Wel als je in de periode 1995-1998 twaalf was (niet de hele periode natuurlijk). Vond ik toen helemaal geweldigquote:
Ik was 13 - 16 dus val er net buitenquote:Op zondag 30 maart 2008 17:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wel als je in de periode 1995-1998 twaalf was (niet de hele periode natuurlijk). Vond ik toen helemaal geweldig
Meh, was misschien ook meer wat voor jongensquote:
Nou ik was wat ouder en ik ken 'm ook hoorquote:Op zondag 30 maart 2008 17:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wel als je in de periode 1995-1998 twaalf was (niet de hele periode natuurlijk). Vond ik toen helemaal geweldig
Nee, ik ken wel www.cdbaby.com en www.pandora.comquote:Op zondag 30 maart 2008 18:17 schreef MaJo het volgende:
Denk het ja
Kennen jullie trouwens songza? Site waar je allemaal nummers af kunt luisteren en playlists maken
Pandora lijkt op lastfmquote:Op zondag 30 maart 2008 18:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, ik ken wel www.cdbaby.com en www.pandora.com
Helaas is pandora.com niet meer beschikbaar hier.
Bij Pandora kon je op een artiest zoeken en dan liet 'ie soortgelijke artiesten horen. Dan kon je aangeven of je dat wat vond of niet en zo gaf 'ie dan een boel suggesties die je online kon horen.
CDBaby is wat minder geavanceerd maar er zitten leuke dingen tussen.
Ja maar pandora is een stukkie ouderquote:Op zondag 30 maart 2008 18:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Pandora lijkt op lastfmHet mooie van songza is dat je elk nummer kunt horen die je wilt
Op CDquote:
Even mijn knie-perikelen afwachten, waardoor ik nu niks kan plannen.quote:Dat lijkt me een goed planSowieso wel cool om eens samen als hardcore concertgangers naar een concert te gaan
Dat was het dan ook...quote:
ik was nog niet helemaal wakker.quote:Op zondag 30 maart 2008 10:50 schreef wyccie het volgende:
Dat was ik.
'de voetbal afgelast is'...quote:Op zondag 30 maart 2008 22:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben lam, maar dat komt omdat de voetbal afgelast is
Zou het nier andersom zijn?quote:Op zondag 30 maart 2008 22:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben lam, maar dat komt omdat de voetbal afgelast is
Ja, maar dat geeft toch nietquote:Op zondag 30 maart 2008 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'de voetbal afgelast is'...![]()
Bij deze ben je erkend lam verklaard...
Zou zomaar kunnenquote:Op zondag 30 maart 2008 22:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zou het nier andersom zijn?
Nee Tim en Whiteguy, niet omdat de bal lam is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |