hij werd in B&A altijd gebruiktquote:Op zondag 30 maart 2008 23:58 schreef Roolio het volgende:
[..]
Dan is die niet van Bassie en Adriaan maar een ander muziekje..
Tubular bells werd altijd in bassi en adriaan gebruikt. Deze is idd anders dus werd ie niet in B&A gebruikt..quote:Op maandag 31 maart 2008 00:06 schreef wobbel het volgende:
[..]
hij werd in B&A altijd gebruikt(weet niet welk seizoen hoor
)
2e is iigquote:Op zondag 30 maart 2008 23:00 schreef Roolio het volgende:
Hoi ik zoek 3 dance nummers, staan in dit filmpje:
Ik zoek het nummer dat op 4:47 begint (tot 5:10).
En het nummer dat op 5:57 begint (tot 6:04).
En als laatste die op 6:58 begint, tot 7:47.
Die 2e is niet bodyrox - yeah yeah toch, die lijkt er alleen op. En als je toevallig in het filmpje nog andere nummers tegenkomst die je herkent hoor ik het ook graag.. Alvast bedankt!
quote:Op zondag 30 maart 2008 21:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Weet iemand uit welke clip deze screenshot komt:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 maart 2008 13:09 schreef tripherder het volgende:
ik zoek een nl talig nr. maar ik ken alleen het begin/refrein.
zoiets als:
Pa da pa pa, pa da pa pa pa, pa da pa pa, pa da pa pa pa....
ben benieuwd of iemand hier iets van kan maken..
alvast bedankt
quote:Op maandag 31 maart 2008 02:47 schreef Ottaav het volgende:
Ik zoek de artiest bij een nummer. Ik heb een optreden gezien van vier negers, allen tussen de 40 en de 65 op het Jazz Festival in Wenen. Ze zongen o.a. "Soon i will be done with the troubles of this world". Het was een soort gospel/jazz/blues achtig optreden. Het optreden is uitgezonden op het Mezzo kanaal van UPC's digitale TV.
Wie kan mij helpen?
Derde nummer komt mij bekend voor, maar kan er nog even niet op komenquote:Op zondag 30 maart 2008 23:00 schreef Roolio het volgende:
Die 2e is niet bodyrox - yeah yeah toch, die lijkt er alleen op. En als je toevallig in het filmpje nog andere nummers tegenkomst die je herkent hoor ik het ook graag.. Alvast bedankt!
Deze?quote:Op maandag 31 maart 2008 08:33 schreef SuperShark het volgende:
Ik zoek een remix album van Bob Marley.. Veel bekende nummers zoals The Sun Is Shining, geremixt met een lekkere beat eronder. Ik weet niet precies wat voor muziek het ook alweer was, beetje dance / funky achtig..
Echt hele goede muziek om in je auto te hebben
Ik weet zeker dat dit album bestaat, heb hem tijdje terug gehoord bij een bekende van me, maar weet geen titel of artiest.
Iemand die dit kent ?
Dat is ie! Perfect!quote:Op maandag 31 maart 2008 09:52 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Deze?
http://www.discogs.com/release/291038
De 1e:quote:Op zondag 30 maart 2008 23:00 schreef Roolio het volgende:
Ik dacht niet aan Volumia maar aan de Frank Boeijen groep, volgens mij zat het in het origineel van; Hier komt de storm, maar ben niet zeker.quote:Op zondag 30 maart 2008 13:09 schreef tripherder het volgende:
ik zoek een nl talig nr. maar ik ken alleen het begin/refrein.
zoiets als:
Pa da pa pa, pa da pa pa pa, pa da pa pa, pa da pa pa pa....
ben benieuwd of iemand hier iets van kan maken..
alvast bedankt
De stijl lijkt er inderdaad op, maar volgens mij bedoel ik ze niet. Ik weet dat één van die kerels een beetje op een oudere versie van Samuel L. Jackson leek. Er zat ook een wat oudere zanger tussen, die op het eind van een nummer begon te huilen.quote:
Is het misschien:quote:Op maandag 31 maart 2008 17:11 schreef Thomaszz het volgende:
HELLPP IK ZOEK DIT NUMMER !!!
En ik heb het voor woensdag want woensdag moeten wij iets doen met gym en ik wilde graag op dit nummer dat doen. Het is niet duidelijk is met een mobiel opgenomen. Het begint met een vrouwe stem die zegt. Tik tak tik tik a tak ( iig zo iets ) het is een R&B / Hip-hop nummer.
en het is GEEN
Grup Hepsi - Tik Tak Bubbling.
Hier kan je een klein stukje luisteren:
http://media.putfile.com/TUNE-75-21.
Ik ben de gene erg dankbaar wie het mij kan vertellen
Gr. Thomas
Frank Boeijen - Paradijs ??quote:Op maandag 31 maart 2008 13:36 schreef Tokse het volgende:
[..]
Ik dacht niet aan Volumia maar aan de Frank Boeijen groep, volgens mij zat het in het origineel van; Hier komt de storm, maar ben niet zeker.
Dat "soon i will be done with the world" hebben ze wel in hun repetoire zitten in ieder geval. Kan inderdaad wel nergens terug vinden of ze daar opgetreden hebben..quote:Op maandag 31 maart 2008 16:17 schreef Ottaav het volgende:
[..]
De stijl lijkt er inderdaad op, maar volgens mij bedoel ik ze niet. Ik weet dat één van die kerels een beetje op een oudere versie van Samuel L. Jackson leek. Er zat ook een wat oudere zanger tussen, die op het eind van een nummer begon te huilen.
Ze zongen "Soon i will be done with the trouble of this world" en een ander nummer iets in de zin van "Im going to see my mother and shake her hand"
Ik kan ook niet terugvinden of de Dixie Hummingbirds op het Vienna Jazz Festival hebben opgetreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |