kloptquote:
Wij hebben inductie en een kleine oven, hypermodern dusquote:Op zondag 14 september 2008 00:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik denk haast nietJe hebt in Leusden toch gewoon overal gas?
Waarom dan moeilijk doen met electrische rommel
![]()
In de oven kan wel, alsie maar groot genoeg is. Ik had overal gelezen dat hij geleidelijk aan heel heet moet worden, maar Isegrim gaf in het rotterdam topic aan dattie het in haar normale (niet-pizza) oven ook prima doet
quote:Op woensdag 17 september 2008 02:35 schreef MLI het volgende:
Ik zag er 1 staan, donderdag ga ik 'm kopen. En donderdag, vrijdag, zaterdag,... aan het koken.
Bedankt, die kan op inductie! Ik ga 'm zsm kopenquote:Op maandag 15 september 2008 20:43 schreef sigme het volgende:
Er is ook een gietijzeren tajine op de markt, van Le Creuset.
[ afbeelding ]
Verder kan een tajine natuurlijk heel goed in de oven.
Ik heb er een met een bijbehorende stoof, in de stoof maak je houtskool gloeiend heet (zoals een barbeque), en daar gaat de tajine dan op. In Marokko hebben ze d'r ook een moderne variant van: een aardewerken steun die je op een gasflesbrander kan monteren.
die heb ik en doet het inderdaad prima op inductie!!!quote:Op maandag 15 september 2008 20:43 schreef sigme het volgende:
Er is ook een gietijzeren tajine op de markt, van Le Creuset.
[ afbeelding ]
Verder kan een tajine natuurlijk heel goed in de oven.
Ik heb er een met een bijbehorende stoof, in de stoof maak je houtskool gloeiend heet (zoals een barbeque), en daar gaat de tajine dan op. In Marokko hebben ze d'r ook een moderne variant van: een aardewerken steun die je op een gasflesbrander kan monteren.
Waar is ie te koop?quote:Op woensdag 17 september 2008 12:51 schreef Tumble het volgende:
[..]
die heb ik en doet het inderdaad prima op inductie!!!
Is het ookquote:Op woensdag 17 september 2008 15:07 schreef Abbadon het volgende:
ziet er erg lekker uit....en makkelijk![]()
dit weekend even inlezen en rondkijken!
heb dit jaar een rondreis door Egypte gemaakt, en het ziet er bekend uit...en ik vond het eten daar erg smakelijk!quote:Op woensdag 17 september 2008 15:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Is het ookEn ziet er leuk uit, ruikt lekker, en geeft amper afwas
![]()
probeer anders eerst gewoon zon tien euro ding van de xenos, ik lees ook op veel sites dat het wel gewoon op inductie kan, maar dan moet je wat voorzichtiger zijn... Barst ie, dan kun je alsnog kijken voor de creuset ding, barst ie niet, dan ben je voor 10 e klaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |