En zo komen de verhalen de wereld in hè. Vooral dat suggestieve "nieuws".quote:Op zondag 30 maart 2008 10:39 schreef Jappie het volgende:
Wat een hoerenzooi hier de afgelopen paar dagen...
Behalve dan dat ik lees dat Gert CarO gepaald heeft.....dat is dan wel weer sappig "nieuws".
Ze hebben het over je op Discovery.....quote:Op zondag 30 maart 2008 13:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
"Kinky"
"Lekker" voetbal kijken met zo'n tijdsgevoelarm dagje lijkt me wel op zijn plaats.
Owwquote:Op zondag 30 maart 2008 13:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze hebben het over je op Discovery.....![]()
Goedemiddag btw
Ook dat gaat voor Gertje niet opquote:Op zondag 30 maart 2008 13:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
"Kinky"
"Lekker" voetbal kijken met zo'n tijdsgevoelarm dagje lijkt me wel op zijn plaats.
Nu over het maken van shovels en shit...quote:Op zondag 30 maart 2008 14:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
ah...ze hadden het over het maken van beton...
't Blijft één van mijn favo zenders......quote:Op zondag 30 maart 2008 14:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nu over het maken van shovels en shit...
Goh, dat wist Jappie vast niet.quote:
Nu de foto's waar ik om gevraagd had nogquote:Op zondag 30 maart 2008 10:39 schreef Jappie het volgende:
Wat een hoerenzooi hier de afgelopen paar dagen...
Behalve dan dat ik lees dat Gert CarO gepaald heeft.....dat is dan wel weer sappig "nieuws".
Ik bespeur een trendverschuiving van het rubber fetish gebeuren naar bondagequote:Op zondag 30 maart 2008 13:09 schreef Gert het volgende:
Mogge.
O nee, het is alweer halverwege de middag, KUT somerteit.
[..]
En zo komen de verhalen de wereld in hè. Vooral dat suggestieve "nieuws".![]()
Is alleen een nachtzoentje ook goed? We zijn beiden gebonden.
Rubber fetish? Dan loop ik helemáál achter, totaal gemist.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik bespeur een trendverschuiving van het rubber fetish gebeuren naar bondage
Of loop ik alweer achter
Als het dan toch tijd is voor eerlijk en open ...dan ook gelijk maar even een open en eerlijke spijtbetuiging annex liefdesverklaring.quote:Op zondag 30 maart 2008 18:08 schreef Gert het volgende:
OK, tijd voor wat openheid. Het was Jappie.
[ afbeelding ]
Met zo een onderwater rollade erbij heb je in een klap het rubber en bondage gebeuren gecoveredquote:Op zondag 30 maart 2008 18:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Rubber fetish? Dan loop ik helemáál achter, totaal gemist.![]()
O wacht .... je doelt natuurlijk op de "mysterieuze" duikpak-foto.
OK, tijd voor wat openheid. Het was Jappie.
[ afbeelding ]
Is het jou wel eens opgevallen dat de zondagavondrellen voor 99% van de gevallen wordt begonnen door dames!!quote:Op zondag 30 maart 2008 19:04 schreef PC eend het volgende:
Oops sorry dat ik stoor![]()
Ik laat jullie wel even alleen
Nou Gert.....kom d'r maar in dan....quote:Op zondag 30 maart 2008 19:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is het jou wel eens opgevallen dat de zondagavondrellen voor 99% van de gevallen wordt begonnen door dames!!
Las het ook netquote:Op zondag 30 maart 2008 19:41 schreef APK het volgende:
En weer een sappig sexschandaal in Engeland.![]()
F1 boss Max Mosley has sick Nazi orgy with 5 hookers.
Waarom?quote:Op zondag 30 maart 2008 19:48 schreef Manu82 het volgende:
Las het ook net![]()
![]()
![]()
Die kan voorlopig ook wel inpakken
"Mosley [..] barks ORDERS in GERMAN as he lashes girls wearing mock DEATH CAMP uniforms and enjoys being whipped until he BLEEDS."quote:Op zondag 30 maart 2008 19:41 schreef APK het volgende:
En weer een sappig sexschandaal in Engeland.![]()
F1 boss Max Mosley has sick Nazi orgy with 5 hookers.
Die ho van een Kaandorp zet de boel wel op scherp in ieder geval, door mij én m'n vrienden voor geile domme zuiplappen uit te maken.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is het jou wel eens opgevallen dat de zondagavondrellen voor 99% van de gevallen wordt begonnen door dames!!
Precies, hij moet er gewoon schijt aan hebben. En als een journalist erover begint, keihard "MAUL HALTEN!" schreeuwen. Eventueel gevolgd door "DEINE MUTTI ! DEINE MUTTI ! "quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |