abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57713300
ik zat me af te vragen hoeveel macht je hebt als je komt te overlijden.
ik bedoel ik heb wel eens meegemaakt dat een overledene (oud oma) via een droom bij mij is gekomen en een andere overledene (onbekend) via een vriendin tegen mij heeft gesproken.

nu vraag ik me af of iemand die bij aarde blijft hangen meer dingen kan doen, en dan ook echt belangrijke dingen.
belangrijke berichten aan wereldlijders enz. doorgeven. misschien zelfs mensen vermoorden (of aanzetten tot moord)

dan zou je toch übermachtig zijn?

graag jullie visie
  zondag 30 maart 2008 @ 13:26:11 #2
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_57713329
Het is nieuw voor me dat ontbinding en vergetelheid tekenen van macht zijn...
pi_57713708
nou ik heb wel eens gehoord en gelezen dat geesten dingen om kunnen laten vallen, bewegen, dingen aan en uit zetten. ik vroeg mij af of ze dan op die manier ook iets kapot kunnen laten vallen op iemand hoofd dat ie doodgaat. of via iemand binnendringen dat ie helemaal gek wordt en zelfmoord pleegt. ik heb een topic over glaasje draaien gelzen waar iemand dit heeft meegemaakt.. het vallende gedeelte dan, niet het bezetene gebeuren.

zou je als je dood bent dan mensen als bin laden (mits die nog leeft) op kunnen zoeken en die gewoon doden
  zondag 30 maart 2008 @ 14:14:15 #4
124403 UZN
Hello world!
pi_57714291
Het feit dat niemand dan al gedaan heeft bewijst wel dat het niet kan he?

Anders had iemand dat toch allang met Hitler/Saddam etc gedaan?
pi_57714480
misschien waren die mensen bezeten door geesten die op algehele wereldmacht uit was en kon iemand die goede bedoelingen had niet meer bij komen? wie zegt dat dat niemand dat al gedaan heeft? misschien zijn er wel een heleboel mensen op deze manier gestorven maar weet je het gewoon niet omdat het niet in de media gebracht is en niet in je nabije omgeving gebeurt is.
pi_57716412
er bestaat daar genoeg info over op inet en in boeken (vb Rulof)

of je het waar is, hangt van jezelf af
  zondag 30 maart 2008 @ 18:40:41 #7
124403 UZN
Hello world!
pi_57719474
Wilders is zeker ook bezeten dan
pi_57728702
quote:
Op zondag 30 maart 2008 14:14 schreef UZN het volgende:
Anders had iemand dat toch allang met Hitler/Saddam etc gedaan?
Ik denk niet dat dat nog nodig is.......
  maandag 31 maart 2008 @ 10:16:40 #9
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_57732226
Dit is een interessante gedachte / topic.

Ik zelf ben er 100% zeker van dat we na deze materiële 3d wereld verder evolueren in een andere dimensie. Die andere dimensie onderzoek ik dus al zo nu en dan sinds een paar jaar. Er wordt wel wat over geschreven, maar het is niet echt duidelijk en veel bronnen zijn er niet. Ze hebben het dan vaak over de liefdessferen en dat alles mooi en happy is, erg zweverig.

Ik ken een vrouw die een sterk paranormaal vermogen heeft en met overleden mensen kan communiceren, zij is dus medium. Deze vrouw ken ik zo goed dat ik vrijwel voor 100% zeker weet dat ze de waarheid vertelt.

Ik heb haar een tijdje geleden gevraagd hoe zo'n opvolgende dimensie er uit ziet en hoe die geesten er dan bij lopen.

