helaas zit je daarvoor niet in het goede topicquote:Op zondag 6 april 2008 20:23 schreef j0rrit het volgende:
Al een hele tijd terug heb ik op een feest wat nummers gehoord a la Dr. Kucho - La Ira De Dios. Sowieso om achter La Ira De Dios te komen was al een hele zoektocht, maar nu is het de kunst om meer van dit (eventueel het originele) materiaal te komen. Zeker nu de zomer in aantocht is.
Een preview is hier te beluisteren, vanaf 1 minuut wordt het interessant.: http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF1298286-02-01-02.mp3
Bvd.
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?) 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen. Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
Haze - Freakquote:Op zondag 6 april 2008 22:41 schreef UncleSam het volgende:
Wat is dat ene nummer van, tu du du du du du du du tu du du du du du du You're a.. FREAK! tu du du du du du du du tu du du du du du du?
Geen dank!quote:Op zondag 6 april 2008 22:51 schreef UncleSam het volgende:
Aaah, gewoon Freak. En ik had nog wel gezocht op dat woord, vond alleen Korn, Sugababes en Rick James
Bedankt!
Ik ga het nog eens proberen:quote:Op maandag 31 maart 2008 16:17 schreef Ottaav het volgende:
[..]
De stijl lijkt er inderdaad op, maar volgens mij bedoel ik ze niet. Ik weet dat één van die kerels een beetje op een oudere versie van Samuel L. Jackson leek. Er zat ook een wat oudere zanger tussen, die op het eind van een nummer begon te huilen.
Ze zongen "Soon i will be done with the trouble of this world" en een ander nummer iets in de zin van "Im going to see my mother and shake her hand"
Ik kan ook niet terugvinden of de Dixie Hummingbirds op het Vienna Jazz Festival hebben opgetreden.
www.ster.nl ?quote:Op maandag 7 april 2008 12:11 schreef Glenn-Micra het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer van de nieuwe reclame van de Staatsloterij. Iemand enig idee van wie dit nummer is??
Alvast bedankt!!!
Ramses Shaffy & Liesbeth List - Pastoralequote:Op maandag 7 april 2008 12:11 schreef Glenn-Micra het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer van de nieuwe reclame van de Staatsloterij. Iemand enig idee van wie dit nummer is??
Alvast bedankt!!!
Even op wikipedia ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Drowned_World/Substitute_For_Love) gekeken, als het goed is, is het het volgende clipje/nummerquote:Op maandag 7 april 2008 18:25 schreef alors het volgende:
Nou misschien ben ik gek, maar ik zou toch zweren dat er aan het eind van de jaren negentig een clip van Madonna was, waarin ze op de vlucht is. En op het eind lacht ze naar een soort van verpleegster, die dan snel een foto van haar maakt. Volgens mij was het geinspireerd op Princess Diana.
Echter, ik kan deze clip nergens vinden op youtube bv.. Dus weet iemand hier er meer van? Misschien was het een andere artiest, maar ik kan me het haast niet voorstellen.
bvd
Jaa dat is hem, bedankt!quote:Op maandag 7 april 2008 18:51 schreef kvd het volgende:
[..]
Even op wikipedia ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Drowned_World/Substitute_For_Love) gekeken, als het goed is, is het het volgende clipje/nummer
quote:Op maandag 7 april 2008 19:35 schreef sunny2008 het volgende:
hallo iedereen! in de zomer van 2006 heb ik zo'n vet nummer gehoord. MAar ik weet gewoon nog steeds niet hoe die heet! In de kroeg werd die afgelopen weekend gedraaid en heb ik het aan de dj gevraagd..
ik verstond iets als Luuk Howard - Highlight.
Nou daar kan ik dus niks op vinden dus waarschijnlijk heb ik het gruwelijk verkeerd verstaan. Anyway.. Het enige wat ik weet is dat het een echt zomers nummer is. Dance-achtig. En werd toen erg veel gedraaid op slam FM.
En er werd helemaal niet in gezongen!
Ja ik weet dat dit erg weinig is.. maar heeft misschien iemand een idee?
quote:Op maandag 7 april 2008 22:02 schreef .blog het volgende:
door wie is why am see eay gezongen?
Village peoplequote:Op maandag 7 april 2008 22:02 schreef .blog het volgende:
door wie is why am see eay gezongen?
Waar ik dan aan denk (rustig nummer, eind 2007/begin 2008) is Hey There Delilah van de Plain White T's, maar ja, de tekst komt niet overeen...quote:Op maandag 7 april 2008 19:33 schreef Nicky--0 het volgende:
Ik ben op zoek naar het volgende nummer:
Eind vorig jaar en begin dit jaar best wel eens op de radio gedraaid..
Rustig nummer (ongeveer james blunt/michael buble achtig)
Een stukje van de tekst was geloof ik
"I'm coming from the cold", maar als ik dat zoek kom ik alleen op bob marley uit.
Ik kan me ook nog herinneren dat er een interview met Henk-Jan Smits was en die was naar zijn optreden geweest.. Niet echt belangrijk maar misschien dat iemand er dan opkomt..
Hahahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |