Misschien 'Coming In From The Cold' van Johan?quote:Op maandag 7 april 2008 19:33 schreef Nicky--0 het volgende:
Ik ben op zoek naar het volgende nummer:
Eind vorig jaar en begin dit jaar best wel eens op de radio gedraaid..
Rustig nummer (ongeveer james blunt/michael buble achtig)
Een stukje van de tekst was geloof ik
"I'm coming from the cold", maar als ik dat zoek kom ik alleen op bob marley uit.
Ik kan me ook nog herinneren dat er een interview met Henk-Jan Smits was en die was naar zijn optreden geweest.. Niet echt belangrijk maar misschien dat iemand er dan opkomt..
Nee, die is het niet..quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:16 schreef morgane het volgende:
[..]
Misschien 'Coming In From The Cold' van Johan?
quote:
Het origineelquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:17 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer. Het orginele kent zo'n beetje iedereen wel. Dat is dat liedje van Honey Honey (deuntje) Sugar Sugar. Een echte oldie is dat. Ik ben echter opzoek naar de rap/r&b versie ofzo van dit nummer. Enig idee?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:38 schreef linqx het volgende:
Hoe het het nummer waar in wordt gezongen feel love.
Het nummer is veel op slam fm en fresh fm te horen.
volgens mij is hij van c double u ? (cw) maar daar vind ik niks op
film niet gezien, maar wat ik tegen kom met google is Come as you are, zou dat kunnen kloppen?quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:54 schreef wobbel het volgende:
In de film Definitley, Maybe wordt het liedje van Nirvana gebruikt...ik ben alleen de titel vergeten
Geen Rice maar Risequote:Op dinsdag 8 april 2008 21:25 schreef Bertjuhs het volgende:
Hi,
Ik zoek het liedje waar de hele tijd rice in wordt gezegd tenminste in het refrein volgens mij. Het is vorige week nog gebruikt in een reclame van rtl om wat programma's aan te kondigen en vanmiddag nog op de radio ( 538 of slamFM. Het gaat beetje van riiiiiccceee Haha.. precies weet ik het niet.
Alvast bedankt
ltr
Ik heb de titel met google niet gevonden, maar heel erg bedankt...dat is hem iddquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:25 schreef kvd het volgende:
[..]
film niet gezien, maar wat ik tegen kom met google is Come as you are, zou dat kunnen kloppen?
Pigbag - Papa's Got A Brand New Bagquote:Op woensdag 9 april 2008 12:35 schreef kapiteinos het volgende:
op 3fm hoor ik vaak een heel feestelijk nummer met trompet geluid. Dit nummer is geen top40 hit en 3fm is de enige zender die dit nummer draait.
volgens mij is het blabla ...Bigband...
heeft iemand enig idee welk nummer ik bedoel?
costum dus.quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:21 schreef Roolio het volgende:
[..]
Die 2e kun je gewoon zelf op www.ster.nl opzoeken.
Ik heb dat fragmentje opgenomen met de telefoon toen het vanmiddag werd herhaald. Moet er bij zeggen dat het niet al te denderende kwaliteit is dus aub luidsprekers iets hard er goed luisteren. Op het einde is het wel vrij goed te doen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:25 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Er werd net tijdens de aflevering van de Pfaff's op RTL 7 een instrumentaal liedje gespeeld. Zo te horen op de piano. Iemand die toevallig net zat te kijken weet hoe dat liedje heet?
Het deuntje komt me erg bekent voor. Volgens mij van een bestaand nummer.
Mij niet, althans niet in deze kwaliteitquote:Op woensdag 9 april 2008 16:44 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Ik heb dat fragmentje opgenomen met de telefoon toen het vanmiddag werd herhaald. Moet er bij zeggen dat het niet al te denderende kwaliteit is dus aub luidsprekers iets hard er goed luisteren. Op het einde is het wel vrij goed te doen.
Alvast bedankt
Onbekend-nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |