tekst wel, maar de muziek eronder is van iemand anders.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:19 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Het is een zelfgeschreven liedje.
Stond me bij dat dat deze was:quote:Op donderdag 3 april 2008 22:27 schreef Frumzel het volgende:
Ik ben op zoek naar het Nederlandse nummer wat momenteel in een reclamespot (volgens mij voor de koninginnendagloterij (van de staatsloterij)) te horen is. Het is een vrij oud nummer en heeft een driekwartsmaat, althans zo hoor ik het. Wie kan me helpen met de artiest en titel van dit nummer?
Heel erg bedankt alvast!
Je bedoelt niet Pakito - Moving On Stereo of M.I.K.E.: Moving On In Life toevalligquote:Op donderdag 3 april 2008 20:32 schreef bonke het volgende:
ik zoek een nummer met de titel "' moving on' word gedraaid op slamfm
wie weet hoe de artiest heet ?
Das snel! Thanks!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:32 schreef -Pink- het volgende:
[..]
Stond me bij dat dat deze was:
Pastorale van Ramses Shaffy en Liesbeth List
dat is em niet maar de begintune lijkt er wel opquote:Op donderdag 3 april 2008 22:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je bedoelt niet Pakito - Moving On Stereo of M.I.K.E.: Moving On In Life toevallig
Ian van Dahl - Movin' Onquote:Op donderdag 3 april 2008 20:32 schreef bonke het volgende:
1 is Beastie Boys - Intergalacticquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:48 schreef Ravii het volgende:
2liedjes gezocht!
1.
de artiest/ een track van de eerste 15/20 sec van dit filmpje.
http://www.dumpert.nl/mediabase/70621/2821b197/led.html
2.
Die tune van die reclame van Calve pindakaas
Dan kan jij me vast wel een antwoord geven welk nummer dit is..quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:42 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Neequa (oude) rock ben ik wel een wandelende bibliotheek
Dit is Trance!
Die 2e kun je gewoon zelf op www.ster.nl opzoeken.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:48 schreef Ravii het volgende:
2liedjes gezocht!
1.
de artiest/ een track van de eerste 15/20 sec van dit filmpje.
http://www.dumpert.nl/mediabase/70621/2821b197/led.html
2.
Die tune van die reclame van Calve pindakaas
quote:Op woensdag 2 april 2008 11:26 schreef MarkM het volgende:
De twee liedjes, gebruikt in de nieuwste Wii reclame. Geloof met Guitar Hero.Zou graag beiden willen weten.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 07:46 schreef deejaylethal het volgende:
Ik vroeg me vandaag iets onnuttigs doch interessants af. Een paar weken geleden zag je zo'n clip met twee blonde meiden die hun eigen liedje zongen. Beetje gekke namen, allebei met een L als ik me niet vergis... Kan niet missen als je weet waar ik het over heb. Kan iemand me ff die namen passen?
Bedankt!
Starting Rock ft. Diva Avari - Movin' On?quote:Op donderdag 3 april 2008 20:32 schreef bonke het volgende:
Ben niet zo thuis in de hardstyle, dus ik kan je niet verder helpen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:48 schreef jslavenburg het volgende:
`Weet iemand al welke nummers het zijn die ik zoek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |