okay heb dat stukje dus ff terug gevonden na wat zoeken, en weet dus nogsteeds niet hoe het nummer heetquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:33 schreef kolnedrax het volgende:
ik zoek een nummer wat vandaag werd gedraait @ hollands got talent, zitten geen lyrics in, alleen beats, lijkt veel op de beats van partysquad en wordt ook vrij vaak gedraait tijdens het uit gaan, iemand een idee ?
Nou ik heb gezocht naar het videootje maar ik kan hem echt niet vinden.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:20 schreef kolnedrax het volgende:
[..]
okay heb dat stukje dus ff terug gevonden na wat zoeken, en weet dus nogsteeds niet hoe het nummer heet
http://www.myvideo.nl/channel/gottalent
en dan het filmpje van luc opzoeken ongeveer bij 40 seconde begint dat nummer, als iemand me kan vertellen hoe dit nummer heet, graaaaaaag![]()
Debonair Samir - Samir's Themequote:Op vrijdag 11 april 2008 23:20 schreef kolnedrax het volgende:
[..]
okay heb dat stukje dus ff terug gevonden na wat zoeken, en weet dus nogsteeds niet hoe het nummer heet
http://www.myvideo.nl/channel/gottalent
en dan het filmpje van luc opzoeken ongeveer bij 40 seconde begint dat nummer, als iemand me kan vertellen hoe dit nummer heet, graaaaaaag![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:53 schreef VilleRoy het volgende:
Gezocht een dance achtig nummer met de volgende zeer intelligente tekst erin:
I'm gonna rise, rise, rise keep on rising rise....
Graag de titel, maar voornamelijk de artiest van dit recente nummer.
quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:53 schreef VilleRoy het volgende:
Gezocht een dance achtig nummer met de volgende zeer intelligente tekst erin:
I'm gonna rise, rise, rise keep on rising rise....
Graag de titel, maar voornamelijk de artiest van dit recente nummer.
Bedoel je niet misschien de Tiny Little Bigband, komen vaak langs..quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:43 schreef kapiteinos het volgende:
op 3fm hoor ik vaak een heel feestelijk nummer met trompet geluid. Dit nummer is geen top40 hit en 3fm is de enige zender die dit nummer draait.
volgens mij is het soort van Bigband die dit nummer heeft gemaakt.
heeft iemand enig idee welk nummer ik bedoel?
quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:07 schreef Appelperenstroop het volgende:
Ik hoorde gisteravond in zo'n boeren tent een dance remix van Scarborough Fair (origineel welbekend van Simon & Garfunkel)
Iemand die het weet ?
Ik heb de peer2peer progjes afgelopen maar niets van waarde gevonden!
Suzan Vega - Tom's Diner?quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:14 schreef Rammstino het volgende:
Een liedje die begint zo: tu tudu tuu, tu tudu tuu...
Gezongen door een vrouwenstem, ik weet dat het een beetje onduidelijk is zo maar ik weet niet hoe ik het anders duidelijk kan maken. iemand een idee?
Edit: lijkt een beetje op het begin van not an addict van k's choice,
Alleen dan zingt dat mokkel niet huuuhuuu, maar tu tudu tuu
Shantel - Disko Partizaniquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:41 schreef vinniel83 het volgende:
Ben op zoek naar een nummer, kan het niet echt omschrijven maar het is meer een soort "Borat" (als in de film) deuntje en wordt gezongen door een man. Iemand een idee wat ik bedoel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |