yeah!quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:11 schreef sjimz het volgende:
Tja daar moest ik vroeger vaak gymen toen Sportiom nog niet bestond.
En het schoolzwemmen in het Brabantbad
Boh, die broodjes hamburger. Had alleen pas geleden teveel gezopen en moest er bijna van kotsen.quote:Op zondag 28 december 2008 12:41 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
dat is idd heel relaxt! Ik laat de taxi daar altijd langsrijden als ik ben wezen stappen.
Ik! Kwekkelstein aangezien ik in Hintham op school zatquote:Op zondag 4 januari 2009 18:10 schreef Roflpantoffel het volgende:
Brabantbad, wie heeft daar zijn diploma in Den Bosch nou niet gehaald?(Alles boven 18 denk ik )
* Blik ookquote:Op zondag 4 januari 2009 18:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik! Kwekkelstein aangezien ik in Hintham op school zat
Pff, voordat het sportiom er was, was er helemaal geen alternatief als fatsoenlijk zwembadquote:Op zondag 4 januari 2009 19:38 schreef Roflpantoffel het volgende:
Kwekkelstijn, dat vond ik echt een kut zwembad. Vooral buiten.. maar daar ging ik vroeger heen omdat het Sportiom altijd te druk was. (zomer)
Ohja en ik moest een sleutel hebben voor de container, dus zij bood aan mij door te verbinden met de afvalstoffendienst. Ze heeft het tot 2x toe geprobeerd maar zei haar collega niet te pakken te kunnen krijgen. Na het gesprek belde ik zelf het nummer en kreeg meteen iemand aan de telefoon.quote:Ik: Ik heb op 25 dec online aangifte van vestiging gedaan, maar ik heb nog niks gehoord.Ik had verwacht een schriftelijke bevestiging te krijgen.
![]()
Mevrouw: Wat zijn uw gegevens?
Ik: <insert gegevens>
Mevrouw: U staat ingeschreven hoor!![]()
Ik: Ja ok, maar ik had verwacht daar een schriftelijke bevestiging van te krijgen.![]()
Mevrouw: Heeft u die niet gehad dan?
Ik: Uh nee, anders bel ik toch niet.![]()
![]()
Mevrouw: Ik zal het u nu meteen alsnog toesturen.![]()
Ik: Ok, bedankt!![]()
Echt?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:51 schreef mjan het volgende:
Ow oh, zo snel zijn ze gewoon niet. Ik kreeg pas na een maand oid bevestiging dat ik hier woonde en toen zaten er niet eens feestdagen tussen
Idd. Valt me wel tegen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:23 schreef Duvel86 het volgende:
Ze mogen weleens strooien in de straten zeg, het is spiegelglad overal. Bij jullie niet?
Geniaal acteerwerk van die medewerker!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En ik dacht eerst ook, het zal wel aan de feestdagen liggen, maar ik kon het toch niet laten eens te informeren.
En aangezien ze zelf een beetje verbaasd was dat ik nog niks had ontvangen...
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:09 schreef mjan het volgende:
[..]
Geniaal acteerwerk van die medewerker!
Goed!quote:Maar hoe bevalt het voor de rest zo in Den Bosch?
Oh crap ja, dat komt er ook weer aan.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:18 schreef Roflpantoffel het volgende:
Hebben jullie het al gehoord van onze ouwe Sint Jan, niemand weet daar het nog het fijne van.
Godver, Oeteldonk.. schiet op!
Eindelijk!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Oh crap ja, dat komt er ook weer aan.
Is dat niet de Lidl of de Aldi? Die is cheap! Op de Helftheuvel heb je de c1000 en de AH, zal sowieso wel duurder zijn.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Even een vraag voor Ceased2Be of mjan of ieder ander die het weet.![]()
Is die buurtsuper aan de Chr. Huygensweg erg duur in vergelijking met grote supermarkten of valt dat wel mee?
Nee, een Turk.quote:
Ja weet ik, ga meestal naar de Helftheuvel, maar ik was gewoon benieuwd. Je hebt er niet zoveel keus, maar is toch handig als je ff gauw wat moet hebben.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:03 schreef Roflpantoffel het volgende:
Volgens mij heb je dan nog 2 opties, Helftheuvel of de Albert Heijn in de Arena?
Die zitten daar allebei in de buurt, Lidl wat dichterbij.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:17 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Is dat niet de Lidl of de Aldi? Die is cheap! Op de Helftheuvel heb je de c1000 en de AH, zal sowieso wel duurder zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |