die zijn dus echtquote:
haar mosseltje in een pan bouillon stoppen en met stokbrood en kruidenboter opeten??quote:Op zondag 30 maart 2008 05:41 schreef Biogarde het volgende:
Mossel.
Nu al klaarquote:
Ik heb nog een irc log van deze vroege ochtendquote:Op zondag 30 maart 2008 18:56 schreef MissHobje het volgende:
Ik had eigenlijk die log moeten bewaren van Remlof![]()
The Remlof files
Mja gemiste kans enzo
Alsjehetmaarlaatquote:Op zondag 30 maart 2008 19:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb nog een irc log van deze vroege ochtend
dan had je maar naar Arnhem moeten komenquote:Op maandag 31 maart 2008 10:44 schreef Den_Haag het volgende:
Laat haar dat dan eens vertellen
ISA!!!! geef eens wat uitleg!
Omdat je weet dat je gemene collega's 'm zo weer open hebben?quote:Op maandag 31 maart 2008 10:47 schreef remlof het volgende:
Waarom heb ik dit topic ook niet meteen op slot gegooid?
En ik ook, alleen was ik op dat moment nog aan het bieren met een paar overgebleven FOK!kertjesquote:Op maandag 31 maart 2008 12:08 schreef Isabeau het volgende:
Nou, het was warm en ik was bezweet.
De arnhemmers natuurlijk, Quickie_Butt, Garrison72 en ik.quote:Op maandag 31 maart 2008 12:35 schreef Isabeau het volgende:
Wie waren er eigenlijk het laatst weg?
Biertje doen?quote:Op maandag 31 maart 2008 12:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben komend weekend ook weer in Arnhem
Als Vork en Liejannuh daar ook zin in hebbenquote:
Moortgat ftwquote:Op maandag 31 maart 2008 12:46 schreef Vork het volgende:
Dat is een beetje mijn wekelijkse avondinvulling. Bier drinken met leuke mensen. Lijkt me een prima plan.
Ik ben voor!quote:Op maandag 31 maart 2008 12:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als Vork en Liejannuh daar ook zin in hebben
Strak schema!quote:Op maandag 31 maart 2008 13:25 schreef Isabeau het volgende:
Ons schema wordt: logeerspullen bij Vork afleveren, open lucht museum, hapje eten, wetenschappelijk onderzoek, eventueel aansluitend feestje bijwonen, naar Moortgat, slapen, langer slapen, museum?
Hmm, zit wat in.quote:Op maandag 31 maart 2008 13:50 schreef Vork het volgende:
Ik heb geen idee, maar het is vast niet ontopic. Hoewel, in weze ben je van 't weekend in elk geval wel even weg, al heeft dat weinig met remlof danwel garnalen te maken.
quote:Op maandag 31 maart 2008 14:24 schreef Isabeau het volgende:Ik ben héél triest hè
Ik denk dat Liejannuh gewoon brood wil
Tuurlijk, had alles al geregeld.quote:
er is maar weer duidelijk dat ik geen échte benquote:Op maandag 31 maart 2008 12:37 schreef remlof het volgende:
[..]
De arnhemmers natuurlijk, Quickie_Butt, Garrison72 en ik.
We pikken tong even op, en dan rijden we wel ff langs denk ik jaquote:Op maandag 31 maart 2008 18:30 schreef Isabeau het volgende:
Komen jullie zaterdag ook?
quote:Op dinsdag 1 april 2008 01:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We pikken tong even op, en dan rijden we wel ff langs denk ik ja
Betrouwbaarder dan jij en camera's iigquote:Op dinsdag 1 april 2008 01:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Pas maar op Isa, Rem en bier is nou niet de meest betrouwbare combinatie.
Ik ben heel betrouwbaar, ik kom er nooit op te staan.quote:Op dinsdag 1 april 2008 01:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Betrouwbaarder dan jij en camera's iig
Moet je ook niet proberen, om op m'n camera te gaan staanquote:Op dinsdag 1 april 2008 01:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben heel betrouwbaar, ik kom er nooit op te staan.
Yep, check posts hierbovenquote:Op dinsdag 1 april 2008 01:56 schreef Isabeau het volgende:
Komt tong ook? Weet tong dat hij komt?
Dat vertellen we hem wel als de dormicum is uitgewerktquote:Op dinsdag 1 april 2008 01:56 schreef Isabeau het volgende:
Komt tong ook? Weet tong dat hij komt?
quote:Op dinsdag 1 april 2008 02:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zit in het weekend op de katten te passen samen met moemoe, in Arnhem Rem. Kom maar uithuilen als ze je dumpt.
Even offtopic, laten we het over mij hebbenquote:
quote:Op dinsdag 1 april 2008 02:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zit in het weekend op de katten te passen samen met moemoe, in Arnhem Rem. Kom maar uithuilen als ze je dumpt.
quote:
Ik niet.quote:
Ik zal het je bewijzenquote:Op dinsdag 1 april 2008 02:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geen enkele zekerheid dat remlof een man is, hij léék me wel een man
Viel mee, ik had al een vermoedenquote:
quote:
Dat was ook echt heel mooi, doen die binnenstapte. Echt de halve groep lag stil, en we waren met een man of 40quote:
Nee! In welke krant stond het artikel? Mijn ouders hebben het AD nog liggen, dus die willen het vast voor me opzoeken.quote:Op woensdag 2 april 2008 02:52 schreef Isabeau het volgende:
Oh, Liejannuh, heb je dat artikel nog gelezen? Ik las in de krant dat ze mijn foto hebben
Da kèn heul nie!
Ik ook!quote:
Waar gaan we wel overleggen dan?quote:Op zondag 6 april 2008 23:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind CUL daar niet echt geschikt voorhet waren niet eens lekkere hapjes.
Alhoewel de spareribswaren
Nee, alleen bierquote:Op zondag 6 april 2008 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gore, smerige details, nu!
Kwam er wierook aan te pas, remmie?
Was er geen aanleiding voor wierook, of is het zo snel gegaan dat er geen tijd was voor wierook? Help me uit de spanning!quote:
Is goed! Ben morgenavond gewoon thuis.quote:Op zondag 6 april 2008 23:43 schreef Isabeau het volgende:
Morgen op MSN? (nu even geen zin het aan te doen, ga zo echt slapen, ben net zo moe als gisteren op dit tijdstip)
Bedankt voor de infoquote:Op zondag 6 april 2008 23:49 schreef Bob-B het volgende:
He didn't get any, als ik zijn msn berichten om 0500 goed begreep
toch zonde, was een lekker wijfquote:Op zondag 6 april 2008 23:49 schreef Bob-B het volgende:
Copy-Paste!quote:Op zondag 6 april 2008 23:49 schreef Bob-B het volgende:
Omg, nog mazzel dat ik er geen R&P topic over heb geopendquote:Op zondag 6 april 2008 23:49 schreef Bob-B het volgende:
Maar de info eruit samenvatten is geen probleem. Jij held jij.quote:Op zondag 6 april 2008 23:54 schreef Bob-B het volgende:
Nee sorry, ik kopieer geen letterlijke gesprekken, wil ik zelf ook niet als anderen dat bij mij doen en daarom hou ik ook geen logs bij
Niet genoeg m'n best voor gedaan vrees ik.quote:Op zondag 6 april 2008 23:58 schreef Isabeau het volgende:
Maar vertel nou, remlof, waarom ben je niet in bed beland met dat enorm lekkere ding?
Jawel, let op:quote:Op maandag 7 april 2008 00:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat Isa-remlof gebeuren wordt niets?
Ja hoor, als de Star Wars prinses ook meedoetquote:
Dabedoeldeikquote:Op maandag 7 april 2008 00:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja hoor, als de Star Wars prinses ook meedoet
Ja, ik dacht, dit past niet meer in CULquote:Op maandag 7 april 2008 00:47 schreef remlof het volgende:
Op maandag 7 april 2008 @ 00:40 door clumsy_clown:
Topic verplaatst van forum "Culinesse à gogo" naar forum "Seksualiteit"
Ondanks de olijfolie?quote:Op maandag 7 april 2008 01:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, dit past niet meer in CUL.
quote:Op zondag 6 april 2008 23:59 schreef Isabeau het volgende:
En waar de *~@! was Garrisson, die zou toch ook komen?
En ik had juist over jou zoveel goede verhalen gehoord!quote:Op maandag 7 april 2008 09:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
had je mij gemist?
ik wist heul nix van dit Gezellig Samenzijn Incluis Bier @ Moortgat, maar ik ben wel blij met dit topic want het verklaart waarom Remlof mij ineens belde en smste om 23u.
(sorry Nylz, je zal het niet willen geloven maar ik sliep alinzake een pooltoernooi zondag.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |