Heeft ze een slecht geweten dan, dat iemand die zogenaamd haar "vriend" is opeens reden zou hebben haar te laten stikken ?quote:Op maandag 14 april 2008 00:00 schreef DaantjeF het volgende:
voordat ze bijna in slaap is gevallen schrikt ze weer wakker en wordt ze in haar bed geduwd en stikt bijna (geen lucht). Voor de duidelijkheid: ze was (fysiek) alleen.
Nb. Haar vriend heeft dus 6 jaar geleden zelfmoord gepleegd door voor de trein te springen, hij was zwaar hypochondrisch dus. Schoonmoeder beweert zo nu en dan in dromen contact met hem te hebben en vermoed dat de "harrassement" door deze meneer gepleegd werd.
dan zou je niet hoeven denken aan mensen die je niet mogen maar die zou je dan meteen zien toch in je slaapkamer .quote:Op maandag 14 april 2008 09:42 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Heeft ze een slecht geweten dan, dat iemand die zogenaamd haar "vriend" is opeens reden zou hebben haar te laten stikken ?
Als ik het idee zou hebben dat een 'geest' mij zou willen laten stikken,
zou ik toch eerst aan mensen denken die me niet mogen dan aan mijn vriendin eerlijk gezegd.
Als ik het idee zou hebben dat een 'geest' mij zou willen laten stikken dan zou ik niet hoeven denken aan mensen die je niet mogen maar die zou ik dan meteen zien toch in mijn slaapkamer ?quote:Op maandag 14 april 2008 12:29 schreef Summers het volgende:
[..]
dan zou je niet hoeven denken aan mensen die je niet mogen maar die zou je dan meteen zien toch in je slaapkamer .
Dit is goeie info, dat fenomeen kende ik nog niet.quote:Op maandag 14 april 2008 15:01 schreef Prst_ het volgende:
Bij dat soort verhalen zou ik eerst eens kijken of er geen sprake kan zijn van slaapapneu of slaapverlamming, voordat ik het ging zoeken bij geesten die je zouden proberen te wurgen.
Ik haal regelrecht van Wikipedia :quote:Op maandag 14 april 2008 16:33 schreef DaantjeF het volgende:
[..]
Dit is goeie info, dat fenomeen kende ik nog niet.
Laat wel nog even wat te raden over qua uitleg omtrent lawaai van een lopend persoon door haar huis.
quote:De verlamming kan gepaard gaan met hallucinaties
In een periode van stress heb ik dit heel vaak mee gemaakt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:18 schreef Prst_ het volgende:
Op het moment zelf was dit een behoorlijk enge situatie. Je meent wakker te zijn maar je kunt niets doen. Je zit half in een droomtoestand, maar je denkt volledig wakker te zijn. Dit maakt het een intense ervaring.
Hoezo waren ze echt ?quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:03 schreef Darkwolf het volgende:
Gelukkig had ik geen fictionele maar op dat moment super realistische personen, geesten of andere fysieke invloeden.
Mijn ervaringen waren "echt" daar ik gewoon nog alles van de echte wereld kon voelen / horen, al dan een beetje vervormd.
Dan kun je de discussie dus weer op nieuw beginnen. Wat dan rijst de vraag weer hoeveel macht heeft een overleden persoon / geest?quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:56 schreef LXIV het volgende:
Wat ik me altijd afvraag is: Stel nu dat overledenen als geesten op aarde kunnen blijven ronddwalen als ze dat willen en gaan lopen kutten. Dan zouden mensen zoals Mengele en Hitler toch de hele nacht lastig moeten zijn gevallen? Maar daar hoor je niks van.
Ik ben het met je eens, en ik ben jouw mening in deze exact omschreven tekst al meerdere keren tegengekomen. Je hebt het vaak over het fenomeen "verschilende" verhalen valt me op.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:38 schreef L.Denninger het volgende:
Zo mooi, want er zijn zoveel verschillende verhalen.
De een krijgt dit door van z'n astrale alien contact, de ander krijgt door channeling iets heel anders door, de volgende wordt door z'n gids weer een heel ander verhaal verteld.
Mja, maar als je drie verschillende mensen hebt met 3 compleet verschillende verhalen over het hiernamaals zullen er toch minstens 2 ongelijk moeten hebben.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:53 schreef DaantjeF het volgende:
Om kort te gaan, kan ik met zekerheid zeggen dat er mensen zijn die niet liegen.
Ja, ik heb dat boek eerder aangeboden gekregen en heb het kort bestudeerd.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:07 schreef Loppe het volgende:
Om even terug te gaan op Hitler, volgens één van de boeken van J. Rulof, zou Hitler zulke erge zonden hebben gemaakt dat hij zijn leven in het hiernamaals zo goed als lam doorbrengt. Hij wordt onderdrukt door het vele leed dat hij heeft aangedaan dat het nog vele jaren zou duren eer hij voort kan gaan. Lees het boek: De volkeren der aarde door Gene zijde bezien.
Het zou kunnen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:11 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Mja, maar als je drie verschillende mensen hebt met 3 compleet verschillende verhalen over het hiernamaals zullen er toch minstens 2 ongelijk moeten hebben.
Dus misschien liegen ze niet bewust, maar ze kunnen niet alledrie de waarheid vertellen, toch ?
quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:01 schreef Loppe het volgende:
De naam van de familie is mss gezuiverd maar ondertussen is de familie een moordenaar rijker. Zelfde als een oorlog waar men moordt voor een ideologie, land,...
Cultuur is wel verbonden met jezelf maar het mag geen daden van onrecht tegenover een ander goedpraten, al is het in naam van familie, land, idee of whatever.
Zolang je leert uit je zonden heb je geen gemiste kans. Tenzij je je gehele leven het kalf wil uithangen.
Voor hem geen probleem, eerder een "eer".quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:10 schreef Loppe het volgende:
Hij zal die moord toch moeten dragen, zonde of niet.
Hoe kan zij dit zo gedetaileerd weten, terwijl een Char naar letters moeten gissen? Zou ze dan niet een bijzonder goed medium zijn?quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:24 schreef DaantjeF het volgende:
Kort geleden had ik een gesprek met een paranormale vriendin en ik stelde de vraag hoe de opvolgende dimensie werkt en hoe dat er dan uitziet. Zij vertelde dat de dimensie geen tijdsfactor kent en dat overgegane mensen, met hun zielenlichaam (die zich in elke cel van ons lichaam bevindt) zich sneller dan licht bewegen en dus in een micro seconde (om het maar zo te stellen) op plekken kunnen zijn waar de dimensies zich kunnen overlappen, door mediums bijvoorbeeld.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |