zal exclusief verzending zijn en ik heb geen idee of hij werkt onder Vista. Je krijgt van mij wel de allernieuwste drivers erbij (v4.0) waarbij de twee pedalen net als alle moderne sturen op aparte kanalen zitten. Dus je kunt bij moderne racespelletjes gewoon remmen en gas geven tegelijk voor betere rondetijden.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:42 schreef makkie88 het volgende:
15 euro inclusief verzending, werkt ie onder vista?
Nee, werkt niet onder Vista...quote:Op woensdag 16 april 2008 14:42 schreef makkie88 het volgende:
15 euro inclusief verzending, werkt ie onder vista?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |