quote:
Op maandag 31 maart 2008 11:25 schreef Blue-eagle het volgende:We kunnen met redelijke zekerheid zeggen dat de meeste van alle ~6 miljard mensen die nu leven, binnen 100 jaar dood zijn. Da's best veel. Maar dat is niks vergeleken met het aantal mensen wat al dood is gegaan in het verleden. Laten we zeggen een kleine 1000 miljard.
En dan heb je nog niet eens de dieren mee gerekend.
Ja... ook die hebben zielen!
(Misschien ben jij wel een dier in je vorige leven geweest?

)
quote:
Maargoed, mensen die willen geloven kan je niet overtuigen van het tegendeel. Naar mijn ervaring is dat vaak veel te confronterend voor die mensen, ze hebben paranormale houvast nodig om normaal te kunnen leven.
Jammer vind ik dat...
Zelf communiceer ik niet met overleden mensen. Dat staat mij tegen op de een of andere manier en juist DAT lijkt mij confronterend.
However, ik heb wel eens met een paar overleden dieren gecommuniceerd (de eerste ervaring zocht mij op letterlijk en figuurlijk en niet andersom!) dus er is wel degelijk meer naar de dood oftewel je bent nog "iets" of "iets" van jou blijft achter na de dood.
Mijn ervaring is juist dat het heel waarschijnlijk is daar ik met antwoorden kwam die ik niet kon weten.
Ook deed ik geen giswerk of stelde ik vragen met mijn eerste ervaring en ik tikte als een gek weg om alle informatie door te geven ter verificatie.
Dus hierboven al is gezegd: het is zo verschrikkelijk makkelijk om je er maar bij neer te leggen dat dood dood is.
En het is nog makkelijker om te zeggen dat er nooit iets geverifieerd is uit al die miljarden doden betreft tekens van en uit het hiernamaals.
Maar die zijn er wel degelijk en zijn er altijd al geweest.
Vooral indiaanen en shamanen werken veel met energie buiten deze fysiek realiteit (a.k.a "spirits".)
Tja, dat alles maar onder "denail due to lack of evidence" word geflikkerd is het nogal makkelijk te concluderen dat er nooit wat concreets is gebeurd tijdens de hele (menselijke) geschiedenis op deze planeet!
Humans are so ignorant wat dat betreft!

quote:
Op maandag 31 maart 2008 19:32 schreef UZN het volgende:Hoeveel millioen doden heeft Hitler wel niet op zijn geweten en niet 1 geest die ff een (Massief houten) boekenkast op zijn knar laat vallen?
Hierbij theorie ontkracht.
Nou? Misschien omdat heftige fysieke aanslagen allemaal zijn mislukt?
Dacht je echt dat alleen geesten dat zouden willen doen?
Genoeg levende mensen die pogingen hebben gewaagd. Allemaal gefaald stuk voor stuk.
What the FOK! gaat een bloody boekenkast nog uithalen dan?