Ze kon het moeilijk uitleggen. Ze vertelde dat de opvolgende dimensie ook bedoelt is voor het verder evolueren en dat er ook een soort van beschaving is. Ik vroeg ook hoe dat dan zat met het feit als ze een sessie heeft met een bekende, waarvan ze de hand vasthoudt en dingen doorkrijgt, dat er dan opeens geesten zich "aanmelden". Volgens haar kunnen deze geesten in een seconde op een bepaalde plek komen omdat ze zich sneller bewegen dan licht. Ze reizen dus ook. Ik vroeg ook nog hoe het dan zit met dat geesten kleding aan hebben etc. Ze antwoordde dat ze vaak de kleding dragen waarmee ze begraven zijn. Sommige hebben ook gel in hun haar of andere persoonlijke dingen bij zich uit het leven. Zo heb je ook plekken waar iemand bijvoorbeeld overleden is. Dan blijft de energie van die persoon daar in feite hangen en de geest blijft daar vaak lang aanwezig. De meesten begeleiden dus mensen in deze wereld.

Wat voor macht ze dan precies hebben is een opvolgende interessante vraag. Ik heb contact gehad met een jongen die paranormaal begaafd is en door zijn vader van jongs af aan opgeleid wordt. Deze persoon vertelde mij een keer dat er weer kaarsen van z'n TV op de grond gegooid werden tijdens het kijken van een film. Ik kan me dan voorstellen dat als de kaarsen branden en dus een brand kan ontstaan. En inderdaad, als je een zwaar voorwerp van bijvoorbeeld een plank af kan bewegen kan deze ook iemand doden. Ik weet dus niet precies hoe dit zit. Ik heb zelf nooit in mijn leven van dit soort bewegingsacties van dichtbij gezien. Op de een of andere manier het ik het gevoel dat het niet mogelijk is een levende persoon in onze wereld schade direct te berokken. Uiteindelijk ben jij zelf de enige die jezelf iets aan kan doen denk ik. Indirect dan weer wel, indirecte schade of acties die leiden tot, daar geloof ik persoonlijk kan weer wel in.

Misschien hangt het af of je er 1. voor open staat. Vervolgens hangt het ervan van af of je het aankunt, qua mindset. Sterke wil, voeten op de aarde lijkt me genoeg kracht om alles buiten de deur te houden.

[ Bericht 0% gewijzigd door DaantjeF op 31-03-2008 10:32:18 ]
Life is what happens to you, while you're busy making other plans...
pi_57733534
We kunnen met redelijke zekerheid zeggen dat de meeste van alle ~6 miljard mensen die nu leven, binnen 100 jaar dood zijn. Da's best veel. Maar dat is niks vergeleken met het aantal mensen wat al dood is gegaan in het verleden. Laten we zeggen een kleine 1000 miljard.

Je zou toch zeggen dat we dan constant, aan de lopende band, dingen zullen zien omvallen, nietwaar? En toch gebeurt het nooit dat er iets omvalt wat niet te verklaren is. Alleen anecdotes en verklaringen van mensen van wie de betrouwbaarheid twijfelachtig is.

Mijn conclusie is dan ook: dood is dood. Wat resteert zijn simpelweg illusies en/of onwaarheden. Mensen als Char liegen gewoon de boel bij elkaar, Robbert vd. Broeke ook - ondanks zijn ongetwijfeld goede bedoelingen.

Maargoed, mensen die willen geloven kan je niet overtuigen van het tegendeel. Naar mijn ervaring is dat vaak veel te confronterend voor die mensen, ze hebben paranormale houvast nodig om normaal te kunnen leven.

Jammer vind ik dat...
  maandag 31 maart 2008 @ 12:07:52 #11
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_57734388
Ik wil best meegaan in de gedachte dat dood, dood zou kunnen zijn. Dat maakt het er allemaal wel erg makkelijk op.

Ik heb zelf echter een aantal ervaringen achter de rug waardoor ik zeker weet dat er meer is. Daarbij komt mijn vriendschap met een paranormaal persoon die dus absoluut niet liegt. Zo is deze persoon is in een parallel universum geweest en teruggekeerd, om een voorbeeld te geven.

Op dit vlak verschillen wij dan ook van gedachte, en dat kan.

Waarom het goede doen dan in dit leven? Waarom luisteren naar die "stem" die van binnen uit komt en die als leidraad middels intuïtie een mens stuurt?

Personen die jij hierboven noemt ken ik niet persoonlijk dus heb ik geen oordeel over. Mediums die op TV handelen in de vorm van een show zet ik sowieso mijn twijfels bij. Dan prefereer ik oude metaforische gnostische geschriften nog eerder. Geloven is een groot woord, geloof is geen feit. Geloof is het jezelf overtuigen om standvastigheid in overtuiging te bewerkstelligen. Kennis wordt wijsheid door ervaring zeg ik dan vaak. Die paar paranormale mensen die ik ken lachen om de huidige TV shows, soms voelen ze zichzelf soms belachelijk gemaakt. Deze mensen zijn ook allemaal altijd als "freak" behandelt als kind en hebben altijd moeten knokken om hun gave te onderdrukken omdat ze niet buiten de boot wilde vallen en gewoon ook een normaal kind wilde zijn.

De gedachtegang van het feit dat er miljarden mensen zijn dood gegaan en er dus om de havenklap objecten zouden moeten bewegen vind ik nuchter en klinkt enigszins aannemelijk. Ik probeer niemand te overtuigen, maar tegenover dit argument kan ik vanuit bestudering zetten dat bepaalde ontwikkelde mensen verder reizen en anderen tijdelijk achterblijven in aanklevende dimensie om iets af te maken. Zo heb ik eens een verhaal gehoord van een zeker persoon die zo erg gehecht was aan een materieel object, dat deze op de plek waar het object zich bevond gedurende een lange periode bleef "rondhangen". Dan zijn er ook weer verhalen over plekken waar mensen verschrikkelijk om het leven zijn gekomen waar "nare energieen" voelbaar zijn.

Zo kun je tijd dus ook zien. Als een deken van verschillende dimensies die elkaar soms overlappen waar dus ontmoetingen of reacties mogelijk zijn. Ook middels rituelen kan dit met intentie bewerkstelligd worden. Het is simpelweg het jezelf openstellen lijkt mij dan. Waarom sommige personen deze gave hebben en anderen weer niet weet ik dan weer niet. Iets dergelijks zal wel met genen en DNA te maken hebben lijkt me.
  maandag 31 maart 2008 @ 19:32:15 #12
124403 UZN
Hello world!
pi_57743349
Hoeveel millioen doden heeft Hitler wel niet op zijn geweten en niet 1 geest die ff een (Massief houten) boekenkast op zijn knar laat vallen?

Hierbij theorie ontkracht.
  maandag 31 maart 2008 @ 23:20:23 #13
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_57749742
quote:
Op maandag 31 maart 2008 19:32 schreef UZN het volgende:
Hoeveel millioen doden heeft Hitler wel niet op zijn geweten en niet 1 geest die ff een (Massief houten) boekenkast op zijn knar laat vallen?

pi_57758545
quote:

In een fysiek lichaam ben je altijd sterker dan welke geest ook.
  woensdag 2 april 2008 @ 08:38:19 #15
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_57773638
quote:
Op maandag 31 maart 2008 11:25 schreef Blue-eagle het volgende:
We kunnen met redelijke zekerheid zeggen dat de meeste van alle ~6 miljard mensen die nu leven, binnen 100 jaar dood zijn. Da's best veel. Maar dat is niks vergeleken met het aantal mensen wat al dood is gegaan in het verleden. Laten we zeggen een kleine 1000 miljard.
En dan heb je nog niet eens de dieren mee gerekend.
Ja... ook die hebben zielen!
(Misschien ben jij wel een dier in je vorige leven geweest? )
quote:
Maargoed, mensen die willen geloven kan je niet overtuigen van het tegendeel. Naar mijn ervaring is dat vaak veel te confronterend voor die mensen, ze hebben paranormale houvast nodig om normaal te kunnen leven.
Jammer vind ik dat...
Zelf communiceer ik niet met overleden mensen. Dat staat mij tegen op de een of andere manier en juist DAT lijkt mij confronterend.
However, ik heb wel eens met een paar overleden dieren gecommuniceerd (de eerste ervaring zocht mij op letterlijk en figuurlijk en niet andersom!) dus er is wel degelijk meer naar de dood oftewel je bent nog "iets" of "iets" van jou blijft achter na de dood.
Mijn ervaring is juist dat het heel waarschijnlijk is daar ik met antwoorden kwam die ik niet kon weten.
Ook deed ik geen giswerk of stelde ik vragen met mijn eerste ervaring en ik tikte als een gek weg om alle informatie door te geven ter verificatie.

Dus hierboven al is gezegd: het is zo verschrikkelijk makkelijk om je er maar bij neer te leggen dat dood dood is.
En het is nog makkelijker om te zeggen dat er nooit iets geverifieerd is uit al die miljarden doden betreft tekens van en uit het hiernamaals.
Maar die zijn er wel degelijk en zijn er altijd al geweest.
Vooral indiaanen en shamanen werken veel met energie buiten deze fysiek realiteit (a.k.a "spirits".)
Tja, dat alles maar onder "denail due to lack of evidence" word geflikkerd is het nogal makkelijk te concluderen dat er nooit wat concreets is gebeurd tijdens de hele (menselijke) geschiedenis op deze planeet!
Humans are so ignorant wat dat betreft!
quote:
Nou? Misschien omdat heftige fysieke aanslagen allemaal zijn mislukt?
Dacht je echt dat alleen geesten dat zouden willen doen?
Genoeg levende mensen die pogingen hebben gewaagd. Allemaal gefaald stuk voor stuk.
What the FOK! gaat een bloody boekenkast nog uithalen dan?
  woensdag 2 april 2008 @ 13:22:27 #16
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_57778288
Mag ik vragen hoe die communicatie verliep met dieren.
Over wat voor soort communicatie hebben we het dan?

Is het een (intuïtief) gevoel of krijg je ook letterlijk "tekst / taal" door?
  woensdag 2 april 2008 @ 15:09:56 #17
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_57780735
quote:
Op woensdag 2 april 2008 13:22 schreef DaantjeF het volgende:
Mag ik vragen hoe die communicatie verliep met dieren.
Over wat voor soort communicatie hebben we het dan?
Is het een (intuïtief) gevoel of krijg je ook letterlijk "tekst / taal" door?
De communicatie was puur telepatisch.
Ik voelde zijn aanwezigheid heel sterk... een soort eenheid.
Wat ik kreeg waren kraakheldere beelden en voor de rest gevoel dat weer vertaald word naar menselijke woorden vanuit eigen interpertatie.
Letterlijke tekst en taal zul je nooit direct binnen krijgen daar dieren onze (vocale) manier van communiceren niet beheerst natuurlijk!
pi_57781170
Bwhahaha, wereldlijder
pi_57782398
wtf Darkwolf, you're full of shit
  woensdag 2 april 2008 @ 16:31:22 #20
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_57782519
Zo zat ik gisteren nog met mijn boerenkool te communiceren;
nooit geweten dat boerenkool een hekel heeft aan porselein !

Ja, het is een zware last om de gave te hebben maar ik zou 'm niet willen missen.
zzz
  woensdag 2 april 2008 @ 16:38:19 #21
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_57782671

Ik heb inderdaad eerder gehoord dat "het doorkrijgen" via beeld gaat, zo ook bij "menselijke entiteiten" vanuit de andere dimensie, daarom stelde ik ook de vraag.

En papagaaien kunnen er wat van hoor...
pi_57786247
dus het zou wel mogelijk kunnen zijn.

nou dan ben ik eruit

even verder met dat communicatieve gebeuren..

niet voor de niet-zweverige mensen weggelegd

moet je daar echt open voor staan of kan het je ook als je er niet voor open staat ineens overvallen?

ik weet dat ik er best voor open sta en het is mij 1 x gebeurd dat iemand heel heftig liet merken contact te willen hebben, maar ik had er een slecht gevoel. hij is uiteindelijk een keer via een vriendin tegen mij aan gaan lullen en toen zag ik wel vuur, toen we het over jaloezie hadden. ik heb het toen ook afgekapt en min of meer weggestopt. hij is nog wel aanwezig, maar niet meer zo extreem als destijds. en als hij aanweziger wordt zoek een soort van schild.

maar kan hij dan niet meer bij mij komen omdat ik niet voor hem open sta of is het dan echt die blokkade die ik psychisch opwerk
  woensdag 2 april 2008 @ 22:03:52 #23
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_57790968
quote:
Op woensdag 2 april 2008 19:23 schreef OBION het volgende:
dus het zou wel mogelijk kunnen zijn.

nou dan ben ik eruit

even verder met dat communicatieve gebeuren..

niet voor de niet-zweverige mensen weggelegd

moet je daar echt open voor staan of kan het je ook als je er niet voor open staat ineens overvallen?

ik weet dat ik er best voor open sta en het is mij 1 x gebeurd dat iemand heel heftig liet merken contact te willen hebben, maar ik had er een slecht gevoel. hij is uiteindelijk een keer via een vriendin tegen mij aan gaan lullen en toen zag ik wel vuur, toen we het over jaloezie hadden. ik heb het toen ook afgekapt en min of meer weggestopt. hij is nog wel aanwezig, maar niet meer zo extreem als destijds. en als hij aanweziger wordt zoek een soort van schild.

maar kan hij dan niet meer bij mij komen omdat ik niet voor hem open sta of is het dan echt die blokkade die ik psychisch opwerk

Waar jij het over hebt zijn mijn inziens meer "psychische aanvallen / vampirisme"; spiritual warfare wordt dat genoemd, het is een vorm van Black Magick waarin ook soms Kaballah een rol speelt.

Een kennis van mij heeft lange tijd erg intensief gecommuniceerd met iemand die hij vertrouwde en deze persoon voerde hem negativiteit en allemaal "enge dingen" en onderwerpen. Mijn vriend ging toen als het ware parasiteren op de aangeleverde kennis van deze boosdoener. Hij had wel een voorgevoel dat er iets niet klopte, maar vertrouwde de man en nam meer en meer kennis tot zich en geloofde ook alles. De man stuurde toen ook een foto van zichzelf en legde zodoende een energetische link. Toen de band sterker en sterker werd wachtte de man op een opmerking die mijn vriend min of meer psychologisch afgedwongen werd door voering van geschreven stukken en het lukte.. De opmerking moest iets in de trant zijn van het feit dat je jezelf onderdanig stelt aan de ander. Dus bijvoorbeeld hem "G0d" noemen. Hoe gek ook, mijn vriend heeft, toen hij helemaal in de war raakte en als het ware gebrainwashed werd op een zeker moment ook die uitspraak gedaan...

Om kort te gaan.. dan heb je dus een hele sterke energetische band van persoon tot persoon gelegd, je bent je zelfvertrouwen kwijt dus je staat "maximaal open" en zet de man (boven jezelf) en op een voetstuk.. en ja, dan is daar opeens op een nacht die "gele zon" en zuigen ze je in één keer leeg aan kracht (liefde) via je Plexus Solaris. Dan klapt als het ware je derde oog open, en da's niet fijn, een diepe steek in de maag en maanden van de kaart. Geen hap door je strot krijgen en iedere ochtend "een steen" in je maag.

Ik wil hiermee niet beweren dat G0d wel of niet bestaat, maar ik doel op het feit wat Jezus zei: Geef nooit je autoriteit aan een ander over.

Wanneer we het over "shielding" hebben, zijn er veel occultisten die beweren dat ze een shield visualiseren. Ze visualiseren dan een energetische bol om zich heen van wit of blauw licht en daarnaast denken ze aan wortels die vanuit hun voeten rechtstreeks de aarde ingaan tot in de kern. Dit is een optie waarvan vele zeggen dat ze er genoeg aan hebben. Ik heb met meerdere mensen gesproken over shielding. Zo heb ik een keer een hele "hoge" occultist ontmoet en die vertelde me dat in principe alle shieldings-optrekkingen te doorbreken zijn. Het WARE shield zit hem in pure zelfvertrouwen. "An honest man has nothing to fear" is het gezegde dan.

Hoe het met entiteiten en geesten zit weet ik niet helemaal precies, zoals ik al zei gaat het om zelfvertrouwen en "open staan" voor deze fenomenen. ik heb een keer een meisje uit Belgie ontmoet dat in paniek kwam aanzetten en om hulp vroeg. Zij beweerde dus sinds lange tijd astraal verkracht te zijn in haar slaap en ze kon er niets tegen doen. Ze had nog maar 3 uur slaap gemiddeld per nacht omdat ze weigerde in REM slaap te gaan omdat dan (volgens haar) Die "andere personen" bij haar konden komen om haar aan te vallen en te misbruiken. Ik heb een tijd geprobeerd haar zelfvertrouwen op te krikken door ook een aantal visualisaties in shieldings-technieken uit te leggen die mij waren uitgelegd, maar het hielp niet volgens haar. Was eigenlijk een kort contact trouwens, heb daarna niets meer van haar gehoord, wel weet ik zeker dat ze geen onzin uitkraamde want ze was diep ongelukkig en keer op keer feitelijk exact over de acties etc.

Om een lang verhaal nog langer te maken... Je kunt jezelf dus wel degelijk shielden door zelf iets te bedenken en dat te visualiseren.. een dikwandige bol met punten naar buiten en daarbij een kooi om degene waarvan jij denkt dat deze iets van plan is, als jou dat meer kracht/geloof/concentratie en dus zelfvertrouwen biedt. Dan is er nog het fenomeen "geloof". Iemand zei een keer tegen me " Voodoo doet me niks, ik hou me er niet mee bezig, ik geloof er niet in, dus kan het mij ook niet deren!".. leuke uitspraak, maar dat laatste stukje " kan het mij ook niet deren" daarbij fronste ik mijn wenkbrouw, er was dus wel degelijk een stukje geloof bij deze persoon op dat moment. Maar zoals ik al zei: het ultieme shield is je zelfvertrouwen door "puur" te zijn. Als je jezelf de vraag gaat stellen "kan ik een blokkade opgooien en kan hij dan niet meer bij me komen..???" Dan weet ik al hoe laat het is. Dan is dit fenomeen dus in principe al jou de baas, aan jou dan om er iets aan te doen.
  woensdag 2 april 2008 @ 22:04:36 #24
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_57790993
Dubbel, sorry.
  donderdag 3 april 2008 @ 07:48:51 #25
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_57797431
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:38 schreef DaantjeF het volgende:
En papagaaien kunnen er wat van hoor...
Ok touchee...
Dat ze woorden kunnen spreken is een feit, dat wel.
Maar ik vraag mij af hoe bewust papagaaien onze taal bewust beheren op dat aspect.
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:31 schreef L.Denninger het volgende:
Zo zat ik gisteren nog met mijn boerenkool te communiceren;
nooit geweten dat boerenkool een hekel heeft aan porselein !
Ja, het is een zware last om de gave te hebben maar ik zou 'm niet willen missen.
Dude! Kun jij dat echt? Dan heb jij nog een sterkere gave als ik man!
Zou jij dan a.u.b (doen we wel via het test topic) mijn wortels willen influisteren voordat ik ze zaterdag aan de paarden voer?
Zodat ze weten dat deze heel gulzig zijn en dat ze bijna niks zullen voelen en het voor een goed doel is?
Ik neem aan dat je ook met ze op afstand kan communiceren toch?
Thanks!
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:25 schreef Loppe het volgende:
wtf Darkwolf, you're full of shit
Dat is jou mening! Zeker weten doe je het natuurlijk nooit!
Ik bedoel, hoe weet jij nou wanneer ik het laatst op de pot heb gezeten? Misschien was ik wel net geweest toen jij deze statement schreef!

[ Bericht 27% gewijzigd door Darkwolf op 03-04-2008 07:54:08 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')