Zat je toevallig in de 63 van 8:37 ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:20 schreef Ruder het volgende:
Parttime Boschenaar meldt zich aan
Vandaag weereens in Maaspoort geweest, wat is dat toch een eind vanaf het station (als je met het OV bent)
Maar 20 minuten vanaf het station.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:20 schreef Ruder het volgende:
Parttime Boschenaar meldt zich aan
Vandaag weereens in Maaspoort geweest, wat is dat toch een eind vanaf het station (als je met het OV bent)
Wel handig dat er echt nérgens op die site een adres van dat gebeuren is te vinden... Of ik kijk er echt straal overheen natuurlijk.quote:
Binnen 10 seconden...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:36 schreef mjan het volgende:
[..]
Wel handig dat er echt nérgens op die site een adres van dat gebeuren is te vinden... Of ik kijk er echt straal overheen natuurlijk.
quote:Ons adres is:
BMG Sauna Devarana B.V.
De Eendenkooi 9
‘s Hertogenbosch
Wtf, dit is wel heel sneu van mijquote:
Gewoon bij "contact' in het menu.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:41 schreef mjan het volgende:
[..]
Wtf, dit is wel heel sneu van mij
Maar waar staat het nou op die site, want ik zie het nog steeds niet :p
*zucht* En ik kan niet eens het tijjdstip de schuld geven.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gewoon bij "contact' in het menu.![]()
http://www.saunadevarana.nl/?page=60
Zo'n vermoeden had ik al.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:49 schreef mjan het volgende:
[..]
*zucht* En ik kan niet eens het tijjdstip de schuld geven.
Bij contact en info klikte ik dus meteen door in die submenuutjes...
Ik ga mezelf even in een hoekje verstoppen...
quote:
Ok.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:52 schreef mjan het volgende:
[..]
Pompidom...
Ander onderwerp dan maar?
Nee 69 van 14.45 en terug de 69 van 17.34quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zat je toevallig in de 63 van 8:37 ?
Oh ok. De Marie Koenenlaan ken ik niet, maar ik hoef er ook niet zo vaak naartoe. De andere lijnen doen er wel lang over idd. Ik moet dan bij Primeline uitstappen. Meestal ga ik op de fiets, maar het was niet zo'n goed weer en ik heb iets aan m'n enkel/voet dus dat leek me niet zo'n goed idee.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:58 schreef Ruder het volgende:
[..]
Nee 69 van 14.45 en terug de 69 van 17.34
Ik moet daar altijd bij de Marie Koenenlaan zijn en daar rijden alleen de 68 en 69 naar toe (en de 68 rijdt altijd heel vaag en blijft veelste te lang bij de Troelstadreef staan)
Daar ga ik alleen heen als het echt niks is in de andere kroegen. Meestal wel gezellig.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:56 schreef Ruder het volgende:
Het was gisteren gezellig in de Taveerne!
De rest was dichtquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:45 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Daar ga ik alleen heen als het echt niks is in de andere kroegen. Meestal wel gezellig.
Lalala is echt een hockey kroeg, allemaal lang harige tekkels. Niet echt wat voor mij.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:10 schreef Ruder het volgende:
[..]
De rest was dicht
ja waren eerst naar lalalala maar dat was kansloos
idem, maar dan voor een oude Boulevard / Boortoren gangerquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:42 schreef sjimz het volgende:
Waar is het tegenwoordig dan nog leuk uitgaan?
Ik ben nog van de Kings en Galaxy
Boortoren ben ik ook nog vaak geweest.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
idem, maar dan voor een oude Boulevard / Boortoren ganger
Galaxy is inmiddels de 3 Gezusters, en Kings bestaat geloof ik nog.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:42 schreef sjimz het volgende:
Waar is het tegenwoordig dan nog leuk uitgaan?
Ik ben nog van de Kings en Galaxy
Ik dacht dat de naam van de Kings veranderd was in Club23 of zoiets.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:11 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Galaxy is inmiddels de 3 Gezusters, en Kings bestaat geloof ik nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |