en later donkerquote:
quote:
Coos is zich al aan het voorbereiden las ikquote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 07:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Coos is zich al aan het voorbereiden las ik
Ik begrijp hem zelf ook niet zo goedquote:
<60 ksnappumquote:Op zondag 30 maart 2008 07:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik begrijp hem zelf ook niet zo goed
Maar het had wel te maken met dat uur dat het later licht wordt
Je kan ook zeggen dat het langer licht blijft, dan draait ie overurenquote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 07:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen dat het langer licht blijft, dan draait ie overuren
Maar dan komt hidiho vast vertellen dat het niet klopt, die smart ass
My kind of womanquote:Op zondag 30 maart 2008 07:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
ik lach, maar er komt geen geluid uitben mijn stem kwijt
Ik kan best hard rennen, maar alleen extreem korte afstandenquote:
Nee, die heeft wel wat beters te doenquote:Op zondag 30 maart 2008 07:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kan best hard rennen, maar alleen extreem korte afstanden
Dus ik hoop niet dat die halve marathonlopert meeleest
Ik voel me gelijk helemaal minderwaardigquote:Op zondag 30 maart 2008 07:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, die heeft wel wat beters te doen![]()
Ik ga met je mee naar het nestquote:Op zondag 30 maart 2008 07:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik voel me gelijk helemaal minderwaardig
Ik ga ook maar een of andere gore gezondheidsshake naar binnen werken en rondje rennen ofzo
*log out
Jimi is leaving the building
Deze post was voor het rokershoekje bestemdquote:Op zondag 30 maart 2008 07:54 schreef TheSorrow het volgende:
* TheSorrow zit met een laptop op schoot en steekt een L&M sigaret op
Goedemorgen!
Twordt wel errug druk daarquote:Op zondag 30 maart 2008 07:57 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Deze post was voor het rokershoekje bestemd
Had je een ban of ben je op vakantie geweest?quote:Op zondag 30 maart 2008 10:39 schreef Jappie het volgende:
Wat een hoerenzooi hier de afgelopen paar dagen...
Behalve dan dat ik lees dat Gert CarO gepaald heeft.....dat is dan wel weer sappig "nieuws".
quote:Op zondag 30 maart 2008 11:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Had je een ban of ben je op vakantie geweest?
En zo komen de verhalen de wereld in hè. Vooral dat suggestieve "nieuws".quote:Op zondag 30 maart 2008 10:39 schreef Jappie het volgende:
Behalve dan dat ik lees dat Gert CarO gepaald heeft.....dat is dan wel weer sappig "nieuws".
Ze hebben het over je op Discovery.....quote:Op zondag 30 maart 2008 13:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
"Kinky"
"Lekker" voetbal kijken met zo'n tijdsgevoelarm dagje lijkt me wel op zijn plaats.
Owwquote:Op zondag 30 maart 2008 13:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze hebben het over je op Discovery.....![]()
Goedemiddag btw
Ook dat gaat voor Gertje niet opquote:Op zondag 30 maart 2008 13:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
"Kinky"
"Lekker" voetbal kijken met zo'n tijdsgevoelarm dagje lijkt me wel op zijn plaats.
Nu over het maken van shovels en shit...quote:Op zondag 30 maart 2008 14:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
ah...ze hadden het over het maken van beton...
't Blijft één van mijn favo zenders......quote:Op zondag 30 maart 2008 14:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nu over het maken van shovels en shit...
Goh, dat wist Jappie vast niet.quote:
Nu de foto's waar ik om gevraagd had nogquote:Op zondag 30 maart 2008 10:39 schreef Jappie het volgende:
Ik bespeur een trendverschuiving van het rubber fetish gebeuren naar bondagequote:Op zondag 30 maart 2008 13:09 schreef Gert het volgende:
Mogge.
O nee, het is alweer halverwege de middag, KUT somerteit.
[..]
En zo komen de verhalen de wereld in hè. Vooral dat suggestieve "nieuws".![]()
Is alleen een nachtzoentje ook goed? We zijn beiden gebonden.
Rubber fetish? Dan loop ik helemáál achter, totaal gemist.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik bespeur een trendverschuiving van het rubber fetish gebeuren naar bondage
Of loop ik alweer achter
Als het dan toch tijd is voor eerlijk en open ...dan ook gelijk maar even een open en eerlijke spijtbetuiging annex liefdesverklaring.quote:Op zondag 30 maart 2008 18:08 schreef Gert het volgende:
OK, tijd voor wat openheid. Het was Jappie.
[ afbeelding ]
Met zo een onderwater rollade erbij heb je in een klap het rubber en bondage gebeuren gecoveredquote:Op zondag 30 maart 2008 18:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Rubber fetish? Dan loop ik helemáál achter, totaal gemist.![]()
O wacht .... je doelt natuurlijk op de "mysterieuze" duikpak-foto.
OK, tijd voor wat openheid. Het was Jappie.
[ afbeelding ]
Is het jou wel eens opgevallen dat de zondagavondrellen voor 99% van de gevallen wordt begonnen door dames!!quote:Op zondag 30 maart 2008 19:04 schreef PC eend het volgende:
Oops sorry dat ik stoor![]()
Ik laat jullie wel even alleen
Nou Gert.....kom d'r maar in dan....quote:Op zondag 30 maart 2008 19:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is het jou wel eens opgevallen dat de zondagavondrellen voor 99% van de gevallen wordt begonnen door dames!!
Las het ook netquote:Op zondag 30 maart 2008 19:41 schreef APK het volgende:
En weer een sappig sexschandaal in Engeland.![]()
F1 boss Max Mosley has sick Nazi orgy with 5 hookers.
Waarom?quote:Op zondag 30 maart 2008 19:48 schreef Manu82 het volgende:
Las het ook net![]()
![]()
![]()
Die kan voorlopig ook wel inpakken
"Mosley [..] barks ORDERS in GERMAN as he lashes girls wearing mock DEATH CAMP uniforms and enjoys being whipped until he BLEEDS."quote:Op zondag 30 maart 2008 19:41 schreef APK het volgende:
En weer een sappig sexschandaal in Engeland.![]()
F1 boss Max Mosley has sick Nazi orgy with 5 hookers.
Die ho van een Kaandorp zet de boel wel op scherp in ieder geval, door mij én m'n vrienden voor geile domme zuiplappen uit te maken.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is het jou wel eens opgevallen dat de zondagavondrellen voor 99% van de gevallen wordt begonnen door dames!!
Precies, hij moet er gewoon schijt aan hebben. En als een journalist erover begint, keihard "MAUL HALTEN!" schreeuwen. Eventueel gevolgd door "DEINE MUTTI ! DEINE MUTTI ! "quote:
IK moet normaal ook niks van der hebben met die grote schreeuwbek van der...quote:Op zondag 30 maart 2008 19:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Die ho van een Kaandorp zet de boel wel op scherp in ieder geval, door mij én m'n vrienden voor geile domme zuiplappen uit te maken.![]()
kent ze me of zo?
Blijft leuk om te zien hoe spastisch de "normale wereld" reageert op de sexuele afwijkingen van de bekende medemens.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies, hij moet er gewoon schijt aan hebben. En als een journalist erover begint, keihard "MAUL HALTEN!" schreeuwen. Eventueel gevolgd door "DEINE MUTTI ! DEINE MUTTI ! "
Hij is nét oud genoeg om nog een warme herinnering te hebben aan de aai over de bol van die vriend van zijn vader.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:07 schreef Jappie het volgende:
Overigens vraag ik me in dit geval wel af waar man's voorkeur vandaan komt.
SLOWwwwwww Chatttttttttttquote:Op maandag 31 maart 2008 00:43 schreef Coos het volgende:
Niet zo snel posten mensen!!
Ik kan het niet bijhouden!!
Goh, d'r is er dan toch nog een wakkerquote:
Kom verdomme net thuis van me werk mag ik ffquote:Op maandag 31 maart 2008 01:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Goh, d'r is er dan toch nog een wakker![]()
Maar moet jij niet naar bed? Een beetje de economie draaiende houden. Of ben je aan het rentenieren zoals ik?
Lijkt me erg zo thuis komen. Huis leeg, de internet snelweg leeg maar misschien kan je een glaasje vol doen.quote:Op maandag 31 maart 2008 01:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Kom verdomme net thuis van me werk mag ik ff
Hoelaat gaat de Mac bij jullie dicht dan?quote:Op maandag 31 maart 2008 01:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Kom verdomme net thuis van me werk mag ik ff
Don't worryquote:Op maandag 31 maart 2008 01:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Lijkt me erg zo thuis komen. Huis leeg, de internet snelweg leeg maar misschien kan je een glaasje vol doen.
Knap je wat van op. Zeggen ze!!
Lees ik verdomme nu pas ...quote:Op maandag 31 maart 2008 01:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoelaat gaat de Mac bij jullie dicht dan?![]()
Of doe je wat anders?
Ja, tis op he.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoei?!
Vond het anders wel een creatieve oplossing.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, tis op he.
Was blij dat ik de laatste had
Mja, kan het niet helemáál goed keuren eigenlijk.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vond het anders wel een creatieve oplossing.![]()
zoek ondertussen naar een baan. Zoeken op thuiswerk levert wel geinige aanbiedingen op trouwens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |