Volgens Sporza.be :quote:Op zondag 30 maart 2008 14:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik zie dat volleybal net begonnen is, dus pas om een uur of 4 naar wielrennen?
Itt die 2 leek Freire de afgelopen tijd wel goed in vorm.quote:Op zondag 30 maart 2008 13:07 schreef Gitanki het volgende:
Boonen kon gisteren zijn zegereeks in de E3 niet voortzetten, Theo Bos niet op het WK baanwielrennen, dus wellicht een voorteken voor Freire.
Het zal weinig schelen in elk geval ...quote:Op zondag 30 maart 2008 15:47 schreef Leatherface het volgende:
Rodaniaaaaa, tadadadada.
Dat is volgens mij al zo ongeveer zo oud als het koersen in Vlaanderen zelf, of heb ik het mis?
De inzittenden horen het 's nachts nog waarschijnlijk.quote:Op zondag 30 maart 2008 15:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het zal weinig schelen in elk geval ...
Maar je moet toch volslagen gek worden als je in die auto 200 km moet rondrijden en constant "Rodania" moet aanhoren ?![]()
tataa daar is hijquote:Op zondag 30 maart 2008 16:48 schreef Catullus het volgende:
Nog geen streep door de kansen van Gilbert, denk ik.
Dat weet je niet natuurlijk. Hij zat toen eigenlijk al vrij ver en kwam niet echt dichter bij Chavanel toen hij achtervolgdequote:Op zondag 30 maart 2008 18:41 schreef rubbereend het volgende:
beetje jammer van die lullige val van Gilbert, anders had hij wel met Chavanel mee kunnen gaan
Helemaal achteraan in een uitgerokken peloton, dan zat hij waarschijnlijk op een seconde of 50, op een bepaald moment kwam hij tot op 13 seconden.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:04 schreef Wombcat het volgende:
Na de val kwam 'ie pas van echt ver terug.
zoveel warmer was het daar ook niet. ook vaak regen enzoquote:Op zondag 30 maart 2008 17:51 schreef TheArt het volgende:
Dat van Thomas begrijp ik nog wel enigszins. Die komt net uit Spanje, waar het toch wel een stukje warmer was (op die bergrit na). Maar de rest deed echt niets.
Chavanel is aan een goed seizoen bezig jaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |