Axwell & Sebastian Ingrosso vs. Salem Al Fakir - It's True (Axwell & Sebastian Ingrosso Remix)quote:Op donderdag 10 april 2008 12:27 schreef wayn het volgende:
dance nummer met ''life will smile for you'' erin..
quote:Op woensdag 9 april 2008 20:46 schreef bierjoost het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat een beetje op Samin - Heather lijkt. Het is ook zeg maar een 'blij' beatje, maar niet happy hardcore.
Het is een soort trompetje en it goes a little something like this: tetete tete tetete
Edit: Het is niet Mahalageasca
Is Google weer kapot?quote:Op donderdag 10 april 2008 18:45 schreef Electro-Worm het volgende:
Ben op zoek naar een nummer van de red hot chilli peppers:
Het nummer gaat zo: How long How long . With a slide.
Separate my side, i dont believe its better.
Da´s alles. Iemand!?
Red Hot Chili Peppers - Otherside.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:45 schreef Electro-Worm het volgende:
Ben op zoek naar een nummer van de red hot chilli peppers:
Het nummer gaat zo: How long How long . With a slide.
Separate my side, i dont believe its better.
Da´s alles. Iemand!?
Nee dat is hem niet hij is blijer.quote:
okay heb dat stukje dus ff terug gevonden na wat zoeken, en weet dus nogsteeds niet hoe het nummer heetquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:33 schreef kolnedrax het volgende:
ik zoek een nummer wat vandaag werd gedraait @ hollands got talent, zitten geen lyrics in, alleen beats, lijkt veel op de beats van partysquad en wordt ook vrij vaak gedraait tijdens het uit gaan, iemand een idee ?
Nou ik heb gezocht naar het videootje maar ik kan hem echt niet vinden.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:20 schreef kolnedrax het volgende:
[..]
okay heb dat stukje dus ff terug gevonden na wat zoeken, en weet dus nogsteeds niet hoe het nummer heet
http://www.myvideo.nl/channel/gottalent
en dan het filmpje van luc opzoeken ongeveer bij 40 seconde begint dat nummer, als iemand me kan vertellen hoe dit nummer heet, graaaaaaag![]()
Debonair Samir - Samir's Themequote:Op vrijdag 11 april 2008 23:20 schreef kolnedrax het volgende:
[..]
okay heb dat stukje dus ff terug gevonden na wat zoeken, en weet dus nogsteeds niet hoe het nummer heet
http://www.myvideo.nl/channel/gottalent
en dan het filmpje van luc opzoeken ongeveer bij 40 seconde begint dat nummer, als iemand me kan vertellen hoe dit nummer heet, graaaaaaag![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:53 schreef VilleRoy het volgende:
Gezocht een dance achtig nummer met de volgende zeer intelligente tekst erin:
I'm gonna rise, rise, rise keep on rising rise....
Graag de titel, maar voornamelijk de artiest van dit recente nummer.
quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:53 schreef VilleRoy het volgende:
Gezocht een dance achtig nummer met de volgende zeer intelligente tekst erin:
I'm gonna rise, rise, rise keep on rising rise....
Graag de titel, maar voornamelijk de artiest van dit recente nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |