abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57875929
Al een hele tijd terug heb ik op een feest wat nummers gehoord a la Dr. Kucho - La Ira De Dios. Sowieso om achter La Ira De Dios te komen was al een hele zoektocht, maar nu is het de kunst om meer van dit (eventueel het originele) materiaal te komen. Zeker nu de zomer in aantocht is.

Een preview is hier te beluisteren, vanaf 1 minuut wordt het interessant.: http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF1298286-02-01-02.mp3

Bvd.
pi_57876115
Ik zoek de titel/artiest van het volgende nummer:

- het is een vrij rustig nummer, lounge-achtig
- een vrouwelijke stem zingt herhaaldelijk 'cry'
Ik weet even niet meer of er nog meer tekst in voorkwam (geloof het niet).

Niet veel aanwijzingen, I know...
Wie o wie heeft toch een idee?
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  Boks-Chick zondag 6 april 2008 @ 20:32:02 #153
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_57876117
quote:
Op zondag 6 april 2008 20:23 schreef j0rrit het volgende:
Al een hele tijd terug heb ik op een feest wat nummers gehoord a la Dr. Kucho - La Ira De Dios. Sowieso om achter La Ira De Dios te komen was al een hele zoektocht, maar nu is het de kunst om meer van dit (eventueel het originele) materiaal te komen. Zeker nu de zomer in aantocht is.

Een preview is hier te beluisteren, vanaf 1 minuut wordt het interessant.: http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF1298286-02-01-02.mp3

Bvd.
helaas zit je daarvoor niet in het goede topic zie OP:
quote:
Waar is dit topic niet voor bedoeld?

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)

• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.

• Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
  • lolwut
      zondag 6 april 2008 @ 21:27:02 #154
    133405 lucky_birdie
    hele grote..
    pi_57877325
    welk nummer hoor je op de achtergrond op deze site?

bvd
    [Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
    pi_57879076
    Wat is dat ene nummer van, tu du du du du du du du tu du du du du du du You're a.. FREAK! tu du du du du du du du tu du du du du du du?
      zondag 6 april 2008 @ 22:45:41 #156
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_57879207
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 22:41 schreef UncleSam het volgende:
    Wat is dat ene nummer van, tu du du du du du du du tu du du du du du du You're a.. FREAK! tu du du du du du du du tu du du du du du du?
    Haze - Freak
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_57879366
    Aaah, gewoon Freak. En ik had nog wel gezocht op dat woord, vond alleen Korn, Sugababes en Rick James
    Bedankt!
      zondag 6 april 2008 @ 22:55:13 #158
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_57879472
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 22:51 schreef UncleSam het volgende:
    Aaah, gewoon Freak. En ik had nog wel gezocht op dat woord, vond alleen Korn, Sugababes en Rick James
    Bedankt!
    Geen dank!
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_57882378
    meezoekpostje
      maandag 7 april 2008 @ 04:06:40 #160
    106272 Ottaav
    Beter laat dan nooit.
    pi_57882381
    quote:
    Op maandag 31 maart 2008 16:17 schreef Ottaav het volgende:

[..]

De stijl lijkt er inderdaad op, maar volgens mij bedoel ik ze niet. Ik weet dat één van die kerels een beetje op een oudere versie van Samuel L. Jackson leek. Er zat ook een wat oudere zanger tussen, die op het eind van een nummer begon te huilen.

Ze zongen "Soon i will be done with the trouble of this world" en een ander nummer iets in de zin van "Im going to see my mother and shake her hand"

Ik kan ook niet terugvinden of de Dixie Hummingbirds op het Vienna Jazz Festival hebben opgetreden.
    Ik ga het nog eens proberen:

Ik zoek vier donkere kerels van tussen de 40 en de 65 jaar die opgetreden hebben op Het Vienna Jazz Festival. Het zijn niet de Dixie Hummingbirds, al is de stijl wel vergelijkbaar. Een beetje een mix tussen Jazz/Gospel/Blues.
    Het concert werd uitgezonden op het Mezzo kanaal (Franse muziekzender).
    But I'm fucked and I don't care.
    pi_57886582
    Ik ben op zoek naar het nummer van de nieuwe reclame van de Staatsloterij. Iemand enig idee van wie dit nummer is??

Alvast bedankt!!!
    Maak wat moois van je leven!
    Je Leeft Tenslotte maar een keer!
    pi_57887247
    quote:
    Op maandag 7 april 2008 12:11 schreef Glenn-Micra het volgende:
    Ik ben op zoek naar het nummer van de nieuwe reclame van de Staatsloterij. Iemand enig idee van wie dit nummer is??

Alvast bedankt!!!
    www.ster.nl ?
    pi_57890528
    quote:
    Op maandag 7 april 2008 12:11 schreef Glenn-Micra het volgende:

Alvast bedankt!!!
    Ramses Shaffy & Liesbeth List - Pastorale

Is ook al eens voorbij gekomen hier.
      maandag 7 april 2008 @ 18:25:22 #164
    123170 alors
    zlata1234
    pi_57893570
    Nou misschien ben ik gek, maar ik zou toch zweren dat er aan het eind van de jaren negentig een clip van Madonna was, waarin ze op de vlucht is. En op het eind lacht ze naar een soort van verpleegster, die dan snel een foto van haar maakt. Volgens mij was het geinspireerd op Princess Diana.
    Echter, ik kan deze clip nergens vinden op youtube bv.. Dus weet iemand hier er meer van? Misschien was het een andere artiest, maar ik kan me het haast niet voorstellen.

bvd
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_57894069
    quote:
    Op maandag 7 april 2008 18:25 schreef alors het volgende:
    Nou misschien ben ik gek, maar ik zou toch zweren dat er aan het eind van de jaren negentig een clip van Madonna was, waarin ze op de vlucht is. En op het eind lacht ze naar een soort van verpleegster, die dan snel een foto van haar maakt. Volgens mij was het geinspireerd op Princess Diana.
    Echter, ik kan deze clip nergens vinden op youtube bv.. Dus weet iemand hier er meer van? Misschien was het een andere artiest, maar ik kan me het haast niet voorstellen.

bvd
    Even op wikipedia ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Drowned_World/Substitute_For_Love) gekeken, als het goed is, is het het volgende clipje/nummer

maandag 7 april 2008 @ 19:18:29 #166
    123170 alors
    zlata1234
    pi_57894674
    quote:
    Op maandag 7 april 2008 18:51 schreef kvd het volgende:

[..]

Even op wikipedia ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Drowned_World/Substitute_For_Love) gekeken, als het goed is, is het het volgende clipje/nummer

Jaa dat is hem, bedankt!
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_57895026
    Ik ben op zoek naar het volgende nummer:

Eind vorig jaar en begin dit jaar best wel eens op de radio gedraaid..
    Rustig nummer (ongeveer james blunt/michael buble achtig)
    Een stukje van de tekst was geloof ik
    "I'm coming from the cold", maar als ik dat zoek kom ik alleen op bob marley uit.

Ik kan me ook nog herinneren dat er een interview met Henk-Jan Smits was en die was naar zijn optreden geweest.. Niet echt belangrijk maar misschien dat iemand er dan opkomt..
    pi_57895094
    hallo iedereen! in de zomer van 2006 heb ik zo'n vet nummer gehoord. MAar ik weet gewoon nog steeds niet hoe die heet! In de kroeg werd die afgelopen weekend gedraaid en heb ik het aan de dj gevraagd..
    ik verstond iets als Luuk Howard - Highlight.

Nou daar kan ik dus niks op vinden dus waarschijnlijk heb ik het gruwelijk verkeerd verstaan. Anyway.. Het enige wat ik weet is dat het een echt zomers nummer is. Dance-achtig. En werd toen erg veel gedraaid op slam FM.
    En er werd helemaal niet in gezongen!

Ja ik weet dat dit erg weinig is.. maar heeft misschien iemand een idee?
    pi_57895261
    quote:
    Op maandag 7 april 2008 19:35 schreef sunny2008 het volgende:
    hallo iedereen! in de zomer van 2006 heb ik zo'n vet nummer gehoord. MAar ik weet gewoon nog steeds niet hoe die heet! In de kroeg werd die afgelopen weekend gedraaid en heb ik het aan de dj gevraagd..
    ik verstond iets als Luuk Howard - Highlight.

Nou daar kan ik dus niks op vinden dus waarschijnlijk heb ik het gruwelijk verkeerd verstaan. Anyway.. Het enige wat ik weet is dat het een echt zomers nummer is. Dance-achtig. En werd toen erg veel gedraaid op slam FM.
    En er werd helemaal niet in gezongen!

Ja ik weet dat dit erg weinig is.. maar heeft misschien iemand een idee?
    pi_57898382
    door wie is why am see eay gezongen?
      maandag 7 april 2008 @ 22:12:05 #171
    46794 Berkery
    Fat bastard
    pi_57898660
    quote:
    Op maandag 7 april 2008 22:02 schreef .blog het volgende:

Village People
    No Dukes of Hazzard in the classroom
      Boks-Chick maandag 7 april 2008 @ 22:16:43 #172
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_57898763
    quote:
    Op maandag 7 april 2008 22:02 schreef .blog het volgende:
    Village people
    lolwut
    pi_57898832
    quote:
    Op maandag 7 april 2008 19:33 schreef Nicky--0 het volgende:
    Ik ben op zoek naar het volgende nummer:

Eind vorig jaar en begin dit jaar best wel eens op de radio gedraaid..
    Rustig nummer (ongeveer james blunt/michael buble achtig)
    Een stukje van de tekst was geloof ik
    "I'm coming from the cold", maar als ik dat zoek kom ik alleen op bob marley uit.

Ik kan me ook nog herinneren dat er een interview met Henk-Jan Smits was en die was naar zijn optreden geweest.. Niet echt belangrijk maar misschien dat iemand er dan opkomt..
    Waar ik dan aan denk (rustig nummer, eind 2007/begin 2008) is Hey There Delilah van de Plain White T's, maar ja, de tekst komt niet overeen...
      Boks-Chick maandag 7 april 2008 @ 22:19:36 #174
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_57898845
    quote:
    Op maandag 7 april 2008 22:12 schreef Berkery het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Village People
    En ik post nog ff lekker de youtube

lolwut
      maandag 7 april 2008 @ 22:19:49 #175