Dat is Mika - stuck in the middlequote:Op woensdag 9 april 2008 16:44 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Ik heb dat fragmentje opgenomen met de telefoon toen het vanmiddag werd herhaald. Moet er bij zeggen dat het niet al te denderende kwaliteit is dus aub luidsprekers iets hard er goed luisteren. Op het einde is het wel vrij goed te doen.
Alvast bedankt
Onbekend-nummer
Gij bent mijn held he maatquote:
Geen stukje of linkje naar het stuk?quote:Op woensdag 9 april 2008 21:39 schreef Numbie het volgende:
Ik zoek het nummer wat je net aan het eind van Holland Next Top Model hoorde. Het is een neuriende donkere man met een muziekje erachter. Ik hoor dat de laatste tijd echt zo onwijs vaak bij series, wil nu toch wel eens weten wat het is.
Ik ben op zoek naar een voorwerp, het is rood en het komt vaak voor in het dagelijks leven.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:39 schreef Numbie het volgende:
Ik zoek het nummer wat je net aan het eind van Holland Next Top Model hoorde. Het is een neuriende donkere man met een muziekje erachter. Ik hoor dat de laatste tijd echt zo onwijs vaak bij series, wil nu toch wel eens weten wat het is.
Richie Havens & Groove Armada - Hands of Timequote:Op woensdag 9 april 2008 21:39 schreef Numbie het volgende:
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:20 schreef MASD het volgende:
Ik ben op zoek naar een voorwerp, het is rood en het komt vaak voor in het dagelijks leven.
Dat is em, bedankt! (Ik had even onder de account van mn vriendin gepost). Meer info kon ik trouwens niet geven, ik dacht misschien hebben mensen die aflevering net ook gezien...quote:Op woensdag 9 april 2008 22:21 schreef Poerkie het volgende:
[..]
Richie Havens & Groove Armada - Hands of Time
Axwell & Sebastian Ingrosso vs. Salem Al Fakir - It's True (Axwell & Sebastian Ingrosso Remix)quote:Op donderdag 10 april 2008 12:27 schreef wayn het volgende:
dance nummer met ''life will smile for you'' erin..
quote:Op woensdag 9 april 2008 20:46 schreef bierjoost het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat een beetje op Samin - Heather lijkt. Het is ook zeg maar een 'blij' beatje, maar niet happy hardcore.
Het is een soort trompetje en it goes a little something like this: tetete tete tetete
Edit: Het is niet Mahalageasca
Is Google weer kapot?quote:Op donderdag 10 april 2008 18:45 schreef Electro-Worm het volgende:
Ben op zoek naar een nummer van de red hot chilli peppers:
Het nummer gaat zo: How long How long . With a slide.
Separate my side, i dont believe its better.
Da´s alles. Iemand!?
Red Hot Chili Peppers - Otherside.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:45 schreef Electro-Worm het volgende:
Ben op zoek naar een nummer van de red hot chilli peppers:
Het nummer gaat zo: How long How long . With a slide.
Separate my side, i dont believe its better.
Da´s alles. Iemand!?
Nee dat is hem niet hij is blijer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